Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen valuminen

Vierailija
24.12.2021 |

Treffasin eilen tinderistä naisen, sit päädyttiin sänkyyn ja lopuksi laukesin sisään. Muija oli vähän, ei v***tu kun valuu päivän. Kertokaas miehelle kuinka kauan oikeesti valuu, jos mies tulee sisään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelmissasi treffasit, kuvitelmissasi päädyitte sänkyyn, joten voit kuvitella hänet valumattomaksi.

Vierailija
2/7 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi valuu parhaillaan vessapaperin mukana kohti jäteveden puhdistamoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikin päivää

Vierailija
4/7 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt jokainen huuhtelee ja pesee,ettei valu, eikä sitten haise myöskään. Spermahan siellä muhii ja alkaa haista, se se on joka haisee, ei nainen.

Vierailija
5/7 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rouvallani pysyy spermat sisällä jopa parikin päivää, vaikka pesee pillunsa. Minua se ei haittaa olĺenkaan, vaan se sperman ja pillun yhteishaju kiihottaa. Ja onpahan liukas ja valmiina pantavaksi.

Vierailija
6/7 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun rouvallani pysyy spermat sisällä jopa parikin päivää, vaikka pesee pillunsa. Minua se ei haittaa olĺenkaan, vaan se sperman ja pillun yhteishaju kiihottaa. Ja onpahan liukas ja valmiina pantavaksi.

Minua kiihottaa sperman, pillunesteiden ja pissan yhteistuoksu. Harrastuksiini kuuluu vaimoni pikkareiden haistelu runkatessani. Mutta kaiken huippu on nuolla tuollaista pillua. Ja lopuksi ruiskuttaa spermat sinne.

Vierailija
7/7 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikin päivää

Tuo on minusta miehestä ihanaa! Minun tyttöystävälläni on sama "ongelma". Minut se saa haluamaan lisää seksiä.