Mä en tykkää seksistä. En ole koskaan tykännyt.
Mieheni on ensimmäiseni ja olemme olleet yhdessä 17 vuotta. En ole koskaan tykännyt seksistä. Tai no juuri ja juuri orgasmista, mutta kaikki se muu on vain sellaista odottelua ja ähinää, en saa mitään nautintoa siitä.
Tekisi mieli lopettaa kokonaan ja antaa miehelle lupa tyydyttää tarpeensa ihan missä tahansa muualla. Minä voisin todella hyvin elää lopun ikäni ilman seksiä.
Pitäisikö mun mennä jollekin terapeutille puhumaan tästä?
Kommentit (10)
Ei ole pakko tykätä seksistä. Mieti haluatko mieluummin elää ilman seksiä. Jos et, mene terapiaan.
Ilman seksiäkin voi mainiosti elää. Olet vain kaveri miesten kanssa. Voi löytyä joku mies joka ei myöskään ole kiinnostunut (enää) seksistä.
Hyvä kun myönnät. On myös niitä, jotka sanovat että "tietenkin tykkään ja nautin, mutta kun...". Ja aina löytyy muista ihmisistä syy, miksi juuri nyt ei huvita.
Päästä miehesi menemään. Pysyvästi.
Niin minäkin luulin, että en tykkää. Mutta sitten tapasin miehen, jota en lakkaa himoitsemasta.
Minä olen aina pitänyt. Jo ennen kuin aloitin ja heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Kaikki kumppanitkin on kai olleet sopivia kun en ole epämiellyttävänä pitänyt kenenkään kanssa, olen tosin vähän valikoiva ollut. Kannattaa tosiaan kumppanin valinnassa kiinnittää vähän huomiota siihen ettei ihan vastakkaista valitse. Molemmat hyviä pitipä tai ei, mutta kyllä sen oman kumppanin kuitenkin pitäisi olla se sopiva partneri tuossa asiassa.
Jos sä olet aseksuaali? Ei sinussa välttämättä ole mitään 'vikaa'. Seksi ei vaan sinua kiinnosta. Aseksuaalisuus ei tarkoita sitä etteikö voisi rakastaa romanttisesti tai jopa ettei joskus tyydyttäisi itseään. Kannattaa tutkia asiaa.
Saat orgasmeja sentään!! Arvas millaista se sitten on kun ei saa.
En mäkään. Voisin hyvin elää ilman koko loppuelämän.
Olen keski-ikäinen nainen ja en ole koskaan nauttinut seksistä. En ole lesbo, en bi. En vaan ole kokenut seksiä nautinnolliseksi. Ainoastaan velvollisuudeksi, joka kuuluu seurustelusuhteeseen ja joka on hoidettava. Olen ollut nyt yksin 10 vuotta ja tämä aika on ollut parasta aikaa elämässäni. Ei tarvitse yrittää miellyttää ketään, saa olla rauhassa se, mikä todellisuudessa on, ilman että täytyy yrittää täyttää jonkun toisen odotuksia.
Et voi kyllä yhen kumppanin jälkeen tietää, pidätkö seksistä. En mäkään ole pitänyt seksistä kaikkien kokeilemieni miesten kanssa, mutta osan kanssa ollut ihan tajunnanräjäyttävää.