Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä josta olen melko varma että hänellä on muita viritelmiä

Vierailija
23.12.2021 |

Olen kysynyt muutama viikko sitten ja kielsi.
En toivo sitoutumiselta tai tulevaisuudesta liikoja, mutta näköjään en lopeta tätä vaan olen kuin en tietäisi, vaikka tiedänkin. Olen aina ennen ihmetellyt, miksi naiset ns sulkevat silmänsä mieluummin ja nyt olen yksi niistä.
Jos tämä loppuu niin loppuu, ja tuskin pitkään voi jatkuakaan. Jos jollain ihmeen kaupalla minä olisin se, kenet haluaa, niin mies jatkaisi varmaan muita suhteita silti.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko sopineet, että seurustelette nyt niin vakinaisesti, että ette enää tapaile muita?

Vakava suhde taitaa olla ainoastaan tämän naisen mielessä. Tämä on niitä tyypillisiä naisia jotka vaativat parin tapaamisen että mies elää vain häntä ja hänen palvelua varten

Sä et ole ikinä ollut naisten kanssa tekemisissä, älä jaksa sönköttää tänne noita juttujas.

Vierailija
42/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tapailin työni myötä tutustumaani mieheen, johon ihastuin aika heti. Hän oli onneksi rehellinen ja avoin ja kysyi minulta, että haittaako minua, jos hän tapailee vielä muita naisia. Vastasin rehellisesti, että kyllä haittaa, koska olen omista tunteistani selvillä. Mies ehdotti ystävyyttä. Sanoin, että niitä minulla kyllä on. 

Otti todella päähän ja läksin ystävieni kanssa suoraan sanottuna ryyppäämään. Itkin.

No, noin kahden viikon päästä tämä mies soitti minulle, että nyt hänkin on selvillä omista tunteistaan ja haluaa suhteeseen kanssani. Olin pyörtyä onnesta. Siis en mikään teini ollut vaan ihan nelikymppinen äiti. Joten suosittelen nostamaan kissan pöydälle ja toimimaan omien arvojen ja tunteiden mukaan.

Kiitos viestistä, tästä oli apua.

Tuo siis ei AP, AP:lle tästä ei ollut apua koska mies ei ole (kai) ollut rehellinen, vaan kysyttäessä ei myönnä että muita olisi tai yrittäisi muita naisia. Jos sanoisi suoraan niin silloin ei minunkaan ylpeys kestäisi vaan sanoisin, että minua kyllä haittaa ja lopetetaan tämä sitten. Sehän tässä onkin ongelmana. Nyt, kun muita ei muka ole, niin tilanne raahaa paikallaan enkä saa jätettyäkään, kun en ole 100-varma. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miehen sometoiminnassa on ollut merkkejä siitä, että muille naisille on flirttailtu. Se nyt on se selkein. Sekä se, että mennyt jo yli 2kk eikä ole kysynyt, oltaisiinko sitoutuneessa suhteessa. Sinänsä suunnittelee tulevaisuutta ja tapaamisia, mutta tyttöystävä-kysymystä ei ole kuulunut. Ap

No eihän tuo nyt vielä pahalta kuulosta!

Vierailija
44/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, etkö päässy muutamassa viikossa miehen elämän keskipisteeksi ja nyt siitä katkeroiduit

Onhan tuo aika noloa joutua odottelemaan kyntövuoroa.

Mut jotkut miehet tähän pystyy ja jotkut naiset antavat siihen mahdollisuuden.

naiset luo sääntöjä alemman tason miehille, joita rikkoo korkeamman tason miesten kanssa.

Tämä!

Vierailija
45/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tapailin työni myötä tutustumaani mieheen, johon ihastuin aika heti. Hän oli onneksi rehellinen ja avoin ja kysyi minulta, että haittaako minua, jos hän tapailee vielä muita naisia. Vastasin rehellisesti, että kyllä haittaa, koska olen omista tunteistani selvillä. Mies ehdotti ystävyyttä. Sanoin, että niitä minulla kyllä on. 

Otti todella päähän ja läksin ystävieni kanssa suoraan sanottuna ryyppäämään. Itkin.

No, noin kahden viikon päästä tämä mies soitti minulle, että nyt hänkin on selvillä omista tunteistaan ja haluaa suhteeseen kanssani. Olin pyörtyä onnesta. Siis en mikään teini ollut vaan ihan nelikymppinen äiti. Joten suosittelen nostamaan kissan pöydälle ja toimimaan omien arvojen ja tunteiden mukaan.

Kiitos viestistä, tästä oli apua.

Tuo siis ei AP, AP:lle tästä ei ollut apua koska mies ei ole (kai) ollut rehellinen, vaan kysyttäessä ei myönnä että muita olisi tai yrittäisi muita naisia. Jos sanoisi suoraan niin silloin ei minunkaan ylpeys kestäisi vaan sanoisin, että minua kyllä haittaa ja lopetetaan tämä sitten. Sehän tässä onkin ongelmana. Nyt, kun muita ei muka ole, niin tilanne raahaa paikallaan enkä saa jätettyäkään, kun en ole 100-varma. Ap

No tuossa tilanteessa täytyy kuunnella itseään. Totuudella ei sinänsä ole edes väliä, jo ko ihminen aiheuttaa sinussa tuollaisen reaktion. Todenäköisesti olet oikeassa, mutta vaikka et olisikaan, kannattaa ehkä unohtaa hänet.

Vierailija
46/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tässä jutussa -tai tuossa miehessä- häiritsee...valitan mahdollista kyynisyyttäni, mutta minun kanssani ei pelattaisi noin.

Mies ei todellakaan pelannut. Hänen ex-avovaimonsa oli jokin aika sitten jättänyt tämän miehen toisen miehen takia, niin ymmärrettävästi oli hämmennystä hänellä. Arvostin todella hänen rehellisyyttään vaikka ottikin päähän.

Vierailija
47/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättäs yhtään, jos tuo mies paljastuisi eroamassa olevaksi.

Vierailija
48/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että on muita?

Kuulut niihin aloittajan mainitsemiin sokeisiin naisiin. Kyllä sen huomaa että on muita, jos vaan haluaa huomata tunteiden läpi. Naiset vain aina kieltää ihastuksissaan asian ja gigolo kyntää samalla montaa vakoa yhtä aikaa. Toinen mies huomaa nämä gigolot heti, naiset ei huumassaan koskaan.

Varmin gigolon merkki on, että ei anna naiselle aikaa, vaan pääsääntöjään kulkee omia menojaan. Silti puhuu naiselle kauniita aina, huom aina (tähän ei pidä ikinä luottaa), mutta ei ole aktiivinen. Ihastunut ja tosissaan oleva mies on ihan erilainen.

Vierailija
49/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miehen sometoiminnassa on ollut merkkejä siitä, että muille naisille on flirttailtu. Se nyt on se selkein. Sekä se, että mennyt jo yli 2kk eikä ole kysynyt, oltaisiinko sitoutuneessa suhteessa. Sinänsä suunnittelee tulevaisuutta ja tapaamisia, mutta tyttöystävä-kysymystä ei ole kuulunut. Ap

Jos miehellä on sometoimintaa, ansaitset parempaa.

Vierailija
50/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tapaile naisia, jotka ei ole kykeneväisiä keskittymään yhteen mieheen kerralla. Suosittelen samaa muillekkin. Jos nainen harrastaa seksiä muiden miesten kanssa samaan aikaan kun tapailee minua, niin en halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä. Liian erilainen arvomaailma. Kannattaa tuntea itsensä ennen kuin aloittaa tapailemaan muita, etenkään naisia. M28

Vierailija
51/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailuvaiheessa mies saa panna vaikka kymmentä naista samana iltana, kun käy sinun kanssa treffeillä. AP vaikuttaa mustasukkaiselta. N21

Saa. Mutta mun ei tarvitse sellaista hyväksyä vaan voin jättää tapailun siihen.

Ap:lle suosittelen että ilmoitat saman sille miehelle, sen voi sanoa ihan nätistikin. "Ollaan nyt tässä tapailtu jo tovi ja tykkään susta ja haluaisin kattoa mihin tää johtaa, millanen fiilis sulla on, haluatko jatkaa ja lopetetaan muiden tapailu? Ai et, no kiitos hei ja hyvät jatkot sitten". Tai sitten vastaus onkin se mitä toivot ja sen jälkeen ei tarvitse elää missään löysässä hirressä. N33

Kun mun mielestä olisi aina hyvä, jos aloite seurusteluun tulisi mieheltä. Jos saisin tässä tilanteessa kysyttyä seurustelemaan ja hän vastaisi myöntävästi, ja tähän asti olen epäillyt, että naisia on muita - niin jos niitä naisia on, luultavasti se lopputulos olisi, että seuraavaksi lupaa sen mitä halusin, mutta jatkaa toisten kanssa ehkä piilottaen sen vähän paremmin. Eli jos saisin toisen lupaamaan seurustelua minun aloitteesta, niin eipä se rauhoittaisi mieltäni juurikaan.

Pitäisi varmaan vaan malttaa lopettaa ja hyväksyä, ettei tämä mysteeri nyt tämän enempää välttämättä aukea. Selvästikään en luota, oli se sitten hänen tai minun puolessa se syy. Ja varmaan hänen, koska kiinnostunut mies on tunnetusti ilmiselvä tapaus, tämä jättää epäillylle sijaa. Ap

Vierailija
52/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko sopineet, että seurustelette nyt niin vakinaisesti, että ette enää tapaile muita?

Ettekö te tajua, että mieshän valehteli tuossa?? Mitä väliä sillä on, mikä on suhteen tila, jos tapailukumppaniin ei pysty luottamaan?

Mutta kun se on niiin ihana ja on niiin vahvat kemiat!

Nainen on pikkarit märkinä ja toivoo parisuhdetta kun taas mies antaa jääkylmää jos tulee puhe tunteista.

Naisen mielesssä tämä on "kemiaa".

Osaan itsekin antaa vuoristorataa ja jotkut miehet on sitä oikein tulleet hakemaan kun se on niin jännää :D

t. ketjussa aiemmin kommentoinut.

Siinä on ero.

Jotkut miehet nauttivat jännästä jahdista, kun ei ole varmaa saako naisen vai ei.

Siinä vaiheessa ei kuvitella mielessä että nyt on vahvat kemiat ja prinsessahäät tulossa.

The chase is better than the catch.

Vierailija
53/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voin huvin vuoksi pelailla myös vastaan. Jos itse heittäydyn tässä välissä kylmäksi ja väitän vaikkapa, että rakastan sittenkin eksääni vielä, niin saatan olla rakkaudentunnustuksien kohteena taas hetken.

Tämä vaikuttaa sellaiselta tapaukselta, että kiinnostaa kovasti silloin kun olen ikävä, mutta silloin kun olen liian kiva ollut vähän aikaa, niin alkaa tulla kylmempää tuulta taas. Ap

Vierailija
54/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se Sika 🐷

Eihän nyt jouluna.

Ei. Jouluna sika pannaan uuniin.

Vierailija
55/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut niihin aloittajan mainitsemiin sokeisiin naisiin. Kyllä sen huomaa että on muita, jos vaan haluaa huomata tunteiden läpi. Naiset vain aina kieltää ihastuksissaan asian ja gigolo kyntää samalla montaa vakoa yhtä aikaa. Toinen mies huomaa nämä gigolot heti, naiset ei huumassaan koskaan.

Varmin gigolon merkki on, että ei anna naiselle aikaa, vaan pääsääntöjään kulkee omia menojaan. Silti puhuu naiselle kauniita aina, huom aina (tähän ei pidä ikinä luottaa), mutta ei ole aktiivinen. Ihastunut ja tosissaan oleva mies on ihan erilainen.

Tuo on totta.

Miehet tunnistavat gigolot saman tien. Naiset eivät. Naiset tunnistavat ne uhoajat joilla ei oikeasti mitään naisia ole.

Näistä ketjuistakin sen huomaa. Syyt miksi naiset uskovat että miehet saattaisivat olla tosisaan, ovat aivan idioottimaisia. Esimerkkejä:

"Tunsin että meillä oli vahvat kemiat"
Eikö kemian pitänyt olla molemminpuolista? Ei varmaankaan ollut jos mies ei sitoutunut ja katosi.

"Mies puhuu siitä kuinka erityinen olen"
Noin sanotaan kaikille, jopa epätoivoisella viime hetken pokalle baarin narikasta.

"Välillä mies on tosi kiinnostunut"
Ja välillä ei ole, vaikka tapaatte tyyliin joka toinen viikko?

Juu, ja varmaan pätee toisin päin myös eli naiset tunnistavat gold diggerit tms.

Vierailija
56/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voin huvin vuoksi pelailla myös vastaan. Jos itse heittäydyn tässä välissä kylmäksi ja väitän vaikkapa, että rakastan sittenkin eksääni vielä, niin saatan olla rakkaudentunnustuksien kohteena taas hetken.

Tämä vaikuttaa sellaiselta tapaukselta, että kiinnostaa kovasti silloin kun olen ikävä, mutta silloin kun olen liian kiva ollut vähän aikaa, niin alkaa tulla kylmempää tuulta taas. Ap

Tuo on kuinka sinä haluat ajatella asian.

Todennäköisemmin mies ei halua menettää yhtä panoistaan. Kun tulee merkkejä että poistut kuvioista, mies antaa lämmintä sen verran ettei tarvitse etsiä korvaavaa hoitoa tilalle.

Vierailija
57/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran pakko tähän puuttua, että AINA sitä ei huomaa mistään. On ihmisiä, jotka ovat aivan uskomattoman hyviä valehtelijoita, ja ovat pyörittäneet täyttä kaksoiselämää pitkiä aikoja jäämättä kenellekään kiinni. Mutta yleensä on merkkejä ilmassa. Ja toisaalta, joskus ihmiset ovat epäilyttäviä vaikka mitään outoa ei olisikaan. On minustakin epäilty asioita, jotka ei ole olleet totta ollenkaan, mm. että olisin toisessa suhteessa, tai että olisin pettänyt parisuhteessa. Ne epäilyt voi johtua myös aiemmista huonoista kokemuksista, joita yrittää välttää. Ap

Vierailija
58/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei siis heti nähnyt arvoasi vaan oli valmis menettämään sinut, jonka jälkeen kiemurteli sitten takaisin ja sinä hihkuen otit hänet vastaan 😂 noiden kahden viikon aikana sinä itkit ja hän varmaan rellesti menemään 😅 ei näin, naiset🤦🏼‍♀️

Vierailija
59/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kuinka sinä haluat ajatella asian.

Todennäköisemmin mies ei halua menettää yhtä panoistaan. Kun tulee merkkejä että poistut kuvioista, mies antaa lämmintä sen verran ettei tarvitse etsiä korvaavaa hoitoa tilalle.

Käytännössä kyse on enemmän huomiosta kuin fyysisesti panoista. Ja väitän, että ei ihmiset aina niin järjestelmällisesti ajattele, että '"tämä on mun ykkönen mutta tätä ja tätä pidän varalla, jaa nyt se kolmonen meinaa karata, pitää houkutella takaisin..." Vaan ihan tulee luonnostaan, että jostain ihmisestä ei halua luopua, vaikka häntä ei haluakaan kokonaan, ja reaktiot siihen liittyen. Olen ainakin itse tehnyt valitettavasti tuota löyhässä hirressä roikottamista puolikiinnostaville suhteille joskus. Olen kyllä tykännyt mutta ei tarpeeksi/ei se ole toiminut vaikka onkin ollut tunteita. Ap

Vierailija
60/96 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran pakko tähän puuttua, että AINA sitä ei huomaa mistään. On ihmisiä, jotka ovat aivan uskomattoman hyviä valehtelijoita, ja ovat pyörittäneet täyttä kaksoiselämää pitkiä aikoja jäämättä kenellekään kiinni. Mutta yleensä on merkkejä ilmassa. Ja toisaalta, joskus ihmiset ovat epäilyttäviä vaikka mitään outoa ei olisikaan. On minustakin epäilty asioita, jotka ei ole olleet totta ollenkaan, mm. että olisin toisessa suhteessa, tai että olisin pettänyt parisuhteessa. Ne epäilyt voi johtua myös aiemmista huonoista kokemuksista, joita yrittää välttää. Ap

Näitä naisia kutsutaan sinisilmäisiksi eli olettavat pystyvänsä luottamaan tuntemattomaan ihmiseen 100%. Näille se totuus sit tuleekin puun takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan