Suosittele hotellia Lontoosta :)
Olen lähdössä Lontooseen lasteni kanssa yhdeksi yöksi, siitä sitten matka jatkuu maaseudulle. Keskusta hotelli joka maksaisi max. 250 €. Valinnan varaa on hirveästi joten jos voisit suositella, olisin kiitollinen!
Kommentit (12)
Tämä on kivalla paikalla ja lähimmältä metroasemalta menee metro suoraan Heathrowlle.
Hotel St. Georges noin 100 m päässä Oxford Streetistä. Edullinen, vaikka keskeinen sijainti. Olen monesti vieraillut.
Yhdeksi yöksi luulisi olevan samantekevää missä on, kunhan on siisti, ja hyvä sijainti.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:03"]
Rhodes Hotel, Sussex Gardens (Paddington)
Olen ollut tuolla jo viisi kertaa, niin yksin kuin lastenkin kanssa. Bed&breakfast, ei hissiä. Erittäin siisti, ystävällinen palvelu, loistosijainti (varsinkin jos lennätte Heathrowlle). Ja edullinen.
[/quote]
Kivalta vaikutti mutta pitää viipyä vähintään 2 yötä :O Kiitos vinkistä kuitenkin!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:13"]
Yhdeksi yöksi luulisi olevan samantekevää missä on, kunhan on siisti, ja hyvä sijainti.
[/quote]
Niinhän se on. Mutta nimenomaan kun siisteyttä toivon niin ei internet kuviin ole paljon luottamista. Siksi kysyin. Anteeksi! AP
Eden Plaza Kensington. Siisti, halpa, metron lähellä (Piccadilly-linja suoraan Heathrow'lle, jos jatkatte junalla niin samoilta asemilta menee Circle- ja District-linjat Victorian asemalle ja em. Piccadilly King's Cross St. Pancrasin asemalle.)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:16"]
parempi kuin teltta.
[/quote]
Ei välttämättä. Jos sängyssä on esimerkiksi edellisen vieraan mällit ja satiaiset niin mieluummin nukun teltassa omassa mahkuupussissani. Lontoossa telttamajoitus saattaisi olla vähän kyseenalaista. Onko se tosiaan niin vaikeaa vastata asiallisesti esitettyyn kysymykseen?
Premier Inn -ketjun hotellit ovat myös ok.
Ihan ykkössuosikkejani ovat Park Plaza Westminster ja Park Plaza County Hall, mutta yhden yön pysäkkiä varten voivat olla turhan arvokkaita.
Mille kentälle lennätte, ja mistä jatkatte (miltä asemalta) matkaa eteenpäin ?
Ystävällinen palvelu ja brittiläinen aamiainen kuuluu hintaan: Cardiff ja Falcon, Paddingtonin aseman melkein vieressä. Rauhallisella alueella, ei läpiajokadulla, hotellin edessä sievä pikkupuisto. Edullisia, mutta hissi puuttuu. Jotkut huoneet ja kylppärit ahtaita ja sängyt kapeita, mutta olen ollut noissa varmaan kymmenen kertaa ainakin ja pistän rahat mieluummin vaikka shoppailuun :D
Rhodes Hotel, Sussex Gardens (Paddington)
Olen ollut tuolla jo viisi kertaa, niin yksin kuin lastenkin kanssa. Bed&breakfast, ei hissiä. Erittäin siisti, ystävällinen palvelu, loistosijainti (varsinkin jos lennätte Heathrowlle). Ja edullinen.