Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en ymmärrä tätä ainaista sotaa karvoituksesta

Vierailija
07.04.2015 |

Mitä se kellekkään kuuluu, ajeleeko joku karvansa vai antaako rehottaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuulukaan mutta NÄKYY!

Vierailija
2/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:02"]Ei se kuulukaan mutta NÄKYY!
[/quote]
No mitä väliä? Ei se vaatteiden läpi näy ja ei jonkun toisen karvaisuuden tai kkarvattomuuden pitäis aiheuttaa mitään tunteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:02"]Ei se kuulukaan mutta NÄKYY!
[/quote]
No mitä väliä? Ei se vaatteiden läpi näy ja ei jonkun toisen karvaisuuden tai kkarvattomuuden pitäis aiheuttaa mitään tunteita
[/quote]uimarannalla rehottaa ainakin naisilla housujen ulkopuolella eli näkee kyllä tahtomattaankin

Vierailija
4/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin aloittaja!

Vierailija
5/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ymmärrä minäkään. Itse olen sokeroinut alapääni viisi vuotta enkä tykkää pitää karvoja.
Mutta minulle on täysin_yhdentekevää onko kaverillani tai naapurillani tai realitysarjan kilpailijalla karvat vai ei.

Vierailija
6/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole ikinä kiinnostanut mikä on milloinkin in ja milloin out karvattomuuden suhteen. Jos jollain rehottaa uimarannalla niin arvatkaa mitä teen? Katson pois jos näky on sellainen, että se korventaa verkkokalvojani.

Ajan itse aina kaikki pois, aivan sama onko muodissa vai ei, ja tykkääkö joku muu vai ei, minulle se on paras ja sillä siisti. Muut tehkööt toosilleen juuri mitä haluavat :)

Vierailija
7/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on alapäässä ihan luonnollinen asia. Nykyihmiset vaan ei hyväksy mitään mikä on luonnollista ja aitoa. 

Vierailija
8/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:12"]Karvat on alapäässä ihan luonnollinen asia. Nykyihmiset vaan ei hyväksy mitään mikä on luonnollista ja aitoa. 
[/quote]
Ja miten se sun persettä kutittaa jos joku ajaa kaikki pois? Itsekin tykkään posliinista enemmän, mutta en mä ällöty muiden karvoista. Ihan sama onko karvaa vai ei.

Vierailija
9/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä luoja ota tätä provojen-paratiisia tosissaan, eihän täällä kukaan muuta kun pura omaa huonouttaan palstalle, järkevyys on kaukana kun täältä jotain fiksua vastausta yhtään mihinkään yrittää saada. Tämä on pelkkä aikuisten hiekkalaatikko ollut jo kauan.