Poika tuo jonkun joulupöytäämme
Hän ei siis ole seurustelusuhteessa ollut viimeisimpien tietojeni mukaan nyt vähään aikaan. Eli kovin vakavasta suhteesta ei one kyse. Nyt hän ilmoitti voiko tuoda jonkun meille illalla. Jännä ajankohta, jouluaatto. Mutta toki lupasin, meille on avoimet ovet lapsille ja heidän ystävilleen.
Kommentit (43)
Muista sitten raportoida tänne minkälaisen kinkun se tuo joulupöytään.
Liki vuosi 2022 ja täällä ollaan edelleen "tuo poikaystävän, hih hih".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuo jonkun Nikon.
No sitten tuo. Olisko se nyt jotenkin kamalaa? Jos lastaan rakastaa, hyväksyy kaikki valinnat!
Minä en hyväksyisi. Tähän perheeseen ei tuoda muuta kuin Canon.
Käyköhän niinku yhdessä perheessä, missä tyttö toi poikaystävän syömään perheen kanssa ja poikaystävä perheen nähtyään tajusi harrastaneensa seksiä perheen isän kanssa?
Etkö voi antaa rahaa että menevät mäkkärille?
Apua, minulla taitaa aivot olla jotenkin kohmeessa. Luin otsikon ja mietin kauan, onko jonkku jokin trendikäs uusi kinkkuversio.
Vierailija kirjoitti:
Tuoretta, tiukkaa joululihaa pöydässä...
Koeajaakohan isäukkokin joulun kunniaksi miniäehdokkaan.
Voi kun kiva! Itse ottaisin ilomielin joulupöytään pojan avopuolisoineen mutta eivät tule kun puoliso ei pidä minusta. En oikeastaan edes tunne pojan puolisoa, ei ole suotu mahdollisuutta tutustua. Pari vuotta sitten olen viimeksi edes nähnyt hänet vaikka asumme samassa kaupungissa. Hän ilmoitti wa-viestillä ettei koe olevansa samalla aaltopituudella ja ilmoitti ettei halua pitää yhteyttä eikä halua minua osaksi elämäänsä, ei ole suhteessa minun vaan poikani kanssa.. Poika kyllä käy silloin tällöin ja joskus soittelee. Jos he päättävät joskus saada lapsia, tilanne on varmaan mulle tuskallinen mut en taida voida vaikuttaa siihen, saanko tavata lapsenlastani. Olen koittanut kysyä mitä olen tehnyt väärin kun en ehtinyt pojan puolisoa kuin pari kertaa ohimennen tavata ja oikein kivalta vaikutti silloin, mutta poika vaivautuu ja hermostuu heti. Minusta aika outoa mut oon ollut painostamatta häntä. Harmittaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun isäsihän on just taloyhtiön joulusaunassa telakoitumassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun kiva! Itse ottaisin ilomielin joulupöytään pojan avopuolisoineen mutta eivät tule kun puoliso ei pidä minusta. En oikeastaan edes tunne pojan puolisoa, ei ole suotu mahdollisuutta tutustua. Pari vuotta sitten olen viimeksi edes nähnyt hänet vaikka asumme samassa kaupungissa. Hän ilmoitti wa-viestillä ettei koe olevansa samalla aaltopituudella ja ilmoitti ettei halua pitää yhteyttä eikä halua minua osaksi elämäänsä, ei ole suhteessa minun vaan poikani kanssa.. Poika kyllä käy silloin tällöin ja joskus soittelee. Jos he päättävät joskus saada lapsia, tilanne on varmaan mulle tuskallinen mut en taida voida vaikuttaa siihen, saanko tavata lapsenlastani. Olen koittanut kysyä mitä olen tehnyt väärin kun en ehtinyt pojan puolisoa kuin pari kertaa ohimennen tavata ja oikein kivalta vaikutti silloin, mutta poika vaivautuu ja hermostuu heti. Minusta aika outoa mut oon ollut painostamatta häntä. Harmittaa kovasti.
Onpa karua. En itsekään ole kokenut olevani välttämättä samalla aaltopituudella anoppini kanssa, mutta lämpimät ja hyvät välit silti. En voi ymmärtää, että ei halua rakastettunsa läheisten kanssa olla yhteyksissä. On todella epäkohteliasta, outoa ja kylmää tuollainen toteamus, että on suhteessa vain poikaasi. Empatiakyvytön, kun ei tunnu ymmärtävän äiti-lapsi -suhdetta.
Toivotan sinulle lämmintä joulua!
Aattona ei tuoda uusia kylään ennen kuiin on kihloissa. Tapanina on vierailupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telakoitumassa? Meneekö köli huoltoon?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun kiva! Itse ottaisin ilomielin joulupöytään pojan avopuolisoineen mutta eivät tule kun puoliso ei pidä minusta. En oikeastaan edes tunne pojan puolisoa, ei ole suotu mahdollisuutta tutustua. Pari vuotta sitten olen viimeksi edes nähnyt hänet vaikka asumme samassa kaupungissa. Hän ilmoitti wa-viestillä ettei koe olevansa samalla aaltopituudella ja ilmoitti ettei halua pitää yhteyttä eikä halua minua osaksi elämäänsä, ei ole suhteessa minun vaan poikani kanssa.. Poika kyllä käy silloin tällöin ja joskus soittelee. Jos he päättävät joskus saada lapsia, tilanne on varmaan mulle tuskallinen mut en taida voida vaikuttaa siihen, saanko tavata lapsenlastani. Olen koittanut kysyä mitä olen tehnyt väärin kun en ehtinyt pojan puolisoa kuin pari kertaa ohimennen tavata ja oikein kivalta vaikutti silloin, mutta poika vaivautuu ja hermostuu heti. Minusta aika outoa mut oon ollut painostamatta häntä.
Harmittaa kovasti.
Kuulostaa eksältäni ja hänellä on vahvoja narsistisia piirteitä.
Se pitikin olla kinkun, mutta ennakoiva kirjoitti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telakoitumassa? Meneekö köli huoltoon?
Vitsikäs salanimi homostelulle.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-Ahon
Prklettäkö hänen sukunimensä täytyy aina kirjoittaa väärin?
Ettekö osaa äidinkieltänne?
Halla-aho kirjoitetaan noin, koska ensimmäinen osa päättyy vokaaliin a kun taas toinen osa alkaa samalla vokaalilla.
Siihen väliin ei kuulu mitään isoa A-kirjainta.
Poika❤️Poika