Mihin aikaan vauvanne menee nukkumaan?
..ja mihin aikaan herätään aamulla? Meillä 11,5kk ikäinen tyttö joka menee klo 21 nukkumaan ja herää klo 9-10. Päiväunia nukutaan yksi tunnin pätkä. Onko tavatonta että meillä on noin pitkät yöunet? Ei mulla käynyt aikaisemmin mielessäkään että normaali nukkumis-jakso olisi klo20-0, ennen kuin vau.fi sivujen artikkelista sellaisen luin....
Kommentit (15)
Meidän vauva 7kk nukkuu 20-07/08. Päivällä nukkuu 2x 1,5h päikkärit.
Meillä tyttö jo 16 kk mutta useamman kuukauden ajan on nukkunut noin 20.00-08/09.00. Ei ole ihmeellistä ja itse iltavirkkuna olen todella tyytyväinen ettei tarvitse aloittaa päivää kuudelta! Joskus herää vasta kymmeneltä, se on luksusta :)
11kk nukkuu klo 18/19- 7.00 . Ei ole tavatonta
Kuka laittaa vauvan kuudelta nukkumaan? Oikeasti? Korjausliike olisi paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:31"]Kuka laittaa vauvan kuudelta nukkumaan? Oikeasti? Korjausliike olisi paikallaan.
[/quote]
semmoinen jonka vauva on itse tehnyt tätä syntymästä asti?
Kuka katkera täällä alapeukuttaa viestejä? :D
Täällä mennään 20 nukkuu ja tänään herättiin 9.30. Välillä käyn aamulla antamassa maidon sänkyyn
Meillä menee vuoden ikäinen nukkumaan klo 19.30-20.30 ja nukkuu 11-12 tuntia putkeen. Parin tunnin päiväunet nukkuu puolilta päivin. On tää vaan niin ihanaa kun saa äitikin nukkua ehjät yöunet :)
Mä ihmettelen kyllä kanssa alapeukkuja! Kiitos vastauksista, mukavaa että muillakin nukutaan hyvin! Paljon voimia niille perheille joissa on toisin.
Ap
Meillä 9kk ikäinen menee nukkumaan klo 20 ja nousee 6-7 välillä. Nukkuu kahdet päikkärit vaihtelevin ajoin päivällä. Mieluusti sais nukkua myöhempään mutta ollaan vasta saatu lukuisat yöheräilyt pois, joten en uskalla mennä sotkemaan tota rytmiä. Mieluummin herää aamukuudelta kuin viidesti yön aikana itkemään.
Meillä vauva on15kk ja menee nukkumaan klo 22 kieppeillä, herää seitsemän aikoihin. Nukkuu parin tunnin päikkärit iltapäivällä. Esikoinen oli vauvana iltatorkku ja olisi mennyt yöpuulle jo iltakuudelta ja nukkunut aamullakin pitkään. Lapset ovat erilaisia.
Esikoisemme meni nukkumaan (parikuisesta) noin 19-20 ja nukkui 9-10 saakka, aika aikaisin jäi päikkärit siihen 1h/päivä. Heräsi 0-1krt/yö. Nyt 2v1kk ja menee nukkumaan 20-21 ja herää samaan aikaan kun pikkusiskonsa. Pikkusisko 11kk menee nukkumaan noin 20 ja herää 0-1krt yössä, herää 7-8. Nukkuu edelleen kahdet päikkärit, ekat ehkä 30-60min ja toiset ehkä 60-90min. Näin on menty aika pitkään. Esikoista imetin vuoden ja toista imetän edelleen, silti tosiaan parikuisena alkoivat nukkua täysiäkin öitä ja ikinä eivät ole heräilleet (niin etteivät jatkaisi uniaan mielellään) ennen 7. Varmaan siksikin kun äiti on aamu-uninen eikä kovin virkeää seuraa niin aikaisin :D
Tyttö 8kk nukahtaa 20.30-21.00, syö kerran 3-4 aikaan ja herää kokonaan 8.30-9.30. Päikkärit noin klo 12.30-15.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:48"]Esikoisemme meni nukkumaan (parikuisesta) noin 19-20 ja nukkui 9-10 saakka, aika aikaisin jäi päikkärit siihen 1h/päivä. Heräsi 0-1krt/yö. Nyt 2v1kk ja menee nukkumaan 20-21 ja herää samaan aikaan kun pikkusiskonsa. Pikkusisko 11kk menee nukkumaan noin 20 ja herää 0-1krt yössä, herää 7-8. Nukkuu edelleen kahdet päikkärit, ekat ehkä 30-60min ja toiset ehkä 60-90min. Näin on menty aika pitkään. Esikoista imetin vuoden ja toista imetän edelleen, silti tosiaan parikuisena alkoivat nukkua täysiäkin öitä ja ikinä eivät ole heräilleet (niin etteivät jatkaisi uniaan mielellään) ennen 7. Varmaan siksikin kun äiti on aamu-uninen eikä kovin virkeää seuraa niin aikaisin :D
[/quote]
Niin ja esikoinen siis nukkuu vielä lähes joka päivä päikkärit 30-60min yleensä.
20.00-06.00 , anteeksi kirjoitusvirhe
Ap