Helvetillistä yrittää tehdä etätöitä aatonaattona
Vaimo on vapaalla ja perinteiseen tyyliin jouluraivoaa. Minulla on tänään työpäivä koska lomat on käytetty ja vuodenvaihde on muutenkin niin kiireistä että lomia saa nihkeästi.
Vaimo huutaa tuolla että yksin joutuu kaiken tekemään. Ihan niinkuin mä huvikseni kahlaisin tuhannen rivin exceleitä. Olispa päässy toimistolle.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se emakko
No se itse asiassa uhkasi jo jättää minut. Huom en tee ylitöitä vaan ihan normaalin työpäivän.
Ei oo kovin mukavaa lapsillekaan. Aikaisemmin kun olin konttorilla ei ollut mitään ongelmaa.
ap
Kirjoitat suoraan minun tilanteesta. t. eri
Olisit mennyt toimistolle. Ja ennakointia ennen kaikkea, just päättyi itsellä toimistopäivä ja miehen etäpäivä päättyy yleensä vasta klo 17. Jouluvalmistelut on tehty molempien täysi työpäivä näin aatonaattona huomioiden.
Onneksi olen yksin. Kiitos aloittaja muistutuksesta.
Joo, sillä erotuksella, että joka päivä on helvettiä, koska rouva ei ole töissä. Ei niin pientä eikä yksinkertaista hommaa ole, ettei siinä apua tarvittaisi.
Konttorilla ei onneksi ollut ketään ja pomolta luvan mennä sinne, kun kerroin koko perheen olevan kotona. Viestejä on tullut siihen malliin, että taitaa tulla vähän pidempi työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt toimistolle. Ja ennakointia ennen kaikkea, just päättyi itsellä toimistopäivä ja miehen etäpäivä päättyy yleensä vasta klo 17. Jouluvalmistelut on tehty molempien täysi työpäivä näin aatonaattona huomioiden.
Toimistolle ei saa mennä ellei työtehtävät sitä vaadi. Kyllä täällä on kaikki illat siivottu ja kokattu se on sellasta periaatteesta huutamista kun on niin joulustressissä vaikka kaikki on ihan aikataulussa.
No kyllä se huutaa lapsillekin että eikö kukaan voi auttaa. Mulle riittää että lapset siivoaa omat huoneensa ei niiden homma ole laittaa joulua.
ap
Minkälainen kynäniska tekee toimistotöitä
Vauvapalstailet? Kiire töissä? Kiire kotona?
Oletko perinteinen lusmuilija?
Selviää joulusta vähemmälläkin. En tajua esimerkiksi siivousvimmakkaa. Tossa pistetään kalkkunarulla kohta uuniin ja sapuskaa on tarpeeksi kolmelle. Matot jäivät tamppaamatta, mutta siinähän ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kynäniska tekee toimistotöitä
Sellanen joka tienaa 6000e kuussa ja käy salilla vapaa-ajallaan.
No voi. Mä kävin lähitöissä, juuri syötiin, kotona on ihanan rauhallista, päikkärit tulossa. Elämä on valintoja.
Valmiuslaki ei ole käytössä, eli on vain etätyösuositus. Vaadi työnantajaasi järjestämään sinulle työtila.
Kun mulla on kiire töissä, en todellakaan palstaile täällä 🙄 Miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla on kiire töissä, en todellakaan palstaile täällä 🙄 Miehet.
No aloitin niin ajoissa että ehdin osallistua jouluvalmisteluihin ja suljin työkoneen 15:15. En ikinä aloita töitä aikaisin että tämä oli jo joustoa että saadaan jouluvalmistelut tehtyä.
ap
Eikö ole kohtalotovereita kysyy ap. Siis toki jouluvalmistelut ovat myös tärkeitä mutta työt on pakko hoitaa vaikka ei konttorille pääsekään.