Mies ei vuoden tapailun jälkeen ole kertonut suhteesta perheelleen
Mies jota olen kohta vuoden jo tapaillut, sai joulukortin jossa vastaanottajana oli mies ja hänen exänsä.... ovat eronneet 4 v sitten ja ihmettelen suuresti miksi ei ole tätä tietoa veljelleen kertonut. Eivät kovin läheisiä ole, mutta pitävät kuitenkin viestein yhteyttä. Eli toisin sanoen minusta ei siis ainakaan tämä veli tiedä mitään. Pikkuisen kolahti, mutta mietin että onko tämä ihan normaalia käytöstä nykyisin. Ikääkin kun jo reilusti, ei mitään parikymppisiä olla. Pitäisi tietysti jutella miehen kanssa tästä eikä täällä kysellä mutta itse olen konflikteja kaihtava ja varsinkin näin joulun aikaan viitsisi mielipahaa toiselle tuottaa...
Kommentit (27)
Niin. Ovatko eronneet neljä vuotta sitten? Tiedätkö sinä sen paremmin kuin veli?
No ei se ainakaan enää asu samassa osoitteessa :)
- ap
Veli halusi lähettää jouluterveiset ihmiselle jonka tuntee ja näin se meni perille.
Suku, ei perhe.
Miksi se pitäisi kertoa?
Veljellä voi olla ihan tietoisuus sinusta, mutta ette ole tavanneet, joten miksi hän laittaisi joulun toivotuksen täysin vieraalle ihmiselle? Exän hän sentään tuntee. Ei vaan tiedä uutta osoietta.
Siinä eksän ja sinun välissä on voinut olla jo useampi. Kuka niistä kaikista lukua pitämään.
On ihan normaalia ettei ta-pai-lu kumppaneista raportoida koko suvulle.
"Pitäisi tietysti jutella miehen kanssa tästä eikä täällä kysellä mutta..."
Miksi ihmettelet kommunikoimattomuutta?
Minä pidän joihinkin sukulaisiin vain viestein yhtettä. Hieman meitä nauratti mieheni kanssa kun meille selvisi etteivät kaikki sukulaiseni ole tajunneet että olen eronnut ensimmäisen lapseni isän kanssa ja tuo tuossa on eri mies.
Ei se meidän häpeä ole jos niitä ei minun elämä oikeasti kiinnosta että tällainen mitätön asia on tippunut heidän muististaan.
En tietenkään olettanut että joulukortissa olisi minunkin nimi vaikka minusta tietäisikin, enhän asu miehen kanssa enkä veljeä ole tavannutkaan. Mutta jos tietäisi erosta niin tuskinpa olisi laittanut siihen exän nimeä.... se olisi minusta ainakin tosi outoa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän joihinkin sukulaisiin vain viestein yhtettä. Hieman meitä nauratti mieheni kanssa kun meille selvisi etteivät kaikki sukulaiseni ole tajunneet että olen eronnut ensimmäisen lapseni isän kanssa ja tuo tuossa on eri mies.
Ei se meidän häpeä ole jos niitä ei minun elämä oikeasti kiinnosta että tällainen mitätön asia on tippunut heidän muististaan.
Niin ja siinä vaiheessa oltiin oltu viisi vuotta yhdessä eli erosta jotain seitsemän vuotta.
Voi olla ettei he puhu henkilökohtaisista asioista vaan vaihtelee viestejä ihan small talk tasolla.
Mun miehen sukulaiset ei ole 39 vuoden aikana oppineet mun nimeä.
Olen se ”perh” siinä kortissa. Jos sitäkään.
Meidän kotikin on ”Matin asunto” vaikka minä omistan tämän.
Nro 11 - mitä tarkoitat kommunikoimattomuudella? Ai että minä en puhu tästä miehen kanssa vai miksi hän ei puhu veljelleen? Minä en tosiaan ole hyvä puhumaan varsinkaan vaikeista asioista eikä näytö olevan mieskään... ja olenkin ajatellut että miksi naisten pitäisi aina olla valmiimpia puhumaan?
- ap
Nro 16 - huh, huh, ja tämäkö sinusta ok? Ilmeisesti kun 39 v mennyt.... Oletteko naimisissa? Itse olen ollut pitkään naimisissa ja ihan "avoimesti" kaikkien sukulaisten kesken niin ihmettelen vaan tätä uutta miestä.... mutta onhan se eri juttu aloitella seurustelua näin vanhempana kuin silloin parikymppisenä...
- ap
Kumpi sinua siis kaihertaa enemmän, se että mies ei ole kertonut sinusta perheelleen, vai siitä että joulukortissa oli exän nimi?
Ok