Hyi helvetti! Ihastukseni onkin
kaverini entinen fuckbuddy! Olen hekumoinut puoli vuotta naista jota kaverini on käynyt jyystämässä ajankulukseen! Voi helvetti! :'(
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:20"]
Ap:n kaveri kuulostaa idiootilta, mutta kummasti ne saa naisilta pillua. Pitäisi itsekin osata ja pystyä käsittelemään naisia huonosti niin lohkeaisi paljon paremmin, mitä olemalla kiltti nössö.
[/quote]
Niinpä niin. Voi olla vaan joko nössö tai sika.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:20"]
Ap:n kaveri kuulostaa idiootilta, mutta kummasti ne saa naisilta pillua. Pitäisi itsekin osata ja pystyä käsittelemään naisia huonosti niin lohkeaisi paljon paremmin, mitä olemalla kiltti nössö.
[/quote]
Siis mitä pahaa se Ap:n kaveri nyt on tehny? Harrastanut seksiä saman naisen kanssa vuoden ajan ja kertonut juttuja Ap:lle niinkuin kavereiden kanssa tehdään? Jos toi on huonoo käytöstä ni varmasti lähes jokainen palstailija käyttäytyy huonosti. Missä pumpulissa sä oot kasvanu?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:47"]Hyvä että selvisi jo nyt. Paskempi mäihä jos jälkikäteen selviäisi, kun olisi enemmän tunteita naista kohtaan.
[/quote]
Miten toisen mennyt elämä vaikuttaa omiin tunteisiin? Onko täällä näin monta mustasukkaista hullua, jotka ei kestä toisrn menneisyyttä?
[/quote]Mieti onko mutkatonta jatkaa kaveruutta ja esim pyytää kotiin kylään mies, jonka munasta muijasi on todistettavasti nauttinut paljon. Ja olla ajattelematta, kiinnostaisiko ehkä vieläkin...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:47"]Hyvä että selvisi jo nyt. Paskempi mäihä jos jälkikäteen selviäisi, kun olisi enemmän tunteita naista kohtaan.
[/quote]
Miten toisen mennyt elämä vaikuttaa omiin tunteisiin? Onko täällä näin monta mustasukkaista hullua, jotka ei kestä toisrn menneisyyttä?
[/quote]
Kyllä naisessa on jotain vikaa, jos on jonkin idiootin vakipano vuoden ajan ja ei kukaan halua kaverin entistä hoitoa tyttöystäväksi. Taitaa sinulla olla oma lehmä ojassa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:20"]
[/quote]
Siis mitä pahaa se Ap:n kaveri nyt on tehny? Harrastanut seksiä saman naisen kanssa vuoden ajan ja kertonut juttuja Ap:lle niinkuin kavereiden kanssa tehdään? Jos toi on huonoo käytöstä ni varmasti lähes jokainen palstailija käyttäytyy huonosti. Missä pumpulissa sä oot kasvanu?
[/quote]
Eikö tämä ollut kertonut yksityiskohtaisesti kaikki irstailut ap:lle. En ole ikinä kertonut kavereilleni tyttöystäväni ja minun seksielämästä muuta kuin, yleisesti esim. että sitä on tarpeeksi ja olen siihen tyytyväinen. Ei ole mikään pakko revitellä mitään yksityiskohtia.
Hei no nyt sä Ap tiedät mistä se nainen tykkää ja antaako panna kakkoseen. Teet vaan kaiken paremmin ku kaveris ni sitä kaverias alkaa ketuttaa ku nainen pysyyki sun kans. Oot muuten aika äijä sit. Ja hei eihän se o oikeesti ku seksiä. Ymmärrän kyllä murhees kuitenki.
No en minäkään ottaisi miestä, jonka fuckbuddyna on ollut kaverini. Muutenkaan en välitä ihmisraunioista, jotka jakavat sinne sun tänne.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:33"]Hei no nyt sä Ap tiedät mistä se nainen tykkää ja antaako panna kakkoseen. Teet vaan kaiken paremmin ku kaveris ni sitä kaverias alkaa ketuttaa ku nainen pysyyki sun kans. Oot muuten aika äijä sit. Ja hei eihän se o oikeesti ku seksiä. Ymmärrän kyllä murhees kuitenki.
[/quote]
Ei kannata jos ei ole suomen viimeinen vapaa nainen.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:20"] Ap:n kaveri kuulostaa idiootilta, mutta kummasti ne saa naisilta pillua. Pitäisi itsekin osata ja pystyä käsittelemään naisia huonosti niin lohkeaisi paljon paremmin, mitä olemalla kiltti nössö. [/quote] Siis mitä pahaa se Ap:n kaveri nyt on tehny? Harrastanut seksiä saman naisen kanssa vuoden ajan ja kertonut juttuja Ap:lle niinkuin kavereiden kanssa tehdään? Jos toi on huonoo käytöstä ni varmasti lähes jokainen palstailija käyttäytyy huonosti. Missä pumpulissa sä oot kasvanu? [/quote] Eikö tämä ollut kertonut yksityiskohtaisesti kaikki irstailut ap:lle. En ole ikinä kertonut kavereilleni tyttöystäväni ja minun seksielämästä muuta kuin, yleisesti esim. että sitä on tarpeeksi ja olen siihen tyytyväinen. Ei ole mikään pakko revitellä mitään yksityiskohtia.
[/quote]
No jessus sentään. Ihmiset voi kai sitten jakaa kahteen leiriin tän asian suhteen. Mutta kyllä vaan silloin kun kikatellaan "tyttöjen juttuja" ni jutut voi olla hyvinkin rivoja ja villejä ja se on hyväntahtosta hauskaa. Puhutaan ehkä tutuistakin miehistä jos niitä on joskus käyty kokeilee, mut ei tietenkään kenenkään omasta kullasta. Samoin olen hyvältä kaveri mieheltä kuullut hänen kaverinsa vaimon kaverin seksielämästä, ennenkuin tästä jutun kohteesta tulikin toisen kaverini vaimo. Eli jos pysyit kärryillä tuossa ihmissuhdeketjussa, niin eräs vaimo oli ensin puhunut likkakaverinsa seksin yksityiskohdat aviomiehelleen joka oli kertonut ne joskus huvittuneena kaverilleen, joka sitten pienessä sievässä hekotteli niitä minulle. Ja missään vaiheessa ei ollut vittuilun makua. Tää vaa todistaa et ihmiset puhuu kavereiden kesken myös seksistä ja jakavat kokemuksia keskenään.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:01"]
Olisiko kannattanut elää naisia kunnioittaen ja yksityisasiat omana tietona pitäen, niin ei olisi tällaistakaan ongelmaa nyt.
[/quote]
Kerron terveisesi kaverille!
[/quote]
Täh. No kyllä vaan kavereiden kesken puhutaan yhtä jos toista. Kyllä tytötkin niitä kaluja vertailee ja kertoo limaset yksityiskohdat. Älkää ny mammat viittikö.
[/quote]
Itse en ole koskaan kertonut likaisia juttuja yhdestäkään seksikumppanistani muille. En miehille enkä naisille. Mielestäni se on ensinnäkin halpamaista ja toiseksi harrastan seksiä vain sellaisten ihmisten kanssa, joita oikeasti kunnioitan. Joten ei tulisi mieleenkään "vertailla kaluja" tai vastaavaa jonkun kolmannen osapuolen iloksi.
t. Tuo ekan lainauksen kirjoittanut (nainen)
[quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 22:55"]
Olisiko kannattanut elää naisia kunnioittaen ja yksityisasiat omana tietona pitäen, niin ei olisi tällaistakaan ongelmaa nyt.
[/quote]
[/quote]
Täh. No kyllä vaan kavereiden kesken puhutaan yhtä jos toista. Kyllä tytötkin niitä kaluja vertailee ja kertoo limaset yksityiskohdat. Älkää ny mammat viittikö.
[/quote]
Itse en ole koskaan kertonut likaisia juttuja yhdestäkään seksikumppanistani muille. En miehille enkä naisille. Mielestäni se on ensinnäkin halpamaista ja toiseksi harrastan seksiä vain sellaisten ihmisten kanssa, joita oikeasti kunnioitan. Joten ei tulisi mieleenkään "vertailla kaluja" tai vastaavaa jonkun kolmannen osapuolen iloksi.
[/quote]
Ja lisään vielä, vaikka se on varmasti sanomattakin selvää, että en myöskään yleensä anna tällä tavalla käyttäytyville miehille. Yhden poikkeuksen sääntöön olen kokeeksi tehnyt. Johtopäätös tästä: never again.
Joten miehet jos haluatte tyttöystävän, joka ei ole (teidän mielestänne) halveksittaava huora, niin älkää olko sellaisia itse tai valitko sellaisia kavereiksenne.
92
[quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 23:00"][quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja lisään vielä, vaikka se on varmasti sanomattakin selvää, että en myöskään yleensä anna tällä tavalla käyttäytyville miehille. Yhden poikkeuksen sääntöön olen kokeeksi tehnyt. Johtopäätös tästä: never again.
Joten miehet jos haluatte tyttöystävän, joka ei ole (teidän mielestänne) halveksittaava huora, niin älkää olko sellaisia itse tai valitko sellaisia kavereiksenne.
92
[/quote]
Eipä sellaiselta voi siltikään varmasti välttyä ja nykyisin nuita huolettomia naisia on melko paljon.
[quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli toiset puhuu seksistä ja toiset ei, eihän siinä sit. Toivottavasti seksi ei kuitenkaan o mikään tabu niille jotka ei puhu. Vai onko tässä joku sukupolvien välinen juttu. Itse oon reilusti yli 30 ja aina voitu kavereiden kans puhuu seksistä, jakaa kokemuksia ja oppia toisiltamme. Ei mua rassaa tieto siitä minkä muotoinen peli naapurin uroolla on ja kuinka paljon mu kaveri siitä nauttii ja millon ja missä ja mistäpäin. Kuulenhan mä sen seinän läpi muutenkin :D valitettavasti :D ja kyllä vaan naapurin uroon kanssa ihan normaalit ihmisten välit meillä on. Kaikki tässä kunnioittaa kaikkia.
Mikä ihme tätä teitä vaivaa, kun pitää vielä tällä vuosituhannella puhua naisista kuin he panemalla kuluisivat.
Seksi ei ole naiselle sen enempää antamista kuin miehellekään ja naisen halveksiminen siksi, että hän tykkää panna, on todella kummallista. Onko siis hyvä nainen sellainen, joka ei pidä seksistä tai kärvistelee puutteessa?
Enkä muuten ole tätä mieltä kumppaneideni määrän vuoksi. Heitä on neljä, mutta saisi olla vaikka viisikymmentä, ihan yhtä tyytyväinen olisin itseeni silti.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:10"]
Mikä ihme tätä teitä vaivaa, kun pitää vielä tällä vuosituhannella puhua naisista kuin he panemalla kuluisivat.
Seksi ei ole naiselle sen enempää antamista kuin miehellekään ja naisen halveksiminen siksi, että hän tykkää panna, on todella kummallista. Onko siis hyvä nainen sellainen, joka ei pidä seksistä tai kärvistelee puutteessa?
Enkä muuten ole tätä mieltä kumppaneideni määrän vuoksi. Heitä on neljä, mutta saisi olla vaikka viisikymmentä, ihan yhtä tyytyväinen olisin itseeni silti.
[/quote]
Voi kuule, olkoon vaikka vain yksi kumppani, mutta jos se on kaverini, niin kiinostus kaverin hoitoon lopahtaa samantien.
Hyvin suuri määrä kumppaneita = naisen näkemys on todennäköisesti että se on "vain seksiä" = ei niin suurta kynnystä olla harrastamatta moisia pikkujuttuja esim tyttöjen reissuilla suhteessa ollessakaan.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:10"]Mikä ihme tätä teitä vaivaa, kun pitää vielä tällä vuosituhannella puhua naisista kuin he panemalla kuluisivat.
[/quote]
Amen.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:10"]
[/quote]
Eiköhän tässä ole kysymys kavereiden valtapelistä eikä siitä naisesta. Kyllä se niin menee että kaverin jämät ei kiinnosta, varsinkaan kun se kaverikaan ei enää ole kiinnostunut. Miksi tavoitella sellaista jonka läheinen ihminen on jo heittänyt pois?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:47"]
Eli jos pysyit kärryillä tuossa ihmissuhdeketjussa, niin eräs vaimo oli ensin puhunut likkakaverinsa seksin yksityiskohdat aviomiehelleen joka oli kertonut ne joskus huvittuneena kaverilleen, joka sitten pienessä sievässä hekotteli niitä minulle. Ja missään vaiheessa ei ollut vittuilun makua. Tää vaa todistaa et ihmiset puhuu kavereiden kesken myös seksistä ja jakavat kokemuksia keskenään.
[/quote]
Toi on suoraan sanottua törkeätä, se on sen juopruilun kohteeksi joutuneen ihmisen yksityisasia eikä sellaisia kukaan järkevä ihminen levitä ilman asianosaisen lupaa yhtään sen enempää kuin vaikka nyksästä, eksästä tai eksän siskosta mökillä napattuja nakukuviakaan netissä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:42"]
kaverini entinen fuckbuddy! Olen hekumoinut puoli vuotta naista jota kaverini on käynyt jyystämässä ajankulukseen! Voi helvetti! :'(
[/quote]
Tai sitten kaverisi valehtelee. Kannattaisi kysyä siltä toiseltakin totuus!!
Miehissä on usein valehtelevia sikoja, jotka yrittää pilata naisen maineen!!
[/quote]
Miten sen ottaa puheeksi?
"Hei! Minna oletko pannut Pertin kanssa vuoden ajan? Ai olet, no eipä sitten mitään, hyvää kevään jatkoa! "
Tunnustaako nainen sitten jos kysyy suoraan?