Kun olit teini, mitä kirjoitit sisaruksistasi päiväkirjaan?
Kuinka paljon valitit tyhmästä veljestä/siskosta vai kehuitko peräti?
Kommentit (9)
Toivoin, että isosiskoni ei jatkuvasti ilkeilisi ja lyttäisi mua.
en juuri mitään, koska päiväkirjani oli MINUSTA...
En mitään, en ajatellut heitä ollenkaan. Pidin päiväkirjaa lukuisista poikaystävistä ja kavereistani, ryyppyreissuista jne.
Mm. Hän on oikein suloinen sisko, mutta maailman hitain syömään,
Sisko tappeli taas äidin kanssa, alkoi ärsyttämään ja lähdin pihalle oottelemaan tilanteen rauhoittumista,
Leikin hyvää sisarusta ja vein pikkusiskon luistelemaan.
Minä luulen kanssa, etten kirjoittanut sisaruksista mitään. Vieras ajatus. Kirjoitin kavereista, koulusta, ja vanhemmista myöhemmällä iällä.
Hyvin vähän. Taitaa olla ainoa viite sisaruksiini on pätkä, jossa kerron kuinka säikähdin veljen tullessa kotiin ja ovi kävi kun olin samaan aikaan keittiössä viiltelemässä, yksin kotona kun olin. Ja vuodatin päiväkirjaan että toisaalta olisi ollut kiva, jos se olisi tullut keittiöön ja yllättänyt itseteossa... ois vihdoin paljastunut eikä is enää tarvinnu salata pahaa oloa.
Noh eipä tosta tosin montaa kuukautta mennyt että paljastuin, joutuessani sairaalaan vähän kriittisemmässä tilassa jo. Kirjotin päiväkirjaa vain nuo masennusvuoteni, ehkä viitisen vuoden ajan, ja märehdin lähinnä itseäni ja olotilojani enkä sisaruksiani.
En pitänyt päiväkirjaa mutta mulle mun veljet on ollut mulle suurimpia idoleita aina.
Ei ollut veljiä. Koko päiväkirja oli täynnä juttuja ihastuksesta.