Hyi helvetti! Ihastukseni onkin
kaverini entinen fuckbuddy! Olen hekumoinut puoli vuotta naista jota kaverini on käynyt jyystämässä ajankulukseen! Voi helvetti! :'(
Kommentit (116)
Itse arvostan miestä joka hyväksyy toisen menneisyyden sitä enempää kaivelematta. Aika usein aikuisilla ihmisillä on meinaan takanaan seksisuhteita, näköjään et sellaista pysty hyväksymään. Ja itse en arvosta miestä ketä tulee itkemään sitä vauva palstalle. Ja harmittaako sua nyt se että on kaverin kanssa ollut vai yleensäkin tuliko yllärinä ettei olekkaan neitsyt? Kuulostat kyllä niin ääliöltä tapaukselta että tuskin nainen ainakaan mitään menettää.
Kaverin kanssa, no ei kai kaverin kanssa nyt sänkyyn mennä. Tiedän tasan yhden joka on ollut kaverinsa kanssa, ja se olikin minun mielestäni jotenkin ulalla kaikesta. Ja kaveri myös.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:46"]Uskomattoman ääliö kommentti. Niin, eihän kenelläkään naisella saa olla seksuaalihistoriaa... Hohhoijaa. [/quote] No ei ainakaan kaverin kanssa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:02"]
Kannattais varmaan miettiä, miksi ajattelet sitä kaveriasi painamassa sitä naista!!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:55"]
Nuo on pahimpia painajaisia joissa kaveri käynyt ennen painamassa tyttöystävää.
[/quote]Niinpä. Häiritsevä ajatus kaverista pumppaamassa omaa kultaa, tapahtuipa se ennen tai jälkeen omaa suhdetta. Too graphic vision...
[/quote]
[/quote]
Ei siltä mielikuvalta voi välttyä! Varsinkin kun kaveri on kertonut kaiken mitä naisen kanssa tehnyt.
Kyllä maailmassa vapaita naisia riittää, se ihastuksesi on nyt loppuelämän ajan pilalla. Itseään jakaneet naiset täällä pitävät ääntä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:51"]
Ei kannata sekaantua. Se on vain ajankysymys kun pettää sinua, jos noin löyhästi jakelee.
[/quote]
Mun panosuhde kesti 7 vuotta, eli en sanois, että löyhästi jakelen. Mutta totta, en usko, että kelpaisin entisen panomiehen kavereille, mutta se ei haittaa, erittäin todennäköistä olisi edes tavata ja vielä ihastua. Toivotaan, ettei näin käy :)
Ap, ei muuta kuin etsimään uutta.
Ihana, että miehistäkin löytyy tällaisia jotka ajattelee myös tunteella. Itseäni ainakin etoo kun oma mies on uittanut vehjettään joka toisessa vastaantulevassa reiässä. Enkä tosiaan kykene olemaan kaveri näitten kanssa, mutta hyväksyä se pitää :(
Jakorasiat täällä äänessä, kun pelkäävät etteivät saa joskus oikeaa parisuhdetta, kun ovat hässineet kaikkien kanssa ja pilanneet sillä mahdollisuutensa.
Huvittava aloitus. Eli, tarjolla olisi paljon seksiä haluava kokenut nainen, mutta ei kelpaa. Itselleni kyllä kelpaisi, tänään juuri naureskelin ajatukselle päässäni että jos löytäisin naisen jolla olisi ollut sutinaa kaverin kanssa niin... ei haittaisi minua ollenkaan.
Ja ymmärtäähän ihmiset täällä että lähes kaikilla naisilla on jotain seksuaalihistoriaa takana, fuckbuddy vaikuttaisi pikemminkin hyvältä ja järkevämmältä järjestelyltä kuin hakea yhden yön suhteita panetukseen. Pikemminkin tuo olisi minulle bonus kuin miinus siis.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:04"]
No voi ei! :D En mäkään kaverini entiseen hoitoon sekaantuisi - mitenkään paheksumatta k.o miestä. Jotenkin se ei vaan tunnu oikealta "hässiä ristiin".
Miten toi tuli ilmi?
[/quote]
Olin kaverin kanssa kaupungilla kun näin naisen kadun toisella puolella. Meinasin onnesta lääpälläni osoittaa että tuossa on se tyttö josta oon puhunut.. kaveri vaan kerkisi ensin ja sanoi että oonpahan tuotakin muijaa painanut. :( Vähältä piti etten vetänyt turpaan siinä kadulla. Maku meni naiseenkin samalla.
No hyvä että tässä vaiheessa sait tietää, etkä vasta jälkikäteen!
Otan osaa. Sun ei auta kuin etsiä joku toinen nainen ja ehkä hommata joku parempi kaveri.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:12"]
No voi ei! :D En mäkään kaverini entiseen hoitoon sekaantuisi - mitenkään paheksumatta k.o miestä. Jotenkin se ei vaan tunnu oikealta "hässiä ristiin".
Miten toi tuli ilmi?
[/quote]
Olin kaverin kanssa kaupungilla kun näin naisen kadun toisella puolella. Meinasin onnesta lääpälläni osoittaa että tuossa on se tyttö josta oon puhunut.. kaveri vaan kerkisi ensin ja sanoi että oonpahan tuotakin muijaa painanut. :( Vähältä piti etten vetänyt turpaan siinä kadulla. Maku meni naiseenkin samalla.
[/quote]
Siis oliko niillä siis edes seksisuhdetta vai joku yksittäinen pano?
Provo, kukaan ei olisi tuossa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:08"]
Ihana, että miehistäkin löytyy tällaisia jotka ajattelee myös tunteella. Itseäni ainakin etoo kun oma mies on uittanut vehjettään joka toisessa vastaantulevassa reiässä. Enkä tosiaan kykene olemaan kaveri näitten kanssa, mutta hyväksyä se pitää :(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:10"]
Huvittava aloitus. Eli, tarjolla olisi paljon seksiä haluava kokenut nainen, mutta ei kelpaa. Itselleni kyllä kelpaisi, tänään juuri naureskelin ajatukselle päässäni että jos löytäisin naisen jolla olisi ollut sutinaa kaverin kanssa niin... ei haittaisi minua ollenkaan.
Ja ymmärtäähän ihmiset täällä että lähes kaikilla naisilla on jotain seksuaalihistoriaa takana, fuckbuddy vaikuttaisi pikemminkin hyvältä ja järkevämmältä järjestelyltä kuin hakea yhden yön suhteita panetukseen. Pikemminkin tuo olisi minulle bonus kuin miinus siis.
[/quote]
Ja kestäisit kaverin myhäilyn ja vittuilun? Se muistuttaisi sua ikuisesti mitä on tehnyt muijallesi ennen sua.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:12"]
Miten toi tuli ilmi?
[/quote]
[/quote]
Siis oliko niillä siis edes seksisuhdetta vai joku yksittäinen pano?
[/quote]
Yli vuoden kestänyt panosuhde.
Tiedän suhteita, joissa toinen on salannut jopa vuosikaudet jonkun ihmisen menneisyydestään! Tai jopa monia.
Voisiko valheellisempaa olla? Eli aloittaja hakee täysin kokematonta jolla ei ole mitään kerrottavaa, onko aloittaja siis itse ilmeisesti neitsyt?
Itse arvostan miestä joka hyväksyy toisen menneisyyden sitä enempää kaivelematta. Aika usein aikuisilla ihmisillä on meinaan takanaan seksisuhteita, näköjään et sellaista pysty hyväksymään. Ja itse en arvosta miestä ketä tulee itkemään sitä vauva palstalle. Ja harmittaako sua nyt se että on kaverin kanssa ollut vai yleensäkin tuliko yllärinä ettei olekkaan neitsyt? Kuulostat kyllä niin ääliöltä tapaukselta että tuskin nainen ainakaan mitään menettää.
[/quote]
No kyllä mä ainakin ymmärrän ap:ta. En itsekään riemastuisi, jos saisin tietää että tämänhetkinen ihastukseni onkin ystäväni entinen panokaveri. Ei se nyt ehkä vielä mitään jos kyseessä olisi ollut jokin yhden illan juttu, mutta nuo fuckbuddy-hommat eivät ihan sellaisia ole... :D
En mäkään ottaisi miestä, joka on ollut kaverini fuckbuddy eli ymmärrän aloittajaa. Varsinkin tiettyjen kavereiden fuckbuddy. Sukupuolitaudit eivät sytytä.
Miten toi tuli ilmi?