Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin 37-vuotiaana muuttaa elämäni suunnan, kun olen ihan yksin ilman perhettä tai ystäviä?

Vierailija
24.12.2021 |

Haluaisin miehen ja lapsen ja perheen, mutta pelkään, että aika on loppunut kesken ja jään ikuisesti yksin. Minulla on mielenterveysongelmista kärsivä persoonallisuushäiriöinen äiti, jonka kanssa en juurikaan ole yhteyksissä. Eilen äiti soitti ja puhuimme ehkäpä 40 min puhelimessa, tai äiti puhui... ongelmistaan, kuten aina. Koskaan ei puhu mistään myönteisestä tai kysy kuulumisiani. Minulla on yksi sisko, jolla on oma perhe. Häntäkään en tapaa kuin kahdesti vuodessa. Nyt vietän joulun ja koko loman yksin.

Alan olla todella hajalla tähän elämään. Ura minua ei kiinnosta, työpaikka kyllä on, mutta haluisin vain saada perheen ja olla kotona. Itsellisenä lapsen tietysti voisin hankkia, mutta masentuisin täysin siihen yksinäisyyteen ja tuen ja jakamisen puutteeseen. Miten vielä saisin muutettua elämäni suunnan? Mistä voisin löytää tässä iässä miehen, jolla ei jo ennestään ole lapsia? Olen yrittänyt seurustella miehen kanssa, jolla lapsia, mutta ei toimi minulle. Tinderistä en löydä ketään kiinnostavaa enää.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän