Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi tuota Anna-Leena Härköstä!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy linkki, mut ihan sama.

Vierailija
42/45 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera luonne rypistää hehkeänkin ihon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miltä ihminen näyttää. Jokainen tehköön kuten haluaa.

Härkösen kirjoitustyylistä (kiukutteleva teini) en pidä. Kirjat on olleet huonoja ja jokainen niistä kertoo kirjailijan mielenongelmista. Hän esittää mielenterveysongelmat elitistisesti ja lapsenomaisesti.

Et pidä kirjoistaan mutta osaat noin tarkasti hänen mt-ongelmat näiden kirjojen perusteella analysoida? Miksi sä olet lukenut kaikki hänen kirjat :D?

Vierailija
44/45 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen siskonsa loppu oli karu. Luin kirjan. Kaunis sisko oli hänellä.

Vierailija
45/45 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:01"]Anna-Leena kirjoituttaa Rikulla Imageen kolumneja, miten tämä on juoppo ja nisti. Mutta miksi aina kun rouva on itse julkisuudessa tai pariskunnan bongaa julkisella paikalla, tulee vaikutelma, että siinä perheessä se on kyllä nainen, jolla on alkoholiongelma...

Naamasta näkee, että elämä on rankkaa...

Niin on. Asiaa. Kyllä se vaan on sillälailla, että vaikka kullakin on omat onnettomat tarinansa elämässään, niin toiset ovat rypyttömiä ja toiset rypistyy nuorena. Ei mua paskaakaan kiinnosta jonkun kirjailijan siskon itsemurhat sun muut miesseikkailut, kunhan on ämmät hiljaa niistä. Mua juurtajaksain vi...aa tämä tantta. nyt jo lähemmäs 60,  menisi hoitoon. Ainahan sitä apua saa, vaikka onkin diiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme