Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatana kun en osaa sanoa puhelinmyyjille ei!

Vierailija
08.04.2015 |

Vaikka ne kusettavat mua! Ensin sanovat, että hei, miltäs kuulostaisi 6 kk ilmaiset lehdet... Sitten puhelun lopuksi toteavat, että tosiaan vain pari euroa maksaa viikossa.

Mitä vittua. Taas tilasin jonkun saatanan MeKotiliedet-lehden kun en osannut sanoa EI.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkistä. Soitin kieltonumeroon, ja asia sillä selvä. Piti sanoa vain yksi taikasana: Kyllä! :-)

Vierailija
22/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:45"]

Mä osaan sanoa puhelinmyyjille niin hirveitä törkeyksiä, ettei ne edes soittele enää. "Haista kuule pitkä vittu ja mene oikeisiin töihin." "Sovitaanko runkkari, ettet ikinä enää soita minulle ja kauppaa paskalehtiäsi." yms. hauskaa. :D

[/quote]

Se on varmaan hillittömän hauskaa myös sen reppanen mielestä,joka niitä lehtiä pakkokauppaa saadakseen muutaman rupisen euron. Luuria korvaan vaan,säästyy molempien osapuolten aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan kerran, että olet holhouksen alainen. Itse viimeksi sanoin niin, ja eikä puh. myyjistä ole mitään kuulunut!

Vierailija
24/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lyön luurin heti kiinni kun huomaan että on myyntipuhelu.

Vierailija
25/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:45"]

Mä osaan sanoa puhelinmyyjille niin hirveitä törkeyksiä, ettei ne edes soittele enää. "Haista kuule pitkä vittu ja mene oikeisiin töihin." "Sovitaanko runkkari, ettet ikinä enää soita minulle ja kauppaa paskalehtiäsi." yms. hauskaa. :D

[/quote]

Se on varmaan hillittömän hauskaa myös sen reppanen mielestä,joka niitä lehtiä pakkokauppaa saadakseen muutaman rupisen euron. Luuria korvaan vaan,säästyy molempien osapuolten aikaa.

[/quote]

Niin, menis runkkari oikeisiin töihin.

Vierailija
26/27 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
27/27 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset