Tyttäreni lesbous - mitä kertoa sukulaisille?
Epäillyt pitkään, kun ei koskaan kumppaneita tuonut näytille. Noh jokainen kukkii omalla tavallaan. Nyt illalla pohtinut, mitä sanoa sukulaisille? Sana taatusti leviää muillekin..kuuluuko äidin vaiko tyttären itse kertoa?
Kommentit (38)
Mammat ovat kerrankin täydellisen yksimielisiä jostakin asiasta
Älä varta vasten ala levittelemään asiaa, mutta mikäli tulee puheeksi niin voit mainita :)
Miten olis lehti-ilmoitus näin alkuun?
Tämän takia en kerro seksuaalista suuntautumista äidilleni.
Jos nyt vain antaisit tyttörassun olla rauhassa. Ja muillehan asia ei isommin kuulukaan.
Tuli vähän paha mieli kun olette noin jyrkkiä ap:ta kohtaan.
Kauheeta, ajatteleekohan munkin äiti että olen lesbo, kun en ole koskaan tuonut miesystävää näytille? Siis olen jo kohta 30 kybänen mutta en vain ole seurustellut, koska olen epäsosiaalinen persoona, niin ei ole tullut miestä vierelle etsittyä.
Keskustelijat 2-10 lukuunottamatta nroa 7:
No hyvänen aika, MIETTIKÄÄ NYT VÄHÄN: ei tietenkään tuollaista asiaa kerrota kenellekään, vaan sekä hyvällä että pahalla huolehditaan siitä, että likka menee kaappiin, pysyy siellä koko ikänsä jos sen pakko lesboilla on ja sitten painetaan kaapin ovi visusti lukkoon.
Jos teidän lapsillanne tai teillä itsellänne on joitain muita häpeällisiä vaivoja, kuten esim. vuoteenkastelua, kerrotteko sellaisetkin ylpeydellä (pride) koko suvulle ja paikkakunnalle?
Oksennus.
Parasta antaa tyttären ihan itse kuulutella asiasta, jos ja kun hän näkee tarvetta. Serkkutyttö tuli ulos kaapista sukujuhlissa tulemalla paikalle kihlasormus sormessa ja kumppani käsikynkässä. Ihan luontevasti näytti esittelyt sujuvan, ei siinä mitään sen kummempaa selittelyä tarvittu.
Ei sitä tarvi mitenkään erikseen (ainakaan sun) lähtee kertoon. Jos tytär seurustelee vakituiseen ja sukulaisten kans tulee puhe lasten suhteista voi sanoa siinä missä kertoo tavanneensa tyttären kumppanin Matin kertoa tavanneensa Maijan. Tyttäresi voi halutessaan asiaa suvulle "julistaa".
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:50"]
Epäillyt pitkään, kun ei koskaan kumppaneita tuonut näytille. Noh jokainen kukkii omalla tavallaan. Nyt illalla pohtinut, mitä sanoa sukulaisille? Sana taatusti leviää muillekin..kuuluuko äidin vaiko tyttären itse kertoa?
[/quote]
Kommenttisi on puhdasta mikroaggressiivista lesbofobiaa. Ymmärtkö - LESBOFOBIAA !
Järjestä juhlat, jollakin tekosyyllä, sukulaisille ja tuttaville, jossa paljastat asian. Kutsu mukaan myös eheyttäjäpappi niin voitte kaikki yhdessä puhein ja rukouksiin saattaa tytön takaisin oikeaan suuntaan! Voit myös kutsua juhliin jonkun pojan, esim. tytön koulusta, jota sitten "tarjoat" tytölle.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:05"]
''Katsokaas kun asia on nyt niin, että minun tyttäreni Elisabet-Eleonora-Evelyne pitää vaginoista''
[/quote]
Ja jos sukulaiset ovat uskovaisia, niin kannattaa lisätä, että Elisabetti harrastaa myös usein Jumalan armosta kielilläpuhumista (cunnilingus). Hyväksyntä on taattu!
eli sinulla ei oo varmistusta edes asiasta?? että tyttäresi on lesbo, vaan oletat koska ei ole tuonut ketään näytille? omat vanhemmatki epäili minua lespoksi kun olin kaks vuotta sinkku...wuut. otappas faktoista selvää ennenku meet sukulaisille kailottaa
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:21"]Kauheeta, ajatteleekohan munkin äiti että olen lesbo, kun en ole koskaan tuonut miesystävää näytille? Siis olen jo kohta 30 kybänen mutta en vain ole seurustellut, koska olen epäsosiaalinen persoona, niin ei ole tullut miestä vierelle etsittyä.
[/quote]
300-vuotias?
Eikä nyt kerta lesboa tee ja kymmenestä kerrasta nollaantuu. Kyllähän joka sukuun joku lesbo mahtuu. Ja jos käy vielä hyvin niin tytön kumppani on ns. rekkamieslesbo, jota ei miehestä juuri erota. Ei meillä turhista välitetä!
No eikös tuo kerrota heti kun on varmuus ekakerrasta. Meillä ainakin äiti kerto heti ekakertani jälkeen koko suvulle aikuistumisjuhlissani, että hetero se on, "Pekan" kanssa on ollut. Kuinka sen muuten vois??
Onneksi lesbous on sentään ap:lle ok, vaikka muuten ajattelu näyttääkin olevan vanhanaikaista.