Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SertralinHexalista kokemuksia

Vierailija
06.04.2015 |

Aloitin tänään tuon läkityksen ja kiinnostaa kuulla miten muila on mennyt tuon kanssa. Aloitusannos on 25 mg. Ja määrättiin ahdistuneisuuteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anybody?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Söin Zoloftia aikoinani kolme vuotta depressioon. Lääke sopi hyvin. Ja auttoi psykoterapian kanssa yhdessä. Tuo lääkkeesi on tuon Zoloftin gen.sub.valmiste. Toivon mukaan auttaa

Vierailija
4/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön sertraliinia. Masis ja ahdistus ollut syynä ko. lääkkeeseen. Voisin kai jo tuon lopettaakin, koska voin jo hyvin. Eli hyvät kokemukset kaikenkaikkiaan. En ole huomannut sivuvaikutuksia. Halusin sertraliinin lääkkeeksi, kun sen ei tiettävästi pitäis aiheuttaa esim. ruokahalun lisääntymistä.

Vierailija
5/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että tää on semmonen lääke josta olen kuullu paljon hyvää. Millä annoksilla aloititte ?

Vierailija
6/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 50 mg:lla. Alussa oli vähän kuvotusta ja päänsärkyä, meni ohitse kahdessa viikossa

4

Vierailija
7/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans nostetaan 50 mg viikon päästä.

Vierailija
8/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön tuota 50 milligrammaa stressin lievitykseen. Stressi aiheuttaa mulle niin pahoja fyysisiä oireita, joka lisää stressiä, kun jää työt rästiin ja oravanpyörä oli valmis. Alussa ei ollut mitään haittavaikutuksia, mut muutaman kerran kun olen pitäny taukoa lääkärin määräyksestä, niin vierotusoireena on ollut huimaus.

Vierailija
9/11 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei no ei tuo huimaus ole minusta kovin paha viekkari onneksi. Sen kyllä kestää. Mulla myös älyttömän matala stressinsietokyky ja se todella aiheuttaa sit kaikkea muuta.
t. Ap

Vierailija
10/11 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla t. Ap

Vierailija
11/11 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitystä lopettaessa vieroitusoireet voi yrittää minimoida pienentämällä annosta todella hitaasti. Viimeinen päiväannokseni oli suunnilleen pillerin kuudesosa. Ei tullut fyysisiä vieroitusoireita, mutta masennusoireita (kuten itkuherkkyyttä) tuli. Se kesti pari viikkoa, sit olo normalisoitui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi