Muita, joilla on ihan stressitön joulu?
Olen tilannut kaikki lahjat kotiovelle toimitettuna (Budbee). Ruuat myös: osa tulee suoraan kotiovelle Citymarketista (mukaanlukien herkkutiskin annokset ja sushit) ja muutama rasia ravintolasta noudettua klassista jouluruokaa valmiina. Siivooja kävi äsken, pesi saunankin. Olen tänään töiden jälkeen vain rentoutunut hyvän kirjan kanssa. Huomenna kaikki vain uunin kautta pöytään. Eikä tippaakaan eineksiä. Wolt toi joulukuusen kotiin! Viinit haettiin viikko sitten. Elämästä voi tehdä helppoa tai vaikeaa 😊
Sanokaa, etten ole ainoa tällä palstalla joka ei ole stressaantunut ja uuvuksissa?
Kommentit (53)
Rennoissa tunnelmissa täälläkin, tänään tein laatikot, jotka vien huomenna vanhemmilleni. Tapana on ollut viettää aatto lapsuudenkodissa, minä ja veljeni tuomme kaikki ruokia mukanamme ettei kenenkään tarvitse yksin laittaa ihan kaikkea. Muuten vietän sinkkujoulua kotonani, tein normaalin viikkosiivouksen ja ostin kaupasta kaikkea hyvää, jota kokkailen viikonlopun mittaan sitten kun huvittaa. Joulukoristeet ovat olleet paikoillaan jo melkein kuukauden.😁 Ihana joulu!
Täysin stressitön täälläkin.
Ruuat ja namit ostettu valmiina, lahjat tilattu verkkokaupasta suoraan kotiovelle, siivooja siivonnut asunnon. Ainoa itse tehtävä on koristelu ja siihen meni vartti, mukaan lukien kuusen kokoaminen ja koristelu.
Vedän lonkkaa sohvalla.
Toivottavasti ihmiset arvostavat enemmän niitä lahjoja ja ruokia joita me ahkerammat raijataan noista keskustan ostoshelveteistä selkänahka vääränä, kuin näitä laiskojen kotiin tilaamia. Helpolla hankittu EI ole aidosti arvokasta.
Ei ole koskaan mitään stressiä joulusta. Meillä on aina koti tiptop siisti muutenkin, joten pelkkä viikkosiivous riittää myös jouluksi. En vaihtele mitään jouluverhoja tms, tekokuusi on ollut olohuoneen nurkassa joulukuun alusta asti, jouluruuat ostin marketista kaikki jo viime viikolla valmiina, en tee mitään itse paitsi lämmitän ne. Lahjat lapsille ostettu myös viikko sitten ja laitettu tänään kuusen alle odottamaan huomista. Tässä palstaillaan ja syön joulutorttuja.
Vierailija kirjoitti:
Laiskojen ketju.
Me tehdään muuten niin paljon töitä, että jouluna ei huhkita enää.
Kyllä wanhan ajan mammoja ketuttaa, kun nykynaiset eivät suostu stressaamaan joulusta. Ja valmista kehdataan ostaa ja se vielä ääneen sanoa..
Ei stressaa, kun en vietä joulua. Flunssassa olen yksin kotona, hajuaisti ei ole vielä palautunut ja makuaistikin mitä sattuu, joten jouluruuat jätän väliin, ihan sama täyttää vatsa vaikka makaroonilla. En ole jaksanut siivotakaan, mutta väliäkös tuolla.
Minulla on stressitön joulu. Mies teki tänään piparit, joulutortut ja pasteijat. Karjalanpaistin otti äsken uunista ja laittoi kinkun paistumaan. Nyt hän lähti vielä kipaisemaan Prismasta lohen, kun on kuulemma tarjouksessa siellä. Aivan itse haluaa vöyhöttää, minä en enää nykyään. Mikäs tässä ollessa, kun saa istahtaa valmiiseen joulupöytään ihan omassa kodissaan.Hyvää joulua 💝🌲
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ihmiset arvostavat enemmän niitä lahjoja ja ruokia joita me ahkerammat raijataan noista keskustan ostoshelveteistä selkänahka vääränä, kuin näitä laiskojen kotiin tilaamia. Helpolla hankittu EI ole aidosti arvokasta.
Miksi se SELKÄNAHKA ja RAIJAAMINEN tekee samasta lahjasta arvokkaamman? Mielestäni pikemmin hyvällä mielellä hankittu (esim. tilattu) lahja on arvokkaampi kuin naama norsunv:lla RAIJATTU.
Vierailija kirjoitti:
Helpolla hankittu stressittömyys - kun ei sen kummemmin häsää- on arvokkaampaa kuin mikään hääräys. Kaikilla hyvä mieli, kun yksi ei tee itsestään marttyyria.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan mitään stressiä joulusta. Meillä on aina koti tiptop siisti muutenkin, joten pelkkä viikkosiivous riittää myös jouluksi. En vaihtele mitään jouluverhoja tms, tekokuusi on ollut olohuoneen nurkassa joulukuun alusta asti, jouluruuat ostin marketista kaikki jo viime viikolla valmiina, en tee mitään itse paitsi lämmitän ne. Lahjat lapsille ostettu myös viikko sitten ja laitettu tänään kuusen alle odottamaan huomista. Tässä palstaillaan ja syön joulutorttuja.
Mikä kestostressi sulla on, kun kotisi on aina tiptop siisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se SELKÄNAHKA ja RAIJAAMINEN tekee samasta lahjasta arvokkaamman? Mielestäni pikemmin hyvällä mielellä hankittu (esim. tilattu) lahja on arvokkaampi kuin naama norsunv:lla RAIJATTU.
Koska jos kaikki vaan laiskottelevat, ulkoistavat, ostavat valmista ja kotiinkuljetettua, ja ovat ok sen kaiken kanssa, menee rakkaudella haudotuilta joulumarttyyriprovoilta ponsi, ja sekös harmittaa.
Meillä harrastetaan siisteyttä joka päivä niin ettei tule saastaiseksi asunto. Haetaan viikon ruuat kerran viikossa jätti tavaratalosta ja samaan satsiin hygienia yms. tuotteet. Ei ole vaikeeta.