Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, jos mies nostelee tavattaessa kulmakarvojaan?

Vierailija
24.12.2021 |

Mitä niillä viestitään? Liikuttaa nopeasti kulmiaan pari kertaa. En oikein ymmärrä sanatonta viestintää..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hermostunut ja jännittynyt, kun on seurassasi. Olin nuorena yksillä treffeillä, jossa mies koko ajan räpytti silmiään, toinen rypisti otsaansa koko ajan ja yksi katsoi koko ajan toisaalle, eikä uskaltanut katsoa minuun. Olin aika nätti blondi, joten ajattelin, että heitä jännitti hirveästi, olivat ujoja poikia. Herttaista tavallaan, vaikkei miehekästä ollutkaan. Ehkä tämä mies pitää sinua niin ihanana, että jännittää kanssasi. Tai sitten on muuten vain pakkoliikkeitä, ehkä selviää tutustuessa. Ainakin hänellä on tunteet, ei ole ehkä täysi kylmä psykopaatti.

Tää oli jo noloa, ap

Vierailija
22/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaa homoudesta. Anaali-ilottelevat kavereiden kanssa mökillä aina toisinaan ja tuot sonnankäryn mieleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vaikeaa arvata mitä ap hakee avauksellaan

Haluaisin tulkita sen kiinnostukseksi, mutta pelkään, että olen taas vaan kuvitellut kaiken. Maskin käyttö vaikeuttaa vielä enemmän tulkintojen tekemistä, kun puolet kasvoista jää piiloon.

Ja tuolle yhdelle miehelle, joka väitti ettei koskaan liikuttele kulmiaan, ihmisen kasvoilla käy vaikka minkälaisia ilmeitä ilman, että niitä kaikkia edes tiedostaa.

Ap

Vierailija
24/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tic-oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän