Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tietoa putoamisista, joista ihmeen kaupalla jäänyt henkiin

Vierailija
06.04.2015 |

Kiinnostaisi tällaiset tarinat Suomesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti pudonnut, pesi kattoa noin neljännen kerroksen korkeudella ilman turvavaljaita, liukastui ja kaatui selälleen mutta jäi vyön lenkistä kiinni kattopeltinaulaan.

Vierailija
2/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu putosi parvekkeelta useita metrejä selälleen, selkä ja toinen jalka murtui. Oli ihme, ettei henki lähtenyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu palomies putosi 12m letkunkuivaustornista betonilattialle. Yksi murtunut kylkiluu.

Vierailija
4/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks itsemurhakanditaatti hyppäs neljännestä kerroksesta. Löydettiin itkemästä pihalta - mulle ei onnistu mikään. Oli hypännyt pihalle tuotuun multakasaan.

Vierailija
5/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lappeenrannassa on laskuvarjohyppääjä jäänyt henkiin millä ei varjo auennut kunnolla.
toisen maailmansodan aikana lentävänlinnoituksen ampuja jäi henkiin vaikka tippui alasammutusta koneesta n:8km korkeudesta.

Vierailija
6/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla, joten ei koske Suomea. Uimavalmentajani oli tippunut hotellin katolta, siellä oli se uima-allas. Kertoi kokemuksen jälkeen ensimmäisellä tunnilla, kuinka sikiöasento oli pelastanut. Oli ollut sairaalassa pitkään. Yksi tuttu englantilainen insinööri oli poikansa kodin rakennuspuuhissa tippunut tikkailta. Oli puoli vuotta sairaslomalla. Talo on sellainen englantilainen nelikerroksinen asunto.

Vierailija
7/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalodta hyppädi nanen kuudennesta keroksesta kalliolle. Ei onnistunut tappamaan itseään, mutta sai elämänsä muutettua vielä entistäkin ankeammaksi, on halvaantunut ja kärsii älyllisistä ogelmista (mutti sllaisista, että olisi tyytyvväinen tyhmyyteensä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan