viikon päästä loppuu salkku, tarvitsen lisää kipujen takia.
Olen ollut leikkauksessa, enkä todellakaan usko olevani työkunnossa ensi viikolla. Soitanko jo huomenna lääkäriin saadakaenu jatkoa sairauslomalle vai menenkö vasta sinä päivänä lääkäriin kun pitäisi mennä töihin? Pomolleen ajattelin tietysti ilmoittaa aiemmin.
Kommentit (15)
no ei ne jatkoa kirjoita viikkoa aikaisemmin. Menet sitten, kuin saikku loppuu.
Viikossa voi tapahtua mitä vaan. Et sä vielä lisää saikkua saa.
No menet vasta sitten, kun toteat ettet - mahdollisesti - ole työkykyinen viikon päästä. Ei sillä lääkärilläkään mitään kristallipalloa ole, josta näkisi huomenna mikä vointisi on viikon päästä.
Millainen operaatio oli kyseessä?
Viikossa kerkeää tapahtumaan paljon - itseltäni leikattiin olkapää, ja olin auton ratissa jo kahden viikon jälkeen!
Paranemisia :)
Jos lääkäri ei kirjoitakaan saikkua? Pelkään että sitten menee palkattomaksi... Kivut on kovat, en jaksa olla kauaa pystyssä jne. Mutta toki ymmärrän että lääkäei ei näe Viikin päähän. Pakko minun on kuitenkin pomolleen ilmoittaa aiemmin.
Vähän kuulostaa ettet halua mennä töihin ;)
Laiskottaako??
No ilmoitat pomolle puolivälissä viikkoa, että kipuja on paljon vielä ja menet maanantaina hakemaan lisää saikkua, jos on tarve.
Missä operaatiossa olet ollut? Miten pitkä sairasloma siitä kirjoitettiin? Oliko tarkoitus käydä lääkärin vastaanotolla sairausloman loppupuolella kartoittamassa tilanne?
Ei laiskota. Itse asiassa haluaisin jo töihin, mutta kunto ei vaan riitä. T. Ap
Sairauslomaa tuli neljä viikkoa. Nyt vajaa viikko jäljellä. Iso leikkaus, en halua sen tarkemmin sanoa. Haavapinta-alaa lähes metri.
Täytyy ostaa lisää salkkuja. Osakesalkkuja kai.
Minkä verran käytät särkylääkkeitä? Minkä verran liikut?
Särkylääkkeitä 3 x Burana 600 ja 3 x panadol forte päivässä. Teen joitain kotitöitä, esim. Puran tiskikoneen (hidasta, tuskaista). Olen käynyt pikku kävelylenkillä n. 100 m. Kun on pari tuntia pystyssä niin särkee ihan hulluna. Lähinnä lepäilen siis ja otan rauhallisesti.t. ap
Sori kirjoitusvirheet.