voi tuota Anna-Leena Härköstä!
Kommentit (45)
Nöyryytetty, kun pyydetään asiallisesti menemään oikeasta ovesta ulos? On tosiaan rankka elämä.
Jos teillä mammoilla ei ole muuta miettimistä, niin menkää niine posliinipilluinenne hinkkaamaan lasukkaukkojenne tatuoineja, ja sitten äänestämään persuja...(no ettehän te osaa tehdä edes sitä...)
Avasin ketjun keskustellakseni kirjallisuudesta. No, lopun te tiedättekin.
Olen itse samaa ikäluokkaa Anna-Leenan kanssa. Näytämme tismalleen viisikymppisiltä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:16"]Jos teillä mammoilla ei ole muuta miettimistä, niin menkää niine posliinipilluinenne hinkkaamaan lasukkaukkojenne tatuoineja, ja sitten äänestämään persuja...(no ettehän te osaa tehdä edes sitä...)
Olen itse samaa ikäluokkaa Anna-Leenan kanssa. Näytämme tismalleen viisikymppisiltä.
[/quote]
Aamen
Nainen on naiselle susi. Näköjään. Käsittämöntä! Uskomatonta! Ja vielä tällaisella "naistenpalstalla". Järkyttäviä paskiaisia olette, te ulkonäön arvostelijat
Niin, täällä 25. Anna-Leena on persoonallisen ja upean näköinen. Arghhh!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:33"]Nainen on naiselle susi. Näköjään. Käsittämöntä! Uskomatonta! Ja vielä tällaisella "naistenpalstalla". Järkyttäviä paskiaisia olette, te ulkonäön arvostelijat
[/quote]
Toiset kommentoivat ulkonäköä ja toiset haukkuvat paskiaiseksi. Kumpi parempi?
No olen todella vihainen, ja syystäkin. Silloin on syytä suuttua, ja kovasti, jos toisen ihmisen ulkonäköä arvostellaan. Käsittämätöntä moukkamaisuutta!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:33"]
Nainen on naiselle susi. Näköjään. Käsittämöntä! Uskomatonta! Ja vielä tällaisella "naistenpalstalla". Järkyttäviä paskiaisia olette, te ulkonäön arvostelijat
[/quote]
Kateus se vie kalatkin järvestä T. ei-kateellinen N49
Tuli vaan mieleen taas että jos itsekin olisin itkenyt Iltalehdelle kaikki kerrat kun joku aspa on ääntään korottanut ja sanonut jotain hieman nyrpeänä niin kyllä saisin olla joka viikko lööpeissä. Mutta kun vanhempi julkkis kohtaa tällaista kohtelua niin johan se on kamalaa. Nainen 26v
Olen Anna-Leenan kanssa samoilla linjoilla. Suomessa ei osata kohteliaasti ilmaista rajoitteita tai ohjeita, vaan ne ärjäistään. Ja ollaan ihan vittuuntuneita ku pitää taas sanoa tästä asiasta.
Muualla Euroopassa Anna-Leenalle olisi sanottu ystävällisesti, että kulku takaovesta, PLEASE tai would you mind, love.
Kyse on huonoista käytöstavoista: missään ei aikuiset ihmiset töni niin paljon kuin Suomessa sanomatta anteeksi.
Voinpa kuvitella, millainen mekastus alkaisi, jos hän kävisi kasvojenkohtusleikkauksessa ja laitattaisi vähän botoxia huuliin. Siitä palstamamma vasta riemastuisikin. Voi sitä paheksunnan määrää!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 07:24"]
Voinpa kuvitella, millainen mekastus alkaisi, jos hän kävisi kasvojenkohtusleikkauksessa ja laitattaisi vähän botoxia huuliin. Siitä palstamamma vasta riemastuisikin. Voi sitä paheksunnan määrää!
[/quote]
no höh, tyhmä! Ei botoxia huuliin laiteta. Urpå!
Anna-Leena on sellainen virkistävä tyyppi :).
https://www.is.fi/viihde/art-2000006453805.html Anna-Leena Härkönen ja Riku Korhonen: avioero!
Kaikki kunnia Anna-Leenalle kirjoistaan. Uuttera pikkunainen. Uuttera ja uurteinen, erittäin uurteinen 50-vuotiaaksi. Sitten se, että miksi ihmeessä hän ilmeilee kuvissa niin rumasti? 31.12.21 IS-lehdessä on kuva ja ruma ilme, miksi? Osaako rentoutua. Rypistänyt otsaansa nuoresta (Metsolat-sarjassa näkyy) suurentaakseen silmiään, niinkuin moni nainen tekee. Ilme, meikki kaikki jotenkin outoja, kuin klovnin hymy. Olen 72-vuotias ja minullakin on ollut suruja ja vakava sairaus, mutta hoidan ihoani niin, että vieläkään minulla ei ole ryppyjä kasvoissa. Olen rento ja reipas enkä ota aurinkoa, enkä surkuttele ja siristele. Hyvää kosteuttavaa naamarasvaa aina aamuin illoin ja paljon unta, niin se kaunistaa. Hienoa valkoviiniä joskus se rentouttaa. Niin ja ei sitten tupakkaa se vanhentaa ja on rumaa, naiselle. Miehet ovatkin niin mänttejä, että senkun vaan. Tässä sitten oli vuoden 2022 vuodatus ilmeilijälle.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:16"]Jos teillä mammoilla ei ole muuta miettimistä, niin menkää niine posliinipilluinenne hinkkaamaan lasukkaukkojenne tatuoineja, ja sitten äänestämään persuja...(no ettehän te osaa tehdä edes sitä...)
Aamen
Oletko yhtä ryppyinen? Ei 50v voi olla noin pahasti rypistynyt. Joko poltat tupakkaa, otat aurinkoa tai juot valkkaria, ne rypistävät kasvoja jo nuorenakin.
Minua ei kiinnosta miltä ihminen näyttää. Jokainen tehköön kuten haluaa.
Härkösen kirjoitustyylistä (kiukutteleva teini) en pidä. Kirjat on olleet huonoja ja jokainen niistä kertoo kirjailijan mielenongelmista. Hän esittää mielenterveysongelmat elitistisesti ja lapsenomaisesti.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:01"]Anna-Leena kirjoituttaa Rikulla Imageen kolumneja, miten tämä on juoppo ja nisti. Mutta miksi aina kun rouva on itse julkisuudessa tai pariskunnan bongaa julkisella paikalla, tulee vaikutelma, että siinä perheessä se on kyllä nainen, jolla on alkoholiongelma...
[/quote]
Naamasta näkee, että elämä on rankkaa...