Tapailen miestä josta olen melko varma että hänellä on muita viritelmiä
Olen kysynyt muutama viikko sitten ja kielsi.
En toivo sitoutumiselta tai tulevaisuudesta liikoja, mutta näköjään en lopeta tätä vaan olen kuin en tietäisi, vaikka tiedänkin. Olen aina ennen ihmetellyt, miksi naiset ns sulkevat silmänsä mieluummin ja nyt olen yksi niistä.
Jos tämä loppuu niin loppuu, ja tuskin pitkään voi jatkuakaan. Jos jollain ihmeen kaupalla minä olisin se, kenet haluaa, niin mies jatkaisi varmaan muita suhteita silti.
Kommentit (96)
Mitä sitten? Ihan sama minulle, millaiset säädöt sinulla. Minä tapailin toisen naisen miestä ja totesin, ettei kannata kun hänellä ei aika riitä muuhun kuin muistisairaan akkansa vahtimiseen.
Hän menetti sukupuolielämän, minä mieliharmin. Voitin
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan tapailin työni myötä tutustumaani mieheen, johon ihastuin aika heti. Hän oli onneksi rehellinen ja avoin ja kysyi minulta, että haittaako minua, jos hän tapailee vielä muita naisia. Vastasin rehellisesti, että kyllä haittaa, koska olen omista tunteistani selvillä. Mies ehdotti ystävyyttä. Sanoin, että niitä minulla kyllä on.
Otti todella päähän ja läksin ystävieni kanssa suoraan sanottuna ryyppäämään. Itkin.No, noin kahden viikon päästä tämä mies soitti minulle, että nyt hänkin on selvillä omista tunteistaan ja haluaa suhteeseen kanssani. Olin pyörtyä onnesta. Siis en mikään teini ollut vaan ihan nelikymppinen äiti. Joten suosittelen nostamaan kissan pöydälle ja toimimaan omien arvojen ja tunteiden mukaan.
Miksi juuri nämä pelimiehet ovat naisille sellaisia joiden takia pyörrytään onnesta?
Olen parin sellaisen toimia seurannut, ja naiset ovat ihan lääpällään heihin. Pettämisetkin annetaan anteeksi.
Miksi alistut panoalfan panoaluseksi
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan tapailin työni myötä tutustumaani mieheen, johon ihastuin aika heti. Hän oli onneksi rehellinen ja avoin ja kysyi minulta, että haittaako minua, jos hän tapailee vielä muita naisia. Vastasin rehellisesti, että kyllä haittaa, koska olen omista tunteistani selvillä. Mies ehdotti ystävyyttä. Sanoin, että niitä minulla kyllä on.
Otti todella päähän ja läksin ystävieni kanssa suoraan sanottuna ryyppäämään. Itkin.No, noin kahden viikon päästä tämä mies soitti minulle, että nyt hänkin on selvillä omista tunteistaan ja haluaa suhteeseen kanssani. Olin pyörtyä onnesta. Siis en mikään teini ollut vaan ihan nelikymppinen äiti. Joten suosittelen nostamaan kissan pöydälle ja toimimaan omien arvojen ja tunteiden mukaan.
Kiitos viestistä, tästä oli apua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alistut panoalfan panoaluseksi
tuskin hän tietää itsekään vastausta ja ei taida olla edes ensimmäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa mies saa panna vaikka kymmentä naista samana iltana, kun käy sinun kanssa treffeillä. AP vaikuttaa mustasukkaiselta. N21
Jos hän on sanonut ettei käy? Valehtelu ei haittaa?
Onko se mikään ihme, että mies joutuu valehtelemaan? Kummasti te suomalaiset naiset pillastutte, jos mies tapailuvaiheessa panee enemmän kuin te! N21
Yleensä jos itsellä on sellainen tunne, että jokin on pielessä, sitä kannattaa kuunnella. Se ei tule tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se Sika 🐷
Eihän nyt jouluna.
Jouluna sikaa mä muista en, kun kinkkua vahtaan himoiten.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että on muita?
Joskus viestikeskustelu katkeaa oudossa kohtaa (viesteilee/on ehkä jonkun muun kanssa?) välillä vaikuttaa tosi kiinnostuneelta ja sanoo kivoja asioita, