Mistä johtuu että Iltalehden uutisten kommetoijat...
eivät osaa kirjoittaa? Yhdyssanavirheitä, kirjotusvirheitä, pilkkuja siellä täällä ja pisteetkin ihan väärin.. :D
En sis itsekään varmaan aina kirjoita oikein, mutta kun lähes jokainen kommentti on jollain tapaa väärin kirjoitettu. Eikö ne "oikolue" ennen julkaisua? :D
Kommentit (28)
Korreloivatko nämä kaksi asiaa, iltapäivälehtien lukeminen ja kirjoitustaidottomuus, kenties jostain syystä?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:35"]Mulla on hei ratkaisu,älkää lukeko niitä kommentteja jos ahistaa.
[/quote]
Viestisi tasosta päätellen taidat kommentoida molempiin lehtiin.
[/quote] haluatko kyrpää perseeseen?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:35"]Mulla on hei ratkaisu,älkää lukeko niitä kommentteja jos ahistaa. [/quote] Viestisi tasosta päätellen taidat kommentoida molempiin lehtiin. [/quote] haluatko kyrpää perseeseen?
[/quote]
Persujen suuri vaalikysymys.
Niin hassulta kuin tämä kuulostaakin, niin ainakin itse olen huomannut, että omalla naamalla ja omalla nimellä kommentoidaan vielä rumemmin mitä anonyyminä. Näkyy mm. tuossa Iltalehden ja MV:n kommenttiosioissa. Tai sitten naaman jan nimen näkyminen saa kommentit vaikuttamaan vieläkin härömmiltä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:33"]
Persulehti ja persulaiset lukijat. Koulutustaso on reilusti maan keskitasoa alhaisempi niin lukijoilla kuin toimittajilla.
[/quote]
Minäkin olen vain merkonomiksi kouluttautunut, siitä huolimatta osaan kieliopin ja sen mukaisesti myös kirjoitan. Mistä tulee ajatus että kouluttamattomammat eivät noita asioita osaisi?
En ole persu tai aikaisempi kirjoittaja enkä kommentoi iltapäivälehdissä. Olen silti samaa mieltä ratkaisusta: elämänlaatunne voi parantua, jos lopetatte niiden kommenttien lukemisen. Miksi pitäisi turhaan kiihdyttää itseään?
Harri Kalervo Levonen
Jos rikkkoo määräyksiä ja tekee pahoja virheitä mikä aiheuttaa 150 ihmisen hengen niin sankari!Ompa sairasta ja kuinka kova sankari Hitleristäkin pian tehdään kun sentään tappokäsky oli pikkaisen isompi?
.
Juha Turunen
mitähä sankarillista tossa kapteenin ohjauksessa kuolee 150 ihmistä ja tuhoutuu kallis kone
.
Timo Laine
Sari Taipale Sanoi,ettei ehtinyt BCN:ässä käydä kusella..Se lukee tuolla mut et ehkä jaskanut lukee sitä ku se hengästyttää. Niin tai näin jos kapteeni olis jaksanut/ehtinyt mennä vessaan niin tätä kessutelua ei käytäisi
.
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2015040719478210_ul.shtml
.
Muutama "järkevä" kommetti poimittuna. Voi herra mun vereni...