Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän päiväkirjaa työpaikan naisten kuukautisista

Vierailija
07.04.2015 |

Merkitsen aina päiväkirjaan, kun joku työpaikan naisista käyttäytyy tavallista hysteerisemmin. Olen nyt pitänyt päiväkirjaa vuoden päivät ja väittäisin, että minulla on aika hyvä käsitys siitä, milloin kelläkin naisella on "se aika kuusta". On auttanut omaa työntekoani huomattavasti ja vähentänyt stressiä, kun tietää milloin kannattaa vältellä tiettyjä naisia ja antaa heidän puheiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta suoraan ulos sen kummemmin niitä miettimättä.
Suosittelen lämpimästi muillekin miehille ketkä ovat paljon tekemisissä naisten kanssa töissä.

M34

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten menkat saattavat sopeutua esim työkavereiden kanssa samoihin aikoihin. Yleensä ystäväporukalla on menkat samaan aikaan. Eri asia, jos käyttää pillereitä. Parisuhteessa olevilla ei välttämättä ole edes menkkoja, mulla on 2 kertaa vuodessa pillereiden takia. 

Vierailija
2/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kukaan ap:n naispuolinen työkaveri ei käytä hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
4/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä tuo on nimellä "kiimantarkkailukalenteri". Se on yleisesti seinällä esillä ja siihen kerätään havaintoja. Täysin huumorimielellä.

Vierailija
5/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:14"]

Meillä töissä tuo on nimellä "kiimantarkkailukalenteri". Se on yleisesti seinällä esillä ja siihen kerätään havaintoja. Täysin huumorimielellä.

[/quote]

Teilläkin sellainen harvinainen työpaikka, jossa naiset eivät käytä hormonaalista ehkäisyä. Ilmeisesti asut lestadiolaisvoittoisella alueella?

Vierailija
6/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:08"]

[/quote]

Ai mitenniin? Mulla on ollut hormonaalinen ehkäisy käytössä kahdella tavalla, on ollut pillereitä ja on ollut hormonikierukka. Kummassakin tapauksessa oli menkat säännöllisesti kiukutteluineen kaikkineen.

Vierailija
7/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus sun kanssa. Kaipa tuokin on keino saada aikaa kulumaan. Tee vaikka töitä vaihteeksi, pelle.

Vierailija
8/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:16"]

[/quote]

Ai mitenniin? Mulla on ollut hormonaalinen ehkäisy käytössä kahdella tavalla, on ollut pillereitä ja on ollut hormonikierukka. Kummassakin tapauksessa oli menkat säännöllisesti kiukutteluineen kaikkineen.

[/quote]

Hormonaalista ehkäisyä käyttäessä kuukautiset eivät ole samanlaiset kuin tavalliset kuukautiskiertoon liittyvät kuukautiset. Aika monella tavalliset PMS-oireet katoavat kokonaan.

Vierailija
9/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pms-vitutus ja rintojen arkuus tulee viikkoa ennen menkkoja. Itse menkat on harvoin kivuliaat. Joten jos olet työkaverini niin vikaan menee. Lälläti lää! 

Vierailija
10/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hoksasin mikä sen exelin merkitys on johon törmäsin yhteisellä levyllä. Toivottavasti en ole ap:n lähituki.

Vierailija
11/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:21"]

[/quote]

[/quote]

Hormonaalista ehkäisyä käyttäessä kuukautiset eivät ole samanlaiset kuin tavalliset kuukautiskiertoon liittyvät kuukautiset. Aika monella tavalliset PMS-oireet katoavat kokonaan.

[/quote]

Ja aika monella tavalliset PMS oireet pysyvät ennallaan.

Vierailija
12/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja aika monella tavalliset PMS oireet pysyvät ennallaan.

[/quote]

Eikös pillerien tai hormonikierukan kanssa tapahtuva tyhjennysvuoto ole hormonaalisestikin ihan eri asia?

Vierailija
13/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Totta, ennen pillereitä kuukautiset kestivät n. viikon ja pms-oireita todellakin oli. Nyt kestävät 4 päivää ja pms hävinnyt. Joskus myös siirtelen kuukautisia, joten ei ole normaali kierto. Aloitus on kyllä huvittava.

Vierailija
14/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin :DD Sulla taitaa olla vähän tylsä elämä :D