Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi tähän flussatukseen? Raskausaikana

Vierailija
08.04.2015 |

Kun keuhkot kasassa muutenkin, heräsin yölläkin että piti vetää henkeä ja päätä jyskyttää. Nenä tukossa, räkää riittää, sillä pää tuleekin kipeäksi. Panadolia en haluaisi enää syödä. Mikä tähän flunssaan voisi auttaa turvallisesti raskausaikana? Sitruuraa, hunajaa ja teetä tietysti ottanut. Töissä pitäisi jaksaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lääkkeet teillä auttaa flunssaan ja miksi ei voi Panadolia ottaa? Ja kun sitä nenäsumutettakin voi käyttää ja niitä suolavesisuihkeita. Bakteeritulehduksen voi hoitaa raskaanakin antibiooteilla. Mikä on se parantava lääke, mitä ette saaneet ottaa???

Vierailija
2/5 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi Panadolia ottaa? Vai jäisitkö mieluummin saikulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön 3g panadolia/pvä, lisäksi ab kuuri menossa. Inhaa vauvalle, mutta on pakko saada itsensä terveeksi (sinuiitti). ajattelen että em lääkekuuri parempi vauvalle, kun pitkittynyt tautia/elimistö stressissä.

Vierailija
4/5 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadolia voit kyllä turvallisin mielin ottaa ja nenäsumutekin auttaa tukalaan oloon. Eihän siihen flunssaan mikään muu auttaisikaan, eli ihan samoja keinoja sulla käytössä. Buranaa ei loppuraskaudessa enää suositella, toki yksi yksittäinen tabletti ei vielä maata kaada.

Vierailija
5/5 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli loppuraskaus aikamoista tuskaa kun flunssaa kesti sen pari kuukautta. Raskaushan vaikuttaa immuniteettiin tuolla tavoin, ja sitten ei saa mitään lääkkeitä käyttää, terveyskeskuslääkärikin vain sanoi kylmästi, ettei voi auttaa. Höyryhengitys auttoi jonkin verran, ja kun viimein epätoivoissani menin yksityislääkärille, sain nenäsuihkereseptin. Sillä alkoi nenä avautua ja kuntoutuminen lähti käyntiin. Ehdin toipua vajaan viikon, ennen kuin synnytys alkoi. En varmasti olisi jaksanut ponnistaa, jos olisin ollut siinä kunnossa kuin olin raskauden loppuajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän