Tapailen miestä josta olen melko varma että hänellä on muita viritelmiä
Olen kysynyt muutama viikko sitten ja kielsi.
En toivo sitoutumiselta tai tulevaisuudesta liikoja, mutta näköjään en lopeta tätä vaan olen kuin en tietäisi, vaikka tiedänkin. Olen aina ennen ihmetellyt, miksi naiset ns sulkevat silmänsä mieluummin ja nyt olen yksi niistä.
Jos tämä loppuu niin loppuu, ja tuskin pitkään voi jatkuakaan. Jos jollain ihmeen kaupalla minä olisin se, kenet haluaa, niin mies jatkaisi varmaan muita suhteita silti.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tapailen monia samaan aikaan, eihän se ole keneltäkään pois. Petä en koskaan ja omistaudun suhteelle jos sellaiseen ryhdyn. Suhteen aloittaminen on pitkä prosessi, sillä moni nainen on osoittautunut kykenemättömäksi tasapainoiseen elämään. Niinpä tapailen monia ja kauan, valitsen heistä sitten mieleisimmän, jos valitsen.
Ok. Tietävätkö tapailemasi naiset tuon? Itsellä on yksi hyvä suhde alkanut/muuttunut vakituiseksi rakkaussuhteeksi kaksi päivää tapaamisesta. Oli selkeää, helppoa ja mukavaa.
Jotkut sanovat, ettei kannattaisi tapailla monia yhtäaikaa, koska se kuulema vaikuttaa siihen, ettei niin helposti natsaa sitten jonkun kanssa ja tapailut pitkittyvät. Mutta lienee yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tapailen monia samaan aikaan, eihän se ole keneltäkään pois. Petä en koskaan ja omistaudun suhteelle jos sellaiseen ryhdyn. Suhteen aloittaminen on pitkä prosessi, sillä moni nainen on osoittautunut kykenemättömäksi tasapainoiseen elämään. Niinpä tapailen monia ja kauan, valitsen heistä sitten mieleisimmän, jos valitsen.
Ok. Tietävätkö tapailemasi naiset tuon? Itsellä on yksi hyvä suhde alkanut/muuttunut vakituiseksi rakkaussuhteeksi kaksi päivää tapaamisesta. Oli selkeää, helppoa ja mukavaa.
Jotkut sanovat, ettei kannattaisi tapailla monia yhtäaikaa, koska se kuulema vaikuttaa siihen, ettei niin helposti natsaa sitten jonkun kanssa ja tapailut pitkittyvät. Mutta lienee yksilöllistä.
Ei ole tullut puheeksi, eli ei tiedä. Jos tämä on ongelma, saa poistua, koska kyse on tapailusta ja haluan olla varma ennen kuin alan suhteeseen. Netissä tuntuu varsinkin olevan pilvinpimein epävakaita ja moniongelmaisia naisia. Aluksi jokainen esittää muuta kuin on ja sellaisen kanssako pitäisi ryhtyä sitten suhteeseen? Ei kiitos. Jos on lupaavaa ja ajattelen, että tästä voisitulla jotain, niin en niin helposti tapaile uusia naisia. Tämä on kuitenkin minun henkilökohtainen asia eikä tapailukumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miehen sometoiminnassa on ollut merkkejä siitä, että muille naisille on flirttailtu. Se nyt on se selkein. Sekä se, että mennyt jo yli 2kk eikä ole kysynyt, oltaisiinko sitoutuneessa suhteessa. Sinänsä suunnittelee tulevaisuutta ja tapaamisia, mutta tyttöystävä-kysymystä ei ole kuulunut. Ap
Minkä takia viitsit roikkua moisessa miehessä? Tekee vertailuja, kuka naisista olisi paras. Hyi. En katselisi enää.
Jokainen tietää miksi.
Koska se mies on komeampi ja itsevarmempi kuin muut vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan tapailin työni myötä tutustumaani mieheen, johon ihastuin aika heti. Hän oli onneksi rehellinen ja avoin ja kysyi minulta, että haittaako minua, jos hän tapailee vielä muita naisia. Vastasin rehellisesti, että kyllä haittaa, koska olen omista tunteistani selvillä. Mies ehdotti ystävyyttä. Sanoin, että niitä minulla kyllä on.
Otti todella päähän ja läksin ystävieni kanssa suoraan sanottuna ryyppäämään. Itkin.No, noin kahden viikon päästä tämä mies soitti minulle, että nyt hänkin on selvillä omista tunteistaan ja haluaa suhteeseen kanssani. Olin pyörtyä onnesta. Siis en mikään teini ollut vaan ihan nelikymppinen äiti. Joten suosittelen nostamaan kissan pöydälle ja toimimaan omien arvojen ja tunteiden mukaan.
Joku tässä jutussa -tai tuossa miehessä- häiritsee...valitan mahdollista kyynisyyttäni, mutta minun kanssani ei pelattaisi noin.
Mies ei todellakaan pelannut. Hänen ex-avovaimonsa oli jokin aika sitten jättänyt tämän miehen toisen miehen takia, niin ymmärrettävästi oli hämmennystä hänellä. Arvostin todella hänen rehellisyyttään vaikka ottikin päähän.
Rehellisyys on tietysti hienoa, siitä ei olekaan kyse. Mutta tuollainen 'tapailenpa tässä muutamia naisia ja valitsen vasta sitten sopivimman' -tyyli hiukan häiritsee. Eikä vaan hiukan häiritse, vaan on loukkaavaa. En kyllä itse jäisi odottelemaan, osuuko valinta minuun. Mutta jokainen tavallaan.
Voi voi sitten, heippa. Sinne meni uniikki, suuttui ja lähti kun ei ymmärtänyt tapailun ja seurustelun eroa. Ymmärtämätön uniikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, etkö päässy muutamassa viikossa miehen elämän keskipisteeksi ja nyt siitä katkeroiduit
Onhan tuo aika noloa joutua odottelemaan kyntövuoroa.
Mut jotkut miehet tähän pystyy ja jotkut naiset antavat siihen mahdollisuuden.
naiset luo sääntöjä alemman tason miehille, joita rikkoo korkeamman tason miesten kanssa.
Tämä!
Peräkammarista kajahti
Vierailija kirjoitti:
Normaali keskinkertaisen näköinen kiltti mies -> Keskinkertainen nainen: ei ole tasoani.
Lipevä ja hyvänäköinen gigolo -> Keskinkertainen nainen: Oih, ihana mies! Rakastele minua ❤ -> Gigolo nussii pussit tyhjäksi ja nauraa matkalla munanpyyhintään.
Elämä on, keskinkertaisen miehen osana on valaanpyynti.
Tapailu ei ole seurustelua, tapailemasi mies saa pitää sellaisia viritelmiä kun halua ja niin paljon kun haluaa. Tässä maailmassa elää vain kerran, niin kyllä ihmisistä kuuluu nauttia. Ei kukaan nyt yhden ihmisen kanssa voi olla hautaan asti. Vanhana 90% marisee siitä kun jäi asioita tekemättä ja kokematta. Sanoisin kaikille että antaa mennä vaan, olit suhteessa tai et. Itseä ei haittaa vaikka omalla puolisolla olisi omia viritelmiä, ei paljoo kiinnosta. :)
Itseni takia koitan tapailla vain yhtä naista kerrallaan. Kerran ajauduin tapailemaan kahta naista samaan aikaan ja kärsin tilanteesta paljon. Pidin heistä molemmista eikä valehtelu sellaiselle ihmiselle, josta pitää, tunnu hyvältä. Koin koko ajan, että mun pitää tehdä päätös pian ja koitin vertailla heitä, mutta ihmiset eivät ole ranskalaisilla viivoilla listattavia juttuja vaan tunne, jonka heistä saat. Sen jälkeen koitan keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan ja katson mieluummin sisälleni ja mitä tunteita kyseinen nainen saa minussa sen sijaan, että vertaisin häntä johonkin toiseen. Lisäksi haluan, että mulla ei ole mitään henkistä kuormaa kuten salaisuuksia suhteen taakkana. Koen myös tärkeänä, että juttu kehittyy mahdollisimman orgaanisesti siten, että kohtaan tapailun alkuun liittyvät epävarmuudet sellaisenaan enkä niin, että lohduttaudun jossain muualla silloin, kun yhdestä ei kuulu. Haluun pitää asiat yksinkertaisina ja etsin yhtä mulle hyvää tyyppiä. Toivon toki samaa toiselta.
M44
Vierailija kirjoitti:
Itseni takia koitan tapailla vain yhtä naista kerrallaan. Kerran ajauduin tapailemaan kahta naista samaan aikaan ja kärsin tilanteesta paljon. Pidin heistä molemmista eikä valehtelu sellaiselle ihmiselle, josta pitää, tunnu hyvältä. Koin koko ajan, että mun pitää tehdä päätös pian ja koitin vertailla heitä, mutta ihmiset eivät ole ranskalaisilla viivoilla listattavia juttuja vaan tunne, jonka heistä saat. Sen jälkeen koitan keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan ja katson mieluummin sisälleni ja mitä tunteita kyseinen nainen saa minussa sen sijaan, että vertaisin häntä johonkin toiseen. Lisäksi haluan, että mulla ei ole mitään henkistä kuormaa kuten salaisuuksia suhteen taakkana. Koen myös tärkeänä, että juttu kehittyy mahdollisimman orgaanisesti siten, että kohtaan tapailun alkuun liittyvät epävarmuudet sellaisenaan enkä niin, että lohduttaudun jossain muualla silloin, kun yhdestä ei kuulu. Haluun pitää asiat yksinkertaisina ja etsin yhtä mulle hyvää tyyppiä. Toivon toki samaa toiselta.
M44
Luuletko, että naiset huomasivat jotain, kun tapailit heitä päällekkäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Luuletko, että naiset huomasivat jotain, kun tapailit heitä päällekkäin?
En usko, että huomasivat, koska kun valitsin toisen niin toinen jäi kaveriksi. Olin ensin valitulle uskollinen, mutta muutamassa kuukaudessa huomasin, että olin valinnut väärin eivätkä tunteet kasvaneet rakkaudeksi. Menin takaisin sen hylkäämäni naisen luo ja hän antoi meille uuden tilaisuuden. Olimme yhdessä 3 vuotta ja häntä rakastin kyllä.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ketju numero 10 899.
Nyt joku nainen voisi taas painottaa kuinka naiset eivät pidä pelimiehistä.
Vain kiinnostava mies voi pelata
Painosanalla kiinnostava. Kuka haluaisi mennä yhteen synkkänmielisen ankeuttajan kanssa? Miehille on vuosikaudet kerrottu millä sitä pesää irtoaa, vaan ei. Postimyyntimorsiamenkin pitäisi saapua ovelle viihdyttämään nahjusta.
Sama juttu puolin ja toisin, koskaan voi kenenkään varmuudella luottaa, täytyy vain toivoa parasta ja pelätä pahinta, olemme vain ihmisiä ja liha on heikkoa aina.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voin huvin vuoksi pelailla myös vastaan. Jos itse heittäydyn tässä välissä kylmäksi ja väitän vaikkapa, että rakastan sittenkin eksääni vielä, niin saatan olla rakkaudentunnustuksien kohteena taas hetken.
Tämä vaikuttaa sellaiselta tapaukselta, että kiinnostaa kovasti silloin kun olen ikävä, mutta silloin kun olen liian kiva ollut vähän aikaa, niin alkaa tulla kylmempää tuulta taas. Ap
Tapaillaankohan samaa miestä? Itse miellän suhteemme fwb-tasolle. Nähdään kun siltä tuntuu, mutta välillä tuo vetäytyminen ärsyttää jolloin itsekin otan etäisyyttä ja saattaa mennä useita päiviä joskus jopa toista viikkoa ennen kuin soitellaan taas.
En lähde sellaisen kanssa jonka kanssa en tahdo olla suhteessa. Siksi tapailen ihmisiä ennen tuota päätöstä. Miksi naisita tämä tuntuu oudolta?