Voinko ehdottaa miehelle seksiä?
Tapasin erästä miestä treffimielessä muutamia kertoja. Viimeisimpiä trefffejä edeltävillä treffeillä mies lähenteli ja päädyttiin suutelemaan kiihkeästi. Mies myös kosketteli ja suuteli mm. kaulaa ja niskaa. Kuitenkin kun en ollut silloin varma niin juttu jäi siihen. Nyt on tuon jälkeen takana yhdet treffit ja toissapäivänä mies sanoi että ei oikein tiedä ja päätti lopettaa tapailun.
Olen tämän jälkeen nyt nähnyt kahtena yönä seksiunia hänestä ja jotenkin sytytti seksuaalisesti silloin kun muhinoitiin, haluaisin kuitenkin ehkä seksiä hänen kanssaan vaikka tapailusta ei tullut mitään.
Voinko ehdottaa seksiä hänelle vai olenko aivan alamaailmaa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. Kiitos vinkeistä. Ehkä ehdotan pelkkää seksiä ja olen h**** 😅
Go for it
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voit, jos olet nainen. Voit ehdottaa ihan suoraan. Miehenä älä missään nimessä.
Mieshän just vastaavassa tilanteessa ehdottaa seksisuhdetta ilman muuta.
No ei todellakaan ehdota. Tuommoisilla jutuilla saa vain avokämmentä naamaan tai potkun munille. Hyvä, jos vaimolleen uskaltaa ehdottaa. Mikään ei ole naisista ällöttävämpää kuin tavismiehen seksuaalisuus.
Mutta ei ne silti lakkaa yrittämästä, oli tavis tai ei.
Taidat olla mies itse, eikä sulla ole kokemusta kuin omasta nysväämisestäsi.
Niin olenkin ja siksi juuri ajattelenkin, että me miehet olemme kakkosluokan ihmisiä. En usko, että kukaan nainen olisi vapaaehtoisesti miesten kanssa, jos naiset voisivat lisääntyä keskenään.
Ehkä sun kannattaisi tarkistaa tuota omaa asennettasi, ei se ainakaan vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta herätä.
Hyvää joulua kuitenkin!
Kyllä sitä väkisinkin alkaa ajattelemaan olevansa kakkosluokan ihminen, kun joka tuutista tulee, että me tavismiehet ollaan syypäitä kaikkiin ongelmiin ja joka ikinen potentiaalisia ahdistelijoita. Oma vaimonikin on sitä mieltä, että olen ruma ja etten kelpaisi kenellekään.
Ehdota, sittenhän saat vastauksen.
Tollasia naisia pitäs olla enemmän. Mies saattaa luulla ettet halua kun et antanut ja yllättyy tai sitten sitä ei kiinnosta edes seksi kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Tollasia naisia pitäs olla enemmän. Mies saattaa luulla ettet halua kun et antanut ja yllättyy tai sitten sitä ei kiinnosta edes seksi kanssasi.
Olisipa outo mies jos kuitenkin päätynyt tapaamaan naista useamman kerran ja ei pitäisi tästä tarpeeksi edes seksiin.
Go for it. Pahinta mitä voi käydä on että mies kieltäytyy ja mitä sitten? Sen häviö.
Yksi parhaista mulle sattuneista jutuista oli, kun oltiin tapailtu yhden naisen kanssa muutama kerta ja oltiin tultu hyvin juttuun niin nainen kysyi suoraan, että voitaisiinko tehdä jotain muutakin kuin kahvitella. Ja sitten tehtiinkin. Tämmöiselle toisten ihmisten rajoja kunnioittavalle tyypille on ihan parasta, kun saa pienen rohkaisun. Tai vaikka vähän suuremmankin. :D Aloitteen tekeminen on aina vähän avauspeliä enkä halua kellekään ahdistunutta oloa. Toisaalta en itse pahastu aloitteista varsinkaan tilanteessa, jossa ollaan sen verran tykätty toisistamme, että ollaan muutamaan otteeseen vietetty aikaa.
M44
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista mulle sattuneista jutuista oli, kun oltiin tapailtu yhden naisen kanssa muutama kerta ja oltiin tultu hyvin juttuun niin nainen kysyi suoraan, että voitaisiinko tehdä jotain muutakin kuin kahvitella. Ja sitten tehtiinkin. Tämmöiselle toisten ihmisten rajoja kunnioittavalle tyypille on ihan parasta, kun saa pienen rohkaisun. Tai vaikka vähän suuremmankin. :D Aloitteen tekeminen on aina vähän avauspeliä enkä halua kellekään ahdistunutta oloa. Toisaalta en itse pahastu aloitteista varsinkaan tilanteessa, jossa ollaan sen verran tykätty toisistamme, että ollaan muutamaan otteeseen vietetty aikaa.
M44
Moi! Kiitos vastauksesta. Meillähän siis oli jo muhinointia joka ei minusta johtuen johtanut pidemmälle. Mutta nyt todella vaivaa että millaista se seksi olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Moi! Kiitos vastauksesta. Meillähän siis oli jo muhinointia joka ei minusta johtuen johtanut pidemmälle. Mutta nyt todella vaivaa että millaista se seksi olisi ollut.
Ehkä sun pitää vain kysyä suoraan seksiin, muutenhan tuo jää vaivaamaan ikuisiksi ajoiksi.
Mikä juuri tässä miehessä vetää seksuaalisesti puoleensa?
Katse? Kosketus? Kemia?
Millaisen naisen tarvii vongata mieheltä?
Tottakai kysyt häneltä. Sinähän torjunut hänet kerran, joten varmasti ilahtuu viestistäsi. Hän päättää sitten jatkosta.
Ehdottomasti kannattaa ehdotta. Itse aiemmin ihmetellyt miksi minua ei monetkaan naiset ole herättäneet kiinnostusta ja miksei pitkässä parisuhteessa ole muut naiset sytyttäneet. Tarkemmin asiaa miettineenä tullut siihen lopputulokseen, että ilmeisesti ego on niin suuri tai sen verran narsisti, että olen syttynyt vasta, kun nainen on ilmaissut haluavansa minua. Tyttöystävän ja nykyisen vaimon kanssa oli alusta lähtien kemiat niin kohillaan että halunnut minua. Alussa jopa vähän vedätin epätoivon partaalle ennen naimista. Siitä eteenpäinkin on osoittanut suuren halunsa ja rakkautensa. Vaimo tehnyt suurimman osan aloitteistakin ja hänen halujen mukaan naitu. Toki olen osoittanut omatkin haluni kohdatessani vastakaikua. Enpä olisi koskaan ryhtynyt parisuhteeseekaan naisen kanssa joka ei olisi minua himoinnut.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kysyt häneltä. Sinähän torjunut hänet kerran, joten varmasti ilahtuu viestistäsi. Hän päättää sitten jatkosta.
Niin siis minä torjuin hänet seksuaalisesti, mutta hän päätti sen ettemme näe enää.
Voisko nyt miehet vaan kertoa miten suhtautuisivat tuollaiseen ehdotukseen?
AP täällä. En oo vielä uskaltanut ehdottaa, pelkään nolaavani itseni. Todella häpeällistä jossei miehelle kelpaa enää edes seksiin.
Alennat itsesi tyrkyttämällä "alennusmyynnissä" itseäsi. Jos haluat niin tehdä niin siitä vaan. Todennnäköisesti menetät loputkin itsekunnioituksestasi kun tulet uudelleen torjutuksi tai hyväksikäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
AP täällä. En oo vielä uskaltanut ehdottaa, pelkään nolaavani itseni. Todella häpeällistä jossei miehelle kelpaa enää edes seksiin.
Mitä sitten. Ei ole mitään häviämistä. Ei ole siinäkään vaikka nolaisit. Tekee välillä hyvää tajuta, ettei ota niin tosissaan. Elämä on. Eipä jää jälkeenpäin kaduttamaan kun asia tuli selväksi.
Sitä paitsi miehille on ihan normaalua, että tulee naisilta pakkeja. Sekin on normaalia, että nainen muuttaa mieltään.
Miehet nyt on niin helppoja, että ei ole tosikaan.