Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti! Ihastukseni onkin

Vierailija
07.04.2015 |

kaverini entinen fuckbuddy! Olen hekumoinut puoli vuotta naista jota kaverini on käynyt jyystämässä ajankulukseen! Voi helvetti! :'(

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:43"]Mitä sitten?
[/quote]

Ööööö, "vaikka mitä" sitten :D miten kukaan vois ottaa tyttöystäväkseen/poikaystäväkseen kaverin painaman :D hyi hitto

Vierailija
62/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:49"]

Sulla tulee olemaan ton kanssa ongelmia vielä vanhana.

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:23"]

Mikä vajukki tähän ketjuun on kirjoittanut monta viestiä, kun ei osaa lainaamisen jälkeen kirjoittaa oikeaan paikkaan. On tainnut satojen miehien panemisesta kuppa tarttua ja nyt se tekee jo aivoissa tuhoa.

[/quote]
[/quote]
Mulla on ongelma siinä kun sinä et osaa kirjoittaa oikeaan kohtaan, jos lainaat joltain tekstiä. Eli kirjoita aivan laatikon alareunaan kaiken tekstin alle, niin ketju pysyy helposti luettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:02"]

Kannattais varmaan miettiä, miksi ajattelet sitä kaveriasi painamassa sitä naista!!

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:55"]

Nuo on pahimpia painajaisia joissa kaveri käynyt ennen painamassa tyttöystävää.

[/quote]Niinpä. Häiritsevä ajatus kaverista pumppaamassa omaa kultaa, tapahtuipa se ennen tai jälkeen omaa suhdetta. Too graphic vision...

[/quote]

[/quote]

Ei siltä mielikuvalta voi välttyä! Varsinkin kun kaveri on kertonut kaiken mitä naisen kanssa tehnyt.

[/quote]

Olisiko kannattanut elää naisia kunnioittaen ja yksityisasiat omana tietona pitäen, niin ei olisi tällaistakaan ongelmaa nyt.

Vierailija
64/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:52"]

Kertoisko ap mikä se ongelma on? Itsekkin olet kuitenkin pannut ketä huvittaa.

[/quote]

En ole koskaan harrastanut seksiä.

ap

[/quote]

Mene muualle mun ketjusta!

Vierailija
65/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:37"]

Mahtaa ottaa päähän kun kaverille kelpasi vain panopuuksi ja sinut sai kusetettua vakavaan suhteeseen

[/quote]

Kyseessä siis IHASTUS. Olin haaveillut naisesta mutta en uskaltanut tehdä aloitetta. Enkä tee.
[/quote]

Mitä sä sitten uikutat jos et oo saanut puoleen vuoteen suutasi auki sen vertaa että oisit edes tervehtinyt?

Vierailija
66/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:10"]

Huvittava aloitus. Eli, tarjolla olisi paljon seksiä haluava kokenut nainen, mutta ei kelpaa. Itselleni kyllä kelpaisi, tänään juuri naureskelin ajatukselle päässäni että jos löytäisin naisen jolla olisi ollut sutinaa kaverin kanssa niin... ei haittaisi minua ollenkaan.

Ja ymmärtäähän ihmiset täällä että lähes kaikilla naisilla on jotain seksuaalihistoriaa takana, fuckbuddy vaikuttaisi pikemminkin hyvältä ja järkevämmältä järjestelyltä kuin hakea yhden yön suhteita panetukseen. Pikemminkin tuo olisi minulle bonus kuin miinus siis.

[/quote]

Ja kestäisit kaverin myhäilyn ja vittuilun? Se muistuttaisi sua ikuisesti mitä on tehnyt muijallesi ennen sua.

[/quote]

Itse asiassa kaverini ovat sellaisia että tuskin edes härnäisivät tuollaisella. Ja jos jaksaisivat tuommoisesta kuittailla, saattaisivat olla kohta entisiä kavereita, aika tökeröä käytöstä olisi tuollainen enkä sitä kyllä jaksaisi.

Vierailija
67/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:57"]

Kannattais varmaan miettiä, miksi ajattelet sitä kaveriasi painamassa sitä naista!!

[/quote]Niinpä. Häiritsevä ajatus kaverista pumppaamassa omaa kultaa, tapahtuipa se ennen tai jälkeen omaa suhdetta. Too graphic vision...

[/quote]

[/quote]

Ei siltä mielikuvalta voi välttyä! Varsinkin kun kaveri on kertonut kaiken mitä naisen kanssa tehnyt.

[/quote]

Olisiko kannattanut elää naisia kunnioittaen ja yksityisasiat omana tietona pitäen, niin ei olisi tällaistakaan ongelmaa nyt.

[/quote]

Kerron terveisesi kaverille!

Vierailija
68/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:40"]

No eihän tollanen oo ees mikään oikee kaveri, jos rupee myhäilemään ja vittuilemaan.

[/quote]

Ai ei vai? Tunnetko ainuttakaan miestä?

[/quote]

Jos sinulla on kusipäät kaverit / kusipää ympäristö, se ei tarkoita sitä että se on yleinen sääntö. Itse asiassa jos olet ap, niin tällaiset ongelmat selittävät aloitustasi: Vika ei ole oikeasti naisessa, vaan siinä mitä KAVERISI SANOISI ja miten sen kestäisit.

