Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies lisää kaveriksi, mutta ei juttele mitään?

Vierailija
06.04.2015 |

Tapasimme baarissa ja uskallan melkeinpä väittää, että ihastus oli molemminpuolista. Jatkoimme minun luokseni yöksi. Aamulla kun mies alkoi tehdä lähtöään hän sanoi minulle, että voin lisätä hänet Facebookissa kaveriksi jos tahdon. Siinä samassa annoin miehelle oman puhelinnumeron oma-aloitteisesti. Tunti siitä kun mies lähti, hän itse lisäsi minut kaveriksi, mutta ei ole nyt sitten jutellut minulle ollenkaan... Tämä tapahtui siis pe aamuna.
Mistä moinen voisi johtua? Mielestäni tein jo selväksi, että minuakin kiinnostaa, kun annoin numeroni ja ylipäätänsä hyväksyin kaveriksi. Kauanko vielä kannattaa odottaa, ennen kun menetän toivoni kokonaan? Olen näissä asioissa sen verran vanhanaikainen, että odotan edelleen miehen tekevän ensimmäisen askeleen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuvittelee tehneensä jo aloitteen kun ehti lisätä ensin kaveriksi. Jos mies on liian kiinnostunut, hän ei uskalla riskeerata ja siksi ei uskalla jutella. Minusta ensi viikonloppuna toivo alkaa olla menetetty, jos ei ala kuulua.

Vierailija
2/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi päästä kuviisi käsiksi ja esitellä kavereilleen ketä painoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole vielä paha aika. Odottele vielä muutama päivä.

Vierailija
4/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole Facessa useita satoja kavereita, uskoisin, että hän halusi juuri nimenomaan sinut kaverikseen. Ja juuri siksi juuri sinut, että sinusta hän piti. Jos olet kiinnostunut, ala juttelemaan itse, äläkä odota, että mies tekee kaiken. Mitä nopeammin alat puhumaan sitä pienempi kynnys siihen on. "En ehkä osaa sulle puhua, jos annetaan ajan kulua..."

Vierailija
5/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on idiootteja ja omituisia. Älä odota mitään, niin et tule myöskään pettymään.

Vierailija
6/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran kävi melkeinpä kirjaimellisesti samalla tavalla. Miehestä kuului 2.5 kuukauden jälkeen ensimmäisen kerran. Esitin, etten enää muistanut häntä.

Vierailija
7/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 7 miksi esitit? :D

Vierailija
8/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ota yhteyttä? Miksi aina pitää jäädä arpomaan sitä kumpi ottaa yhteyttä? Jos kiinnostaa niin laita viestiä, koska sen miehen voi olla hankala ottaa yhteyttä kun on selvinpäin. Kyllä miehetkin voi olla ihan yhtä ujoja ja pelokkaita näissä lähestymisissä kuin te naisetkin.

- P21 (Peräkamaripoika)