Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen pisti huonon seksin minun syyksi

Vierailija
23.12.2021 |

Minulla tuli naisen kanssa ero ja yksi syy siihen oli naisen mielestä huono seksielämä. Pääsyy tähän oli minun liian nopea laukeaminen yhdynnässä, jolloin nainen koki jäävänsä aina paitsi hehkuman huipusta. Hän halusi sen nimenomaan yhdynnässä. Hänen värkkinsä oli vain yksiselitteisesti niin tiukka, ettei sitä pystynyt lykkimään kauaa laukeamatta. Usein sai pikku hiljaa survoa, että sai edes vehkeen sisään ja sitten puristus oli koko ajan kova. Minä kun en heti laukeamisen perään pystynyt ottamaan uutta sessioita, niin nainen tästä aina tuohtui. Miehen biologia nyt vain toimii siten, että laukeamisen jälkeen vehje veltostuu.
Joskus taas olen törmännyt niin löysään värkkiin, etten ole lauennut ollenkaan, koska oma vehje ei ole saanut mitään stimulaatiota.
Minusta oli aika koomista, että nainen laittoi kaiken minun syyksi, vaikka itse omasi täysin poikkeuksellisen tiukan pimpparan ja minun olisi pitänyt sen kanssa halita oma laukeamiseni. Ei ottanut oman anatomiansa takia mitään syytä itselleen, vaan minun vehkeessä oli vika.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut virittää nainen ensin suuseksillä ja sormettamalla lähelle h-hetkeä ja sitten vasta naitu. Jos sekään ei riitä, niin ensin vaikka lähärissä siihen asti kun mieheltä meinaa tulla ja vaihtaa sento, tulee taukoa, sellaiseen mistä nainen saa parhaiten. Säätämistä mutta kannattaa.

Vierailija
2/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu vastata kivasti loppui tuossa kohtaa, kun sanoit että oot lykkinyt niin löysää ettei tuntunut missään. Et ole hyvä ihminen ja sait ansiosi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut virittää nainen ensin suuseksillä ja sormettamalla lähelle h-hetkeä ja sitten vasta naitu. Jos sekään ei riitä, niin ensin vaikka lähärissä siihen asti kun mieheltä meinaa tulla ja vaihtaa sento, tulee taukoa, sellaiseen mistä nainen saa parhaiten. Säätämistä mutta kannattaa.

Kyllä hän sai aina esileikeissä orgasmeja, mutta hän halusi ne aina myös yhdynnässä tai seksi oli paskaa. Minulle ei ainakaan mikään asennon vaihtaminen toimi ellei pidä oikeasti merkittävää taukoa välillä, esim 5-10 minuuttia. Kun se kuti on tulossa, niin se myös tulee, eikä siihen mikään 30 sekunnin paussi riitä, koska laukeamistila on edelleen niin huipussaan vireillä.

ap

Vierailija
4/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halu vastata kivasti loppui tuossa kohtaa, kun sanoit että oot lykkinyt niin löysää ettei tuntunut missään. Et ole hyvä ihminen ja sait ansiosi mukaan.

No mitä minä minun olisi pitänyt sanoa? Onko rehellisyys jotenkin väärin? Pointtina oli nimenomaan tuoda esille, ettei "ongelmaa" ole ollut joka tilanteessa, että se olisi joka kerta tyyppivika jokaisen seksikumppanin kanssa.

Vierailija
5/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette olleet vehkeilyänne yhteensopivia. Etsi sopivampi.

Vierailija
6/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ollut rakkautta. Kuvaamasi asiat ovat vain rakkaudettoman suhteen ulkoisia tunnusmerkkejä, eivät perimmäinen ongelma.

Vierailija
7/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan nimenomaan yhdynnässä, ongelma on ratkaistu sillä, että jos mies meinaa tulla, hän siirtyy tekemään jotain muuta hetkeksi. Tällä tavalla mies saa ihan hyvin sen 5-10 minuutinkin tauon ja nainen jatkuvan stimulaation, ja kun hetki on sopiva, voidaan siirtyä takaisin asiaan.

Vähän saat tästä kyllä syytä niskaasi, ettet viitsi vaivaa nähdä. Niitäkin miehiä kun on, jotka viitsivät ja vieläpä nauttivat siitä.

Vierailija
8/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan nimenomaan yhdynnässä, ongelma on ratkaistu sillä, että jos mies meinaa tulla, hän siirtyy tekemään jotain muuta hetkeksi. Tällä tavalla mies saa ihan hyvin sen 5-10 minuutinkin tauon ja nainen jatkuvan stimulaation, ja kun hetki on sopiva, voidaan siirtyä takaisin asiaan.

Vähän saat tästä kyllä syytä niskaasi, ettet viitsi vaivaa nähdä. Niitäkin miehiä kun on, jotka viitsivät ja vieläpä nauttivat siitä.

No ei tämä nainen todellakaan halunnut mitään taukoja yhdyntöihin, vaan ehdottomasti yhtäjaksoisesti hekuman huippuun saakka. Jos minä olisin sanonut hänelle, että rupean puuhaamaan 10 minuutiksi jotain muuta, niin haistattelut ja avokämmentä olisi tullut.

ap

Vierailija
9/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puoliso samanlainen. Jos yrittää jotain muuta tehdä välillä niin sanoo vaan että voidaan lopettaa samalla. Kaiken täytyy mennä juuri kuin hän haluaa (ei saa myöskään kestää liian kauan) tai alkaa kiukuttelu.

Vierailija
10/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä nainen todellakaan halunnut mitään taukoja yhdyntöihin, vaan ehdottomasti yhtäjaksoisesti hekuman huippuun saakka. Jos minä olisin sanonut hänelle, että rupean puuhaamaan 10 minuutiksi jotain muuta, niin haistattelut ja avokämmentä olisi tullut.

ap

Ymmärrän tämän täysin. Onhan se aina paskaa seksiä. Mutta kannattaako tuohon jäähä vellomaan; mies on aina syyllinen parisuhteen ongelmiin. Nurkan takana on nainen, jonka kanssa seksi on paljon parempaa.

Vierailija
11/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan se yleensä on asiantuntijana määrittelemässä että mikä on hyvää seksiä, vaikka eivät hyvästä seksistä miehen näkökulmasta ymmärrä hevonpaskaa.

Vierailija
12/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi syyllinen, vaikka jaksan juuri niin kauan kuin rouva tarvitsee. Vaan sittenpä se rouvan orgasmi aika usein kaatuu aina johonkin muuhun, vaikka miten päin tanssisi. Minulle käy myös seksin saralla kaikki, että siitäkään ei jää kiinni. Naiset on monimutkaisia.

Vierailija
13/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi syyllinen, vaikka jaksan juuri niin kauan kuin rouva tarvitsee. Vaan sittenpä se rouvan orgasmi aika usein kaatuu aina johonkin muuhun, vaikka miten päin tanssisi. Minulle käy myös seksin saralla kaikki, että siitäkään ei jää kiinni. Naiset on monimutkaisia.

Naiset on muutenkin ihan saatanan kummallisia mielen oikkuineen. Välillä tuntuu, että orgasmin saamattomuus johtui suunnilleen siitä, että pöytälamppu oli eri asennossa kuin kolme päivää sitten. Seksistäkin pitää tehdä joku monimutkainen suuri mielen kautta tehtävä suoritus.

Vierailija
14/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiset kyllä saa sanoa, että on niin pieni ettei tunnu miltään.

Vierailija
15/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiset kyllä saa sanoa, että on niin pieni ettei tunnu miltään.

Hänellä on löysä, ja joku on sanonut siitä ilkeästi. Ymmärrystä eikä tuohtumusta 🤗

Vierailija
16/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat vaikeita, tokaisi minulle kerran eräs bi nainen joka ratsasti päälläni, hieroi samalla orkun itselleen ja sanoi ettei ymmärrä naisia jotka eivät osaa sitä hoitaa itselleen. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
17/30 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on muutenkin ihan saatanan kummallisia mielen oikkuineen. Välillä tuntuu, että orgasmin saamattomuus johtui suunnilleen siitä, että pöytälamppu oli eri asennossa kuin kolme päivää sitten. Seksistäkin pitää tehdä joku monimutkainen suuri mielen kautta tehtävä suoritus.

Voivoi. Kyllä sinäkin toivottavasti jossain kohtaa ymmärrät, miten nainen toimii ja sen, et naisen kiihottuminen tapahtuu ensin ylä- ja sitten vasta alapäässä.

Ja ehkä sitten, kun toinenkin kiveksesi laskeutuu, opit lukemaan naista ja toimimaan sen mukaan. Sitte ei enää tarvii miettiä, et miks tuli pakit tai miks nainen vaikutti haluttomalta.

Vierailija
18/30 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat vaikeita, tokaisi minulle kerran eräs bi nainen joka ratsasti päälläni, hieroi samalla orkun itselleen ja sanoi ettei ymmärrä naisia jotka eivät osaa sitä hoitaa itselleen. Tämä tarina on tosi.

Mihin sitä toista enää tarviikaan, jos itse itelleen pitää orgasmi hankkia.

Vierailija
19/30 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Kihlström on oppinut ajan saatossa puolisoltaan naisen nautinnosta. Jakamiaan seksivinkkejä hän olisi toivonut saaneensa jo paljon aiemmin. Hän painottaa, että jokaisen muunkin miehen, joka harrastaa seksiä naisen kanssa, kannattaa ottaa neuvot tosissaan.

Unohda kiire ja peniskeskeisyys

Ennen kaikkea Kihlströmin postauksessa peräänkuulutetaan rauhallisuutta ja hellyyttä, jotta nautinto olisi molemminpuolista. Voi olla, että moni hieman epätyydyttävää seksiä harrastanut saattaa nyökytellä päätään sitä lukiessaan.

Jokainen nainen, joka on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa tietää, mikä asia puuttuu siitä täysin: kiireen tuntu. Kukaan ei yritä heti ja/tai liian aikaisin työntyä sinuun unohtaen kaiken muun, joka tuottaa naiselle nautintoa.

Erityisesti seuraava neuvo on arvokas oppi.

– Kosketa hellemmin ja hidasta kaikkea. Enkä tällä tarkoita lantioittesi liikettä, vaan sitä kuinka etenet eteenpäin. Vinkki: kukaan ei halua nylkyttäjää, Matti Kihlström kirjoitti.

Postauksessa Kihlströmin mies myös kehottaa kanssaveljiään hyväksymään sen tosiasian, että miehet ovat suurella todennäköisyydellä hyvin penis -ja yhdyntäkeskeisiä.

Vierailija
20/30 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa on , maiilma on sekä penis- että yhdyntäkeskein , juuri siksi että on peniskeskeinen. Joka muusta uskaltaa puhua, on hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan