Auton rekisterinumerohaku - saako omistaja tietää kuka hakenut tietoja?
Kommentit (69)
Keskus neiti soittaa auton omistajalle mikäli hänen auton rekisteri tunnusta on käyty katsomassa. Ilmoitus menee kyllä nopeasti.
Jos pelottaa että joku kyttää autos omistajaa, laita salaiseksi niin ei Trafi ilmoita sitä.
Näin oon tehnyt itsekin. Ihan turvatakseni itseni.
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että omistaja vpi pyytää rekisteristä häntä koskevat tiedot, jota kautta saisi tietää ketkä hakeneet tietoja. Osa hakupalveluistahan on maksullisia, ja maksu tdhdään verkkopankin kautta..
Puhelinlaskussahan ne tyypillisesti veloitetaan. Jos joku sitten muka kysyisi, että miksi hait tietoja, niin voi sanoa, että auto oli väärin pysäköity ja halusit ilmoittaa, ettei tule sakkoja.
Haluatko selvittää onko naapurin auto ostettu velaksi?
Omistaja vai haltija?
Mitä jos vaan hullu lopettaisit sen stalkkamisen, niin ei tarvis miettiä tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko selvittää onko naapurin auto ostettu velaksi?
Omistaja vai haltija?
Säälittävyyden huippu. 😂
No, joillain on vähän kurja elämä…
Kyllä ainakin itse pystyin katsomaan, mistä kautta tietojani oli kyselty.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi Espoonkatu 8:san Väinö Tauno Hakkaraiselle, 120954-xxxx, että antaa olla sitten viimeinen kerta, kun katsot meidän perheen auton tietoja.
t, Naapurisi.
Kuules pönttö. Tsekkaan sun ja myös vieraittesi rekkarit aina kun huvittaa. Enkä kysele siihen sun lupia. Koska voin ja kiinnostaa.
PS. aika outoja hiippareita ja laitapuolen kulkijoita sun luona ravaa. Taidat olla joku diileri...
Vierailija kirjoitti:
Jos pelottaa että joku kyttää autos omistajaa, laita salaiseksi niin ei Trafi ilmoita sitä.
Näin oon tehnyt itsekin. Ihan turvatakseni itseni.
Tulee sieltä silti nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi Espoonkatu 8:san Väinö Tauno Hakkaraiselle, 120954-xxxx, että antaa olla sitten viimeinen kerta, kun katsot meidän perheen auton tietoja.
t, Naapurisi.
Kuules pönttö. Tsekkaan sun ja myös vieraittesi rekkarit aina kun huvittaa. Enkä kysele siihen sun lupia. Koska voin ja kiinnostaa.
PS. aika outoja hiippareita ja laitapuolen kulkijoita sun luona ravaa. Taidat olla joku diileri...
Ilmeisesti sua ei sitten kovin usein huvita, vai pelottaako 3€ kertaveloitus, kun hakuja on niin vähän?
Mä katson firman tunnareilla autojen tiedot niin omistaja ei tiedä kuka oli kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin itse pystyin katsomaan, mistä kautta tietojani oli kyselty.
Et pysty. Jos yrität väittää toista, pistä ohjeet myös muille.
Valitettavasti ei saa, pitäisi kyllä tasapuolisuuden nimissä saada tietää kuka oikein lurkkii sinun asioitasi.
Tämä on näitä käsittämättömiä asioita Suomessa, ihmistä saa täällä polkea vapaasti ilman, että tämä voi asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää, onko naapurin Audi oma vai rahoitusyhtiön.
En ymmärrä miksi? Suomalaiset ovat kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t, Naapurisi.
Ilmeisesti sua ei sitten kovin usein huvita, vai pelottaako 3€ kertaveloitus, kun hakuja on niin vähän?
Ihan kerta haku riitti sun autoon. Sitte ku vaihdat kysyn taas.
Sun vieraat kiinnostaa, ja pilaa talon maineen.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson firman tunnareilla autojen tiedot niin omistaja ei tiedä kuka oli kyseessä.
Se haastaa firman oikeuteen, tulee sisäinen tutkinta ja sinä saat kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää, onko naapurin Audi oma vai rahoitusyhtiön.
Voi hyvä ihminen. Kysy nyt sitten ihmeessä. Ei tule mitään viestejä tai merkintöjä.
Sen jälkeen hanki itsellesi joku harrastus tai jotain muuta sisältöä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haastaa firman oikeuteen, tulee sisäinen tutkinta ja sinä saat kenkää.
Kyllä, siitä nimenomaan voi haastaa jonkun firman oikeuteen kun joku katsoo julkisia omistajatietoja Trafista. Ja varmasti saan vielä kenkää kun työkseni noita katson.
t, Naapurisi.