Heräättekö aamulla klo 8 katsomaan joulupukin kuumalinjaa?
Pitäisi mennä jo nukkumaan jo meinaatte jaksaa herätä.
Kommentit (36)
En katso. Herätään joskus 12-13 aikana koko perhe.
Varmaan herään jo aiemminkin. JOuluna oon kuin lapsi ja malttamattomana herään aikaisin, vaikka ilta venyisikin,
Vierailija kirjoitti:
Varmaan herään jo aiemminkin. JOuluna oon kuin lapsi ja malttamattomana herään aikaisin, vaikka ilta venyisikin,
Saatko siis aamulla heti lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä, menee koko päivä pilalle nukkumisella.
Mä katson home alone eka jakson. Siellä on normaali maailma ja ei mitään koronasontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin - pilalle? Me mennään nukkumaan 3-4 aikana yöllä. Me nukumme, heräämme, syömme ja avaamme lahjoja pari tuntia. Sitten taas syömme ja katsomme elokuvia. Koti on siisti - viikko siivoamista selän takana ja kaikki hommat tehty. Miksi pitäisi herätä aikaisesti aamulla ja mennä sitten aikaisesti nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun päiväni siitä ole millään tavoin pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin :D
Mä muutenkin ihmettelen, miten joku menee kaheksalt illal nukkumaan. Yksi eräs somevaikuttaja valittaa, että lapset eivät jää nukkumaan kun vasta yhelttoista, mutta silti änkee lapsiparkoja kaheksalt sänkyyn. Miksi ei voi heti olla se nukkumaanmenoaika 23.00. Ihme touhua.
Ajattelin herätä seiskalta, mutta telkkari on ehdottomasti auki Pukin kuuman linjan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä Sä sitten teet silloin aamuvarhain heräillä?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin herätä seiskalta, mutta telkkari on ehdottomasti auki Pukin kuuman linjan aikaan.
Jeesusmariia toi on vapaa päivä ja heräät seitsemältä. Mitä sä teet silloin aamulla klo 7 ja oletko koko päivän tokkurainen?
Vierailija kirjoitti:
Koko perhe? Onko lapsiakin? Pienemmät lapset eivät kyllä varmasti jaksa noin pitkään nukkua, elleivät sitten valvo ensin melkein aamuun asti...
Miksi te heräätte niin aikaisesti? MIKSI????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelmoin joulua .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko perhe? Onko lapsiakin? Pienemmät lapset eivät kyllä varmasti jaksa noin pitkään nukkua, elleivät sitten valvo ensin melkein aamuun asti...
Teini on 18 v. Olis kyl toinen juttu jos pikkulapset.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä naurattaa kun kuvittelen koko perheen löhnöttämässä sängyissään yhteen asti. :D Ei siinä mitään jos nukuttaa mut toi kuulostaa joltain pakkomakaamiselta.
Kyllä, puuron keittoon ja jouluisia lasten ohjelmia katson sivusilmällä nuorimmaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelmoin joulua .
Miten? Mä en tajuu.
En todellakaan nouse ennen puolta päivää.