Miten sinua kommentoitaisiin av:lla,
jos olisit mukana Aatami etsii Eevaa -ohjelmassa? Minua ehkä jotenkin näin: "Hirveä rämemajava, ei ole varmaan ikinä saanut suuseksiä! Persekin näyttää siltä, että ei ole liikuntaa nähnytkään, tyypillinen laihaläski"
Kommentit (37)
Hyiii helvetti, miks tolla on tommoset jenkkakahvat? Kauheen pieni pää. Ja ryhti vois kyllä olla parempi. Epäsuhtaisen pitkät jalat.
Ihme muffinssivartalo! Iso pää! Jalat ja perse ei sovi muuhun vartaloon!
"Mikäs karvapeto se tuossa tulee!"
Jääny sheivailut vähemmälle eron jälkeen...
"Miten tolla on ihme ässävika, opettelis puhumaan ennen kuin tulee telkkariin"
Kauniit kasvot ja kihartuvat hiukset, pienet ketunnokka tissit, vähän pömppömahaa
Wau mitkä tissit tuon ikäisesellä, mut läskimaha ja -perse. Ja noi hiukset on tollaset ohuet luirut.
Hirveet pihtikintut. Hoidattaisi nuo vaivaisenluut pois. Onpa se lyhyt! Persjalkainen. On sillä iso maha, vaikka muuten on normaali. Kauheen ohuet hiukset. Tuommosilla siansilmillä ei taida nähdäkään mitään.
"Kauniit kasvot ja kroppa, mutta ihan liikaa lihaksia!"
"Karsea tatuointi, ei varmaan ikinä saa miestä tuon takia!"
"Leikkais jo nuo rumat ohuet pitkät hiirenhäntähiuksensa!"
Minusta tuntui ekaa kertaa varmaan koko elämänä aikana tänään, että ihan oikeasti, wow, näytänkin ihan kivalta! :) Takana lähes 10-vuoden koulukiusaaminen ja syömishäiriö ikävuosina 10-15-v. Olen harrastanut treenaamista viimeiset 2v ja peppu alkaa olla kivan pyöreä, reidet lihaksikkaat, vatsa timmi jne. Iho alkaa olla kunnoss, koska syön terveellisesti ja lapsenpyöreys on kadonnut naamasta.
Joten toivon, että saattaisin saada jopa kehuja :D Jotain, että kiva peppu tms.
... Mutta koska av, niin varmaan mut haukuttais horoks ja lutkaks (vaikka nykyinen poikaystävä on ainoa, ketä olen pitänyt edes kädestä).
N18
Hyi mikä läskiperse! Ällöt tuhdit reidet! Hyi mikä tatuointi tolla on nilkassa! Ei oo kyllä mitään mallia ton hiuksissa! Menis kampaajalle! (Mulla on siis puoleenselkään pitkät hiukset)
Siis haha läski jolla on pienet tissit :D ei käy kateeks! On vieläpä rumat tissit. Ja hirvee epämuodostunut perse ja sellulliittia! Ja paksut reidet ja pohkeet! Ja huono ryhti. Apua en ois kyl ton näkösenä mennyt telkkariin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:01"]Siis haha läski jolla on pienet tissit :D ei käy kateeks! On vieläpä rumat tissit. Ja hirvee epämuodostunut perse ja sellulliittia! Ja paksut reidet ja pohkeet! Ja huono ryhti. Apua en ois kyl ton näkösenä mennyt telkkariin.
[/quote]
Niin ja hirvee persjalkainen päärynä.
Hyi järkytys! Miksei tuo luuska oo siistiny pehkoaan?