mies suuttui pikku jutusta ja haukkui
Nimitteli ( olemme olleet yhdessä 10v) ja tämä oli eka kerta kun hän nimitteli. Sanoin sille että se oli vika kerta kun nimittelit. Jos ei asiat miellytä, niin tossa on ovi voit häipyä. Hän häipyi sitten ilmeisesti rakkaitten kavereidensa luo.. Olen alkanut miettimään mistä tämä kiukuttelu johtuu ja mielestäni minulla on oikeus saada vähän kunnioitusta koska teen lähes kaiken kotityötkin
yksin. Tänään ostin kirppikseltä kympillä sellaiset kauniit kävelykengät jotka oli kuitenkin likaiset. Mutta koska kyseessä oli merkkikengät, ostin ne. Mies haukkui tämänkin ostoksen, sanoi etten minä osaa edes kirppiksellä kauppoja tehdä, että jos hän olisi ollut siinä paikalla niin ei olisi antanut minun tehdä näitä kauppoja. Minusta on mun oma asia vaikka
oisin satasen maksanut niistä.
Mitä mieltä?
Kommentit (29)
No asunto on mun ja minä kyllä pärjään yksinkin.
En jaksa tuollaista. Hän ajattelee että olen joku hotellinpitäjä.
Ap
Tästä ei nyt tarvitse loukkaantua, femakot painukoot vittuun kommentteineen, mutta suosittelen kovasti että vietät ihan oikeasti aikaa miehesi kanssa, keskustelet tosissaan ja ennen kaikkea kuuntelet kärsivällisesti.
Aloita siitä että laitat telkkarin, tietokoneen ja kännykän kiinni kunhan olet löytänyt miehesi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:55"]
Sanoi silloin kun se sateenvarjon kohtalo selvisi hänelle. Ap
[/quote]
Oletko ihan vitun dille? Kysyin oliko se ennen vai jälkeen sen kun käskit sen lähteä?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:40"]
Mä vaihdoin tv-kanavaa ajatuksissani ja mies alkoi karjumaan, että vittuilenko hänelle. Tämmöstä tänään.. Tsemppiä kaikille.
[/quote]
Kyllä muakin vituttaa jos toinen tulee vaihtamaan kanavaa kun on joku ohjelma ratkaisukohdassa, mutta en nyt karjumaan ala. Miten joku voi tulla siihen "ajatuksissaan" kanavia vaihtelemaan kun näkee että toinen katsoo jotain? Mies tulee välillä räpläämään kapulaa kun mulla tulee tallennuksesta jotain, sit vielä ihmettelee että mitä vittua tää nyt tekee...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:55"]
Sanoi silloin kun se sateenvarjon kohtalo selvisi hänelle. Ap
[/quote]
Oletko ihan vitun dille? Kysyin oliko se ennen vai jälkeen sen kun käskit sen lähteä?
[/quote]
Sinä olet sille. En viitsi vastata mitään nimittelijöille.
Hän laittoi nyt viestin ettei koskaan nimittelisi vaimoaan. Hän sanoi että sanoi että tää elämä on pelkkä huora.. Hän sanoi ettei hän ole alhainen nimittelijä, mutta joskus tuntuu että elämä vastustaa joka asiassa. Hänellä on kyllä tuollaisia sanontoja.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:55"] Sanoi silloin kun se sateenvarjon kohtalo selvisi hänelle. Ap [/quote] Oletko ihan vitun dille? Kysyin oliko se ennen vai jälkeen sen kun käskit sen lähteä? [/quote] Sinä olet sille. En viitsi vastata mitään nimittelijöille. Hän laittoi nyt viestin ettei koskaan nimittelisi vaimoaan. Hän sanoi että sanoi että tää elämä on pelkkä huora.. Hän sanoi ettei hän ole alhainen nimittelijä, mutta joskus tuntuu että elämä vastustaa joka asiassa. Hänellä on kyllä tuollaisia sanontoja. Ap
[/quote]
En ymmärrä miten miehesi jaksaa sinua.
Minä olin toisessa huoneessa kun hän möykkäsi tuolla kylppärissä. Saatoin sitten kuulla väärin. Sen sanan kuulin kyllä hyvin.
En voi sietää enkä ymmärtää miehiä jotka haukkuvat naisia. Hän ei tosin kyllä koskaan arvostelee muitakaan naisia ei hyvällä eikä pahalla
Ap
Minäkin ihmettelee miten se jaksaa. Mä teen kaikki kotityöt, käyn töissä ja harrastuksissa riittää. Olen usein väsynyt kun vihdoinkin pääsen kotiin.
Hän oli aiemmin naimisissa, vaimo jätti ja muutti ulkomaille jonkun lomaromanssin perässä. . Jotenkin tuntuu ettei hän ole sen yli päässyt.
Ap
... ja huorittelut vielä lopuksi, avot...