Auton rekisterinumerohaku - saako omistaja tietää kuka hakenut tietoja?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä saa. koska tietojen haku ei vaadi mitään tunnistsutumista niin mistä. helvetistä sitä voisi kukaan tietää onko niitä tietoja hakenu tenho vai taisto. Pistä tiedot salaiseksi jos häiritsee
Minä kohtasin mielettömän autoräyhärin autoa parkkiin laittaessa. Sen verran alkoi kiinnostamaan, että minkälainen aikuinen ihminen alkaa avoimesti yrittää haastaa parkkitalossa fyysistä tappelua ja kun ei onnistu, haukkuu vielä matkan päästä ja näyttelee keskaria edellä hissiin kulkiessaan? No, kansankynttilän auto se oli sitten loppujen lopuksi parkkiruudussaan, vaikkei hän siihen haluamaansa ruutuun päässytkään. Hullu yritti uhitella puskevansa autollaan autoni pois ruudusta ja avasi vielä autonsa ikkunan ja alkoi sieltä käsin huutamaan sen jälkeen kun olin parkkiruudussani ja keräilin tavaroitani. Ihminen saa kyllä kiittää ihan omaa provosoivaa käytöstään siitä, että kävin puolisoni kanssa katsomassa hänen autonsa rekisterikilvet ja kysyin tiedot, koska kyse oli sen verran erikoisesta tapauksesta, etten olisi ihmetellyt jos omaa autoani olisi vandalisoitu kun tuollainen tapaus käy siihen käsiksi.
Keskus neiti kyllä ilmoittaa kirjoitti:
Keskus neiti soittaa auton omistajalle mikäli hänen auton rekisteri tunnusta on käyty katsomassa. Ilmoitus menee kyllä nopeasti.
Jopa vitsin tekaisit 🤣
Kerran uudehkossa autossa nuorimies alkoi raivota ja näyttää keskisormea takana tulevalle. valokuvalla ja omistajan selvittämisellä ilmeni että oli jonkun vuokraamon auto. siellä oltiin kiitollisia tiedosta ja sanoivat että eivät vuokraa herralle enää. on oikeus tehdä niin. mahtoi harmittaa.
joissakin talo yhtiöissä kävijöistä puhutaan, esim rekkarin perusteella tietyssä asunnossa. ei noudata talon sääntöjä tai muuta häiriöitä tavaroita jossain hävinnyt tai postiluukkuja kolistellaan ovessa ei nimeä.
kuvia ja vihjeitä. myös nimettömänä. voi johtaa jatkotoimiin tai tutkimuksiin elelijöiden ymmärtämättä
Jos auto varastetaan tai haltijalle tapahtuu jotakin, esimerkiksi tapetaan, niin poliisi tarkastaa ketkä ovat hakeneet tietoja eri rekistereistä. Mm. Trafista ja DVV:stä.
Trafille voi tehdä tiettopyynnön, omiintietoihin kohdistuneista hauista, jos on perusteltu syy olettaa että tietojasi on käytetty väärin.
Olen saanut ko. tiedot oikeudenkäyntiä varten ( Parkkipate toisena osapuolena )
Vierailija kirjoitti:
Kokeile hakea oman autosi rekisteritietoja ja katso tuleeko ilmoitusta, veikkaan että ei tule.
Kiitos VEIKKAUKSESTA. Et sitten kertonut mitään oikeaa tietoa. Mä itse VEIKKAAN että olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä saa. koska tietojen haku ei vaadi mitään tunnistsutumista niin mistä. helvetistä sitä voisi kukaan tietää onko niitä tietoja hakenu tenho vai taisto. Pistä tiedot salaiseksi jos häiritsee
Minä kohtasin mielettömän autoräyhärin autoa parkkiin laittaessa. Sen verran alkoi kiinnostamaan, että minkälainen aikuinen ihminen alkaa avoimesti yrittää haastaa parkkitalossa fyysistä tappelua ja kun ei onnistu, haukkuu vielä matkan päästä ja näyttelee keskaria edellä hissiin kulkiessaan? No, kansankynttilän auto se oli sitten loppujen lopuksi parkkiruudussaan, vaikkei hän siihen haluamaansa ruutuun päässytkään. Hullu yritti uhitella puskevansa autollaan autoni pois ruudusta ja avasi vielä autonsa ikkunan ja alkoi sieltä käsin huutamaan sen jälkeen kun olin parkkiruudussani ja keräilin tavaroitani. Ihminen saa kyllä kiittää ihan omaa provosoivaa käytöstään
Siis miten sait selville että hän on opettaja? Ei taida ihan pelkästään trafin kautta onnistua?
Salaisesti? Just joo