Vierailija
69/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:37"]

Mahtaa ottaa päähän kun kaverille kelpasi vain panopuuksi ja sinut sai kusetettua vakavaan suhteeseen

[/quote]

Kyseessä siis IHASTUS. Olin haaveillut naisesta mutta en uskaltanut tehdä aloitetta. Enkä tee.
[/quote]

Mitä sä sitten uikutat jos et oo saanut puoleen vuoteen suutasi auki sen vertaa että oisit edes tervehtinyt?
[/quote]
Myöhäistähän se olisi ollut kun ap:n kaveri on jo vuoden paneskellut sen ihastuksen kanssa, tyttö oli jo pilalla. Onni onnettomuudessa ettei ap saanut lähestyttyä tyttöä niin ei tunteet syventyneet ihastusta syvemmiksi.

Vierailija
70/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:01"]

[/quote]

Olisit voinut sanoa heti ensimmäisen rasvaisen jutun kuultuasi (todennäköisesti jo ennen kuin kaverisi alkoi panna tätä ihastuksesi kohdetta), että et sitten halua kuulla enempää moista sontaa naisista. Mutta oli pakko mennä mukaan noloon male-bondingiin ja höhöttää hyväksyvästi kaverin kertomuksille, jolloin tämä kertoi niitä myös seuraavista naisistaan.

Saatte ihan sitä mitä itse tilaatte, senkin naisia sperma-astioina käyttävät vajakit.

Vierailija
71/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen meni pilalle, kun antoi ap:n tyhmän, naisia väheksyvän kaverin panna itseään eli nainen ei ole itsekään mitään parasta ainesta.

Vierailija
72/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:09"]

Tuo nainen meni pilalle, kun antoi ap:n tyhmän, naisia väheksyvän kaverin panna itseään eli nainen ei ole itsekään mitään parasta ainesta.

[/quote]

Tai ap meni pilalle, kun suostui hengaamaan typerän, naisia väheksyvän kaverin kanssa. Jos hän pitäisi kavereinaan vain naisia kunnioittavia kunnon miehiä, hänen ei tarvitsisi koskaan kohdata tällaisia aloituksessa kuvattuja ongelmia.

Vierailija
73/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava aloitus. Eli, tarjolla olisi paljon seksiä haluava kokenut nainen, mutta ei kelpaa. Itselleni kyllä kelpaisi, tänään juuri naureskelin ajatukselle päässäni että jos löytäisin naisen jolla olisi ollut sutinaa kaverin kanssa niin... ei haittaisi minua ollenkaan.

Ja ymmärtäähän ihmiset täällä että lähes kaikilla naisilla on jotain seksuaalihistoriaa takana, fuckbuddy vaikuttaisi pikemminkin hyvältä ja järkevämmältä järjestelyltä kuin hakea yhden yön suhteita panetukseen. Pikemminkin tuo olisi minulle bonus kuin miinus siis.

[/quote]

Ja kestäisit kaverin myhäilyn ja vittuilun? Se muistuttaisi sua ikuisesti mitä on tehnyt muijallesi ennen sua.

[/quote]

On sullakin kavereita, jos tarvitsee jotain myhäilyä ja vittuilua kuunnella. Ikää oli vissiin 15v?

Vierailija
74/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:37"]

[/quote]

[/quote]

No syytä sitten itseäs äläkä epäreilua maailmaa,  jos kerran kaveri ehtii pannakin, kun sinä vaan ujoilet puol vuotta. Ethän sä ikinä tuu saamaan pesää keltään jos et tee mitään. Kaveris ehtii panna sun ootellessa niitä kaikkia muitakin. sori.

Vierailija
75/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:44"]

[/quote]

[/quote]

On sullakin kavereita, jos tarvitsee jotain myhäilyä ja vittuilua kuunnella. Ikää oli vissiin 15v?

[/quote]

Komppaan edellistä lainaajaa. Tollaset kaverit on syytä potkia pihalle omasta elämästä. Myrkyttävät vaan ilmapiirin ja kylvävät paskaa oloa. Eihän sullekaan tulis tollassta kaverin myhäilystä ja muistuttelusta hyvä mieli, eihän? Joten mitä vittua sä sellasella ihmisellä teet joka saa hyvän mielen siitä, et sulle tulee paska olo.

Vierailija
76/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:42"]

kaverini entinen fuckbuddy! Olen hekumoinut puoli vuotta naista jota kaverini on käynyt jyystämässä ajankulukseen! Voi helvetti! :'(

[/quote]

Tai sitten kaverisi valehtelee. Kannattaisi kysyä siltä toiseltakin totuus!!

Miehissä on usein valehtelevia sikoja, jotka yrittää pilata naisen maineen!!

Vierailija
77/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Täh. No kyllä vaan kavereiden kesken puhutaan yhtä jos toista. Kyllä tytötkin niitä kaluja vertailee ja kertoo limaset yksityiskohdat. Älkää ny mammat viittikö. 

Vierailija
78/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:47"]Hyvä että selvisi jo nyt. Paskempi mäihä jos jälkikäteen selviäisi, kun olisi enemmän tunteita naista kohtaan.
[/quote]
Miten toisen mennyt elämä vaikuttaa omiin tunteisiin? Onko täällä näin monta mustasukkaista hullua, jotka ei kestä toisrn menneisyyttä?

Vierailija
79/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaveri kuulostaa idiootilta, mutta kummasti ne saa naisilta pillua. Pitäisi itsekin osata ja pystyä käsittelemään naisia huonosti niin lohkeaisi paljon paremmin, mitä olemalla kiltti nössö.

Vierailija
80/116 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:40"]

[/quote]

[/quote]

No eihän tollanen oo ees mikään oikee kaveri, jos rupee myhäilemään ja vittuilemaan.

[/quote]

Ai ei vai? Tunnetko ainuttakaan miestä?

[/quote]

Tunnen, mutta en ilmeisesti tarpeeksi teinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä