Tuulitunneli
Voi myötähäpeä!!!!! Tissejä löytyy, mutta älliä ei kauheesti oo. Nikolta puuttuu molemmat.
Kommentit (54)
Maisa kehuu älykkyyttään aina kuin mahdollista. No tulihan todistettua, että oma kehu ei pitänyt paikkansa. Kovin poliittisesti valveutuneeksikin on itseään kehunut mutta niin vaan oli menossa äänestämään väärään vaalipiiriin, auts. Ja toki kiinalla ja venäjällä ja ranskalla on yhteistä maisan mukaan EU, eikun Nato, vai miten se menikään...
hei Maisa, karismaa joko on tai ei ole. Sinulta ei sitä löydy. Uskomattoman pitkäveteinen ohjelma, kuin ala-asteikäisille tehty tyyliin: löydättekö sellaisen maan kuin suomi kartalta, hienoa! Entä kukas tuollaisen maan kuin suomi, presidentti mahtaa olla?
Käykää katsomassa seiskan sivuilla Maisa ennen ja jälkeen leikkausten. Luoja, luulisi että kuvien välissä on noin 20 vuotta.
"Pistä säki mut kellarii nii mäki pääsen Linnan juhliin" (voi kumpa joku lukitsisikin Torpan kellariin)
Missä on Nigeria. "Toi on Aasia" "Siis Nigeria, eiks se oo niiku Afrikassa"
"Mä en tiiä näyttääks toi maisema Kreikalta"
"Keneltä"
Mikä seuraavia yhdistää? Usa, Venäjä, Kiina, Iso-Britannia, Ranska
"Nato ei ehkä kyllä - - Kiina on se mikä hämää, Kiina ei kuuluu EU eikä Natoon - - kansojen keskipaino, et joissain noist maista on ylipainosii ihmisii" XDD OIKEESTI
"Mä en viel tiiä (äänestänkö) ku mun pitäis mennä johonki kouluun ja jos sitte on iha hirveen kylmä ni en tiiä oikeesti jaksanko lähtee kävelee mihinkää pakkaseen tai jos tulee vettä tai jotain muuta"
"Mihin vaalipiirin sä kuulut"
"Mikä on vaalipiiri? Siis kyl mä tiiän mikä on eduskuntavaalit mut mikä on vaalipiiri"
"Kuinka monta paikkaa on eduskunnassa"
"KOLME"
"Kolme?"
"Nii eiku aa mä luulin et sä tarkotit näitä kokoomus.. eiku ne on puolueita!"
---
No, joo. Ainakin saa tuntea itsensä Todelliseksi Älyköksi, kun tätä ohjelmaa tsiigailee.
Mun mielestä toi Niko on kyllä hauska, vetää itseironisesti överiksi ja toisaalta ei feikkaa. Mua ainakin nauratti sen jutut, ei tota ohjelmaa pidä niin vakavasti ottaa! Toi Maisa T. sen sijaan ei paljon naurata, liian itsetietoinen ja mielestäni sellainen "tyhmän" esittäminen paistoi läpi. Ja mites ne huulet, huh huh! Ihan sievä oli Maisakin aikoinaan..
Niko ja Maisahan ovat olleet yllättävän fiksuja, tienneet tosi hyvin vastauksia kysymyksiin. Sen sijaan tuo Johanna ja se Marianne vai mikä onkaan, on aivan pihalla eivätkä tiedä kyllä mistään mitään. Tunnen jonkin verran Nikoa ihan henk.koht ja hän ei todellakaan ole mikään tyhmä bimbo vaan yllättävän fiksu. Hän vain pitää yllä sellaista bimbon roolia ja ilman sitä tuskin olisikaan noussut noinkin suureksi julkkikseksi..
Tämähän oli hyvä! Niko ja Maisa etenkin, vieraat oli aika turhia. Ihan hauskasti kirjoitettu ja näytelty :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:38"] Näyttää todella siltä että jotkut ottavat tosissaan nämä huolella käsikirjoitetut ja osanottajilta vaitiolositoumuksen vaativat tositv-ohjelmat!
[/quote]
Jep, löytyy ihan oikeita tuulitunneleita ;)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:38"]
Näyttää todella siltä että jotkut ottavat tosissaan nämä huolella käsikirjoitetut ja osanottajilta vaitiolositoumuksen vaativat tositv-ohjelmat!
[/quote]
Eivät nuo ääliöt kykene noudattamaan mitään käsikirjoituksia.
Katsoin tänään ekaa kertaa ja sehän oli jopa viihdyttävä ohjelma, pitkästä aikaa! Katson jatkossakin.
Yllätyin itsekin miten hauska ohjelma ! Nauroin eilen monta kertaa ! Niko möi puhelimensa johon oli jäänyt hänen seksivideonsa....
Ei ois Linnanahteesta uskonut,että alentuu juontamaan noin typerää ja idioottimaista ohjelmaa kuin Tuulitunneli.Heppu on yhtä julkisuudenkipeä
kuin noi turhaakin turhimmat "julkkikset".Tai sitten jätkä on perse auki.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:23"]Ei ois Linnanahteesta uskonut,että alentuu juontamaan noin typerää ja idioottimaista ohjelmaa kuin Tuulitunneli.Heppu on yhtä julkisuudenkipeä
kuin noi turhaakin turhimmat "julkkikset".Tai sitten jätkä on perse auki.
[/quote]
Sata peukkua tälle. En tajua. Nikokin pystyisi parempaan. Maisaan en tuhlaa edes sanoja.
Mykäksi vetää, että tätäkin joku katsoo. Itse katsoin ekaa jaksoa 10 min. Tajutakseen ohjelman turhuuden ei tarvitse tiukkaa pipoa. Aivot riittävät. Ihan millaiset vaan, vaikka rusinat. Hauskempi on katsella esim. testikuvaa.
Minä olen hirveän valikoiva tv-ohjelmien suhteen, mutta jostain syystä tämä Tuulitunneli viehättää. Tykkään :) Ja kyllä se Niko on ohjelman hauskinta antia, hänhän on oikeastaan aika nokkela kaveri.
Eilen sattumalta katoin ohjelman lopun ja pakko sanoa että ihan hyvä kun vertaa näihin iänkaikkisen tylsiin ja samoihin näyttelijöihin (putous, vedetään hatusta, luojan kiitos). Olin jopa vähän yllättynyt että se Pitkäsen eukko tiesi jotain!
Maisa on aika yksinkertainen tapaus.... :D
Ihan järkyttävän pitkäveteinen ohjelma. Ei tosta saa edes hauskuutta revittyä, niin pihalla ovat. Maisa aina välillä katsoo silikonipalleroitaan, että ovathan vielä siinä :D
ohjelma lähinnä lapsille tai muille viidakon tähtösille.
Maiskuli on uusi Tuksu. Tuksu tosin on älykkäämpi.
Laatuohjelmaako kenties odotitte? Mainos jo oli niin helvetin kamala..
Tuo Niko on kyllä paljon "kasvanut" henkisesti.
Aluksi se oli se raivokohtauksia saava tyrkky.
Mutta nykyään minäkin jollakin tavalla pidän hänestä. On tietyllä tapaa ihan sympaattisen hauska tyyppi, ja nykyään jopa saa etäisesti sellaisen kuvan, että siellä päässäkin saattaa jotakin liikkuakkin. Se on tuo tyhmyys vähän sellainen rooli.
Etenkin siinä starat lapsenvahteina ohjelmassa se sai minut muuttamaan käsitystä hänestä.
Ihan hauska "neverhöörd" julkkis!.