Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräättekö aamulla klo 8 katsomaan joulupukin kuumalinjaa?

Vierailija
23.12.2021 |

Pitäisi mennä jo nukkumaan jo meinaatte jaksaa herätä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso. Herätään joskus 12-13 aikana koko perhe. 

Mitä järkeä, menee koko päivä pilalle nukkumisella.

Miten niin - pilalle? Me mennään nukkumaan 3-4 aikana yöllä. Me nukumme, heräämme, syömme ja avaamme lahjoja pari tuntia. Sitten taas syömme ja katsomme elokuvia. Koti on siisti - viikko siivoamista selän takana ja kaikki hommat tehty. Miksi pitäisi herätä aikaisesti aamulla ja mennä sitten aikaisesti nukkumaan? 

Ihminen tarvii 7-8 tuntia unta, eli jos heräät klo 8 niin voit hyvin valvoa klo 24-01 asti, se ei ole aikaisin.

Vierailija
22/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä naurattaa kun kuvittelen koko perheen löhnöttämässä sängyissään yhteen asti. :D Ei siinä mitään jos nukuttaa mut toi kuulostaa joltain pakkomakaamiselta.

Hehe no me valvotaan niin pitkään ja mä herään ekana ja sitten huutan, että haluavatko ihmiset kahvia ja sitten näin se menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin - pilalle? Me mennään nukkumaan 3-4 aikana yöllä. Me nukumme, heräämme, syömme ja avaamme lahjoja pari tuntia. Sitten taas syömme ja katsomme elokuvia. Koti on siisti - viikko siivoamista selän takana ja kaikki hommat tehty. Miksi pitäisi herätä aikaisesti aamulla ja mennä sitten aikaisesti nukkumaan? 

Ihminen tarvii 7-8 tuntia unta, eli jos heräät klo 8 niin voit hyvin valvoa klo 24-01 asti, se ei ole aikaisin.

Mä kokeilin kerran herätä aamulla kello kahdeksalta. Ei helv... Siis mä olin koko päivän silmät kiinni ja nukutti. Joulu olisi pilalla jos heräis näin aikaisiesti. Olisin kuin sombie. 

Vierailija
24/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan herään jo aiemminkin. JOuluna oon kuin lapsi ja malttamattomana herään aikaisin, vaikka ilta venyisikin, 

Saatko siis aamulla heti lahjoja? 

Tuskin :D

Mutta mitä Sä sitten teet silloin aamuvarhain heräillä?

Tunnelmoin joulua .

Miten? Mä en tajuu. 

Ei kai siihen mitään oikeaa neuvoa olekaan ja jokaisella on erilaiset tavat viettää tai olla viettämättä pyhiä. Itse sytyttelen kynttilät ja jouluvalot, keitän ( kaneli-) kahvia, syön kinkkuleipiä, kuuntelen joulumusiikkia tai jouluista äänikirjaa. Odottelen, että muu perhe herää.

Vierailija
25/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nukkunut. Millaista uni on?

Vierailija
26/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan herään jo aiemminkin. JOuluna oon kuin lapsi ja malttamattomana herään aikaisin, vaikka ilta venyisikin, 

Saatko siis aamulla heti lahjoja? 

Tuskin :D

Mutta mitä Sä sitten teet silloin aamuvarhain heräillä?

Tunnelmoin joulua .

Miten? Mä en tajuu. 

Ei kai siihen mitään oikeaa neuvoa olekaan ja jokaisella on erilaiset tavat viettää tai olla viettämättä pyhiä. Itse sytyttelen kynttilät ja jouluvalot, keitän ( kaneli-) kahvia, syön kinkkuleipiä, kuuntelen joulumusiikkia tai jouluista äänikirjaa. Odottelen, että muu perhe herää.

Sen muun perheen saa hyvin herämään kun laittaa youtubesta jonkun eläimen huutamista, 

Vierailija
27/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelinä en tunne unen käsitettä. Tiedän teidän ihmisten kokevan sitä. Me valvomme aina ja te olette "tajuttomana" osan ajastanne. Niin hassua :) !

Vierailija
28/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennään tutulla kaavalla, niin herään jo klo 5 viimeistään...yhdeksältä lähtö hautausmaakierrokselle. Sitten yritän valvoa iltaan, että voin taas herätä aamuyöstä pyörimään sängyn pohjalla.

Vierailija
29/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty katsomaan, väärä pukki :(

Vierailija
30/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
31/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kun herään. Katson joulupukin kuumaa linjaa ja kuusijuhlaa <3

Vierailija
32/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 34 ja herään joka joulu katsomaan Pukin kuumaa linjaa 🙄 näin ollut aina.

Musta se on ihanaa vielä kun ulkona on pimeää ja lapset alkaa innoissaan soittelemaan pukille ja haluavat jutustella. Siinä sivussa touhutaan joitain pientä ja kuunnellaan mutta vasta sen jälkeen herätään "kunnolla".

On tainnut vain yhtenä jouluna mennä ohi, kun olin nuorempana niin kamalassa krapulassa että heräilin vasta vähän ennen loppua.

Vierailija
33/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukko voisi olla mukava katsoa "livenä", mutta laitan varmaan tallentumaan. En ole kollannut, mitä muuta sieltä edes tulee. Jouluaaton ohjelmat on muutenkin yhtä huttua.

Vierailija
34/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellonaikoihin ei kuulu etunollaa tuntilukemaan (paitsi joissain virallisissa käytöissä, esim sotilas-).

Vierailija
35/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaapäivä menee pilalle silloin kun pitää herätä liian aikaisin.

Vierailija
36/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellonaikoihin ei kuulu etunollaa tuntilukemaan (paitsi joissain virallisissa käytöissä, esim sotilas-).

Minähän olen sotilas.