Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei voi tuntea itseään rakastetuksi

Vierailija
08.04.2015 |

Toisessa ketjussa http://www.vauva.fi/keskustelu/4437499/ketju/naisen_taytyy_tehda_aloite kävi ilmi, että naiset eivät juuri koskaan tee aloitteita, ja jos tekevät, niin he haluavat vain rahaa mieheltä. Eli kukaan mies ei voi tuntea itseään rakastetuksi. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:48"]

En ymmärrä, aloitteen tekoko on ainoa tapa osoittaa miehelle rakkautta ja saada mies tuntemaan itsensä rakastetuksi? Vaikka tekisin mitä vaan miehen puolesta ja hänen kanssaan, jakaisin elämän ilot ja surut hänen kanssaan jne. niin niilläkö ei ole merkitystä, vaan vain aloitteilla? Ei ihme, että en ymmärrä miehiä.

[/quote]

Et ymmärrä tätä, jos olet nainen ja saat säännöllisesti aloitteita. Olet tottunut niihin joten se ei tunnu enää miltään.

Vierailija
22/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä höpiset täällä ihmissuhteista niin kuin tietäisit niistä jotain, vaikka olet sosiaalisesti vammainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: miksi sinä et osaa sanoa "Minä en tunne itseäni rakastetuksi syystä x."? Tämä on miehille hyvin yleistä. Miehet pelkäävät suunnattomasti myöntää heikkoutensa ja haavoittuvaisuutensa. Siksi he sanovat "mies" einä "minä". Tuo on yritys suojautua ja etääntyä haavoittavasta asiasta. Naiset ovat rohkeampia.

Vierailija
24/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:48"]

En ymmärrä, aloitteen tekoko on ainoa tapa osoittaa miehelle rakkautta ja saada mies tuntemaan itsensä rakastetuksi? Vaikka tekisin mitä vaan miehen puolesta ja hänen kanssaan, jakaisin elämän ilot ja surut hänen kanssaan jne. niin niilläkö ei ole merkitystä, vaan vain aloitteilla? Ei ihme, että en ymmärrä miehiä.

[/quote]

Et ymmärrä tätä, jos olet nainen ja saat säännöllisesti aloitteita. Olet tottunut niihin joten se ei tunnu enää miltään.

[/quote]

Usein on käynyt niin että 10-20 vuotta vanhempi humalainen ukko on tullut mölisemään bussipysäkillä. Tuo ukko varmaan kuvittelee tekevänsä aloitteen. Nämä ovat niitä miesten suuresti mainostamia "aloitteita".

Vierailija
25/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:29"]

Miten se rakastetuksi itsensä tunteminen jostain aloitteista riippuisi. Olen itse nelikymppinen nainen, ja ainoa mieheltä saamani aloite on että joskus kun olin parikymppinen, joku maahanmuuttaja kaupan kassajonossa ilmaisi ihastustaan ja halunsa seksiin kanssani. Koskaan muulloin ei ole minulle aloitteita miehet tehneet. Vaan ihan rakastetuksi silti tunnen itseni ja hyväksi. Olen jopa löytänyt aviopuolison, tekemällä itse sen aloitteen.

[/quote]

Kyllä se siitä riippuu.

Vierailija
26/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastavat naisia -> Naiset rakastavat lapsia -> Lapset rakastavat leluja. Näin se karkeasti menee. Itsekin miehenä olen hyväksynyt sen, ettei kukaan nainen tule rakastamaan minua ihmisenä. Se on aina joko status, rahat, tai emotionaalinen tunnepeli johon nainen rakastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi