Nainen pisti huonon seksin minun syyksi
Minulla tuli naisen kanssa ero ja yksi syy siihen oli naisen mielestä huono seksielämä. Pääsyy tähän oli minun liian nopea laukeaminen yhdynnässä, jolloin nainen koki jäävänsä aina paitsi hehkuman huipusta. Hän halusi sen nimenomaan yhdynnässä. Hänen värkkinsä oli vain yksiselitteisesti niin tiukka, ettei sitä pystynyt lykkimään kauaa laukeamatta. Usein sai pikku hiljaa survoa, että sai edes vehkeen sisään ja sitten puristus oli koko ajan kova. Minä kun en heti laukeamisen perään pystynyt ottamaan uutta sessioita, niin nainen tästä aina tuohtui. Miehen biologia nyt vain toimii siten, että laukeamisen jälkeen vehje veltostuu.
Joskus taas olen törmännyt niin löysään värkkiin, etten ole lauennut ollenkaan, koska oma vehje ei ole saanut mitään stimulaatiota.
Minusta oli aika koomista, että nainen laittoi kaiken minun syyksi, vaikka itse omasi täysin poikkeuksellisen tiukan pimpparan ja minun olisi pitänyt sen kanssa halita oma laukeamiseni. Ei ottanut oman anatomiansa takia mitään syytä itselleen, vaan minun vehkeessä oli vika.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi syyllinen, vaikka jaksan juuri niin kauan kuin rouva tarvitsee. Vaan sittenpä se rouvan orgasmi aika usein kaatuu aina johonkin muuhun, vaikka miten päin tanssisi. Minulle käy myös seksin saralla kaikki, että siitäkään ei jää kiinni. Naiset on monimutkaisia.
Naiset on muutenkin ihan saatanan kummallisia mielen oikkuineen. Välillä tuntuu, että orgasmin saamattomuus johtui suunnilleen siitä, että pöytälamppu oli eri asennossa kuin kolme päivää sitten. Seksistäkin pitää tehdä joku monimutkainen suuri mielen kautta tehtävä suoritus.
Voivoi. Kyllä sinäkin toivottavasti jossain kohtaa ymmärrät, miten nainen toimii ja sen, et naisen kiihottuminen tapahtuu ensin ylä- ja sitten vasta alapäässä.
Ja ehkä sitten, kun toinenkin kiveksesi laskeutuu, opit lukemaan naista ja toimimaan sen mukaan. Sitte ei enää tarvii miettiä, et miks tuli pakit tai miks nainen vaikutti haluttomalta.
Luulitko kertoneesi jotain uutta, vai etkö ymmärrä aiemmin lukemaasi?
Tuossa mies kuvasi juuri kuinka surkea on sängyssä ja ei ole ainutkertainen tapaus. Ensin mies minuuttimuna ja lisäksi kykenemätön mihinkään muuhun kuin lykkimään sitä kikkeliä pimpsaan. Olisin itsekin eronnut tuollaisesta äijästä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa mies kuvasi juuri kuinka surkea on sängyssä ja ei ole ainutkertainen tapaus. Ensin mies minuuttimuna ja lisäksi kykenemätön mihinkään muuhun kuin lykkimään sitä kikkeliä pimpsaan. Olisin itsekin eronnut tuollaisesta äijästä.
Et ilmeisesti ole lukenut aikaisempia viestejä. Kyllähän ap tuolla on todennut, että esimerkiksi esileikeissä sai naiselle orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Mikropillu on yhtä kiusallinen kuin mikromunakin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut virittää nainen ensin suuseksillä ja sormettamalla lähelle h-hetkeä ja sitten vasta naitu. Jos sekään ei riitä, niin ensin vaikka lähärissä siihen asti kun mieheltä meinaa tulla ja vaihtaa sento, tulee taukoa, sellaiseen mistä nainen saa parhaiten. Säätämistä mutta kannattaa.
Et ole kovin montaa naista elämässäs pannu, jos luulet tuon kaavan toimivan kovinkaan yksiselitteisesti.
Sama meillä tuo että miehessä on se vika ja aina. Rouva on ns kerran laukeava, kun saa orgasmin menee tavara niin herkäksi ettei kärsi koskettaa millään pitkään aikaan. Koska olen aina ajatellut että nainen ensin myös orgasmiin, niin usein käynyt että orgasmin jälkeen kääntyi ja alkoi nukkumaan. Itse siinä vielä täysi seisokki päällä...
Hän itse on sanonut ettei ole koskaan saanut yhdyntä orgasmia kenenkään kanssa vaan aina pitää klitorista stimuloida. No seksi loppui monta vuotta sitten kun hän laittoi jalat yhteen. Muutama viikko sitten kuulin että syy on huono seksi.
No jos ei halua kokeilla muuta kuin lähetyssaarnaaja tai takaapäin, eikä halua kokeilla mitään leluja eikä uutta. Itselläni olisi ollut haluja vaikka mihin mutta ei enää. Olen jo toinen jalka ovesta ulkona lähtemässä, asuntoa etsin... Voin runkata myös sinkkuna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi syyllinen, vaikka jaksan juuri niin kauan kuin rouva tarvitsee. Vaan sittenpä se rouvan orgasmi aika usein kaatuu aina johonkin muuhun, vaikka miten päin tanssisi. Minulle käy myös seksin saralla kaikki, että siitäkään ei jää kiinni. Naiset on monimutkaisia.
Naiset on muutenkin ihan saatanan kummallisia mielen oikkuineen. Välillä tuntuu, että orgasmin saamattomuus johtui suunnilleen siitä, että pöytälamppu oli eri asennossa kuin kolme päivää sitten. Seksistäkin pitää tehdä joku monimutkainen suuri mielen kautta tehtävä suoritus.
Voivoi. Kyllä sinäkin toivottavasti jossain kohtaa ymmärrät, miten nainen toimii ja sen, et naisen kiihottuminen tapahtuu ensin ylä- ja sitten vasta alapäässä.
Ja ehkä sitten, kun toinenkin kiveksesi laskeutuu, opit lukemaan naista ja toimimaan sen mukaan. Sitte ei enää tarvii miettiä, et miks tuli pakit tai miks nainen vaikutti haluttomalta.
Just näin.
Seppä kirjoitti:
Sama meillä tuo että miehessä on se vika ja aina. Rouva on ns kerran laukeava, kun saa orgasmin menee tavara niin herkäksi ettei kärsi koskettaa millään pitkään aikaan. Koska olen aina ajatellut että nainen ensin myös orgasmiin, niin usein käynyt että orgasmin jälkeen kääntyi ja alkoi nukkumaan. Itse siinä vielä täysi seisokki päällä...
Hän itse on sanonut ettei ole koskaan saanut yhdyntä orgasmia kenenkään kanssa vaan aina pitää klitorista stimuloida. No seksi loppui monta vuotta sitten kun hän laittoi jalat yhteen. Muutama viikko sitten kuulin että syy on huono seksi.
No jos ei halua kokeilla muuta kuin lähetyssaarnaaja tai takaapäin, eikä halua kokeilla mitään leluja eikä uutta. Itselläni olisi ollut haluja vaikka mihin mutta ei enää. Olen jo toinen jalka ovesta ulkona lähtemässä, asuntoa etsin... Voin runkata myös sinkkuna...
Tuo käy varmaan hyvin usein naiselle; mies vaan punkee päälle kalua tanassa ja kun saa, siinä se. Heippa.
Harvinaista lie noinpäin kun kuvaat. Tasan ei mee onnen lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Ette olleet vehkeilyänne yhteensopivia. Etsi sopivampi.
Nimenomaan he (molemmat) eivät olleet sopivia toisilleen. Ei niin että toinen oli viallinen ja toinen täydellinen.
Minulla ex muija ja ex kihlattu valittivat huonosta sexistä. Mutta eivät tehneet mitään sen eteen että se olisi hyvää. Makasivat vain sängyssä haarat leviää. Kun heidän jälkeen olen tavannut naisia. Ovat kiitelleet hyvästä seksistä. Naiset miten voit saada hyvää seksi jos et ole valmis tekemään sen eteen muutä kun maksamaan selälläsi ja levittämään jalkasi