Tyttöjen ,lasten ja naisten takia
Käykää kaikki allekirjoittamassa kansalaisaloite rikokseen syyllistyneen maahanmuuttajan karkoittamiseksi.
Löytyy ihan googlettamalla "kansalaisaloite". Inhottaa noiden törkeys suomalaisia tyttöjä ja naisia kohtaan, etsikää tietoa Ruotsin raiskaustilastoista/maahanmuuttjat, lisäksi noiden erikoisuutena on nimenomaan joukkoraiskaus.
Vaikka ollaan juuri vaalien alla, media vaikenee, kunnollinen maahanmuuttokeskustelu sivuutetaan, vaikka asia on tärkeä. Kummallista on ! Jos ikinä näette missään maahanmuuttajalauman ahdistelevan ihan ketä vaan, soitto poliisille heti. Uhrihan voi olla aikuinen mieskin, tai vanhus, kun joukolla käydään päälle, ei oikeen kukaan voi mitään. Noihan ei koskaan liiku yksin, ei varmaan uskalla, meidän suomalaisten tulee osoittaa, ettemme siedä heidän rikollista käyttäymistään. Kunnolliset työssäkäyvät ja Suomen tapojen mukaan elävät ova OK, mun puolesta.
Kommentit (3)
En käy. Paitsi että aloite on muotoiltu huonosti ja se on muutenkin merkityksetön, olen alkanut inhota koko aloitetta palstoille tunkevan spämmäyksen takia.
Jos näen lauman vaaleaihoisia ahdistelemassa joitakin, pitääkö minun mennä kysymään ovatko mamuja ennen poliisin soittamista? Kaikista ihmisistä kun ei näy päällepäin mistä on kotoisin ja ilmeisesti suomalaiset saa tehdä mitä haluaa.
Toki miestenkin takia?