Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetillistä yrittää tehdä etätöitä aatonaattona

Vierailija
23.12.2021 |

Vaimo on vapaalla ja perinteiseen tyyliin jouluraivoaa. Minulla on tänään työpäivä koska lomat on käytetty ja vuodenvaihde on muutenkin niin kiireistä että lomia saa nihkeästi.

Vaimo huutaa tuolla että yksin joutuu kaiken tekemään. Ihan niinkuin mä huvikseni kahlaisin tuhannen rivin exceleitä. Olispa päässy toimistolle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kohtalotovereita kysyy ap. Siis toki jouluvalmistelut ovat myös tärkeitä mutta työt on pakko hoitaa vaikka ei konttorille pääsekään.

Vierailija
2/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se emakko

No se itse asiassa uhkasi jo jättää minut. Huom en tee ylitöitä vaan ihan normaalin työpäivän.

Ei oo kovin mukavaa lapsillekaan. Aikaisemmin kun olin konttorilla ei ollut mitään ongelmaa.

ap

Vierailija
4/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat suoraan minun tilanteesta. t. eri

Vierailija
5/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt toimistolle. Ja ennakointia ennen kaikkea, just päättyi itsellä toimistopäivä ja miehen etäpäivä päättyy yleensä vasta klo 17. Jouluvalmistelut on tehty molempien täysi työpäivä näin aatonaattona huomioiden.

Vierailija
6/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen yksin. Kiitos aloittaja muistutuksesta.

Vierailija
7/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sillä erotuksella, että joka päivä on helvettiä, koska rouva ei ole töissä. Ei niin pientä eikä yksinkertaista hommaa ole, ettei siinä apua tarvittaisi.

Vierailija
8/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttorilla ei onneksi ollut ketään ja pomolta luvan mennä sinne, kun kerroin koko perheen olevan kotona. Viestejä on tullut siihen malliin, että taitaa tulla vähän pidempi työpäivä.

Vierailija
9/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mennyt toimistolle. Ja ennakointia ennen kaikkea, just päättyi itsellä toimistopäivä ja miehen etäpäivä päättyy yleensä vasta klo 17. Jouluvalmistelut on tehty molempien täysi työpäivä näin aatonaattona huomioiden.

Toimistolle ei saa mennä ellei työtehtävät sitä vaadi. Kyllä täällä on kaikki illat siivottu ja kokattu se on sellasta periaatteesta huutamista kun on niin joulustressissä vaikka kaikki on ihan aikataulussa.

No kyllä se huutaa lapsillekin että eikö kukaan voi auttaa. Mulle riittää että lapset siivoaa omat huoneensa ei niiden homma ole laittaa joulua.

ap

Vierailija
10/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen kynäniska tekee toimistotöitä

Vierailija
11/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstailet? Kiire töissä? Kiire kotona?

Oletko perinteinen lusmuilija?

Vierailija
12/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää joulusta vähemmälläkin. En tajua esimerkiksi siivousvimmakkaa. Tossa pistetään kalkkunarulla kohta uuniin ja sapuskaa on tarpeeksi kolmelle. Matot jäivät tamppaamatta, mutta siinähän ovat.

Vierailija
13/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen kynäniska tekee toimistotöitä

Sellanen joka tienaa 6000e kuussa ja käy salilla vapaa-ajallaan.

Vierailija
14/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Mä kävin lähitöissä, juuri syötiin, kotona on ihanan rauhallista, päikkärit tulossa. Elämä on valintoja.

Vierailija
15/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiuslaki ei ole käytössä, eli on vain etätyösuositus. Vaadi työnantajaasi järjestämään sinulle työtila.

Vierailija
16/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on kiire töissä, en todellakaan palstaile täällä 🙄 Miehet.

Vierailija
17/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla on kiire töissä, en todellakaan palstaile täällä 🙄 Miehet.

No aloitin niin ajoissa että ehdin osallistua jouluvalmisteluihin ja suljin työkoneen 15:15. En ikinä aloita töitä aikaisin että tämä oli jo joustoa että saadaan jouluvalmistelut tehtyä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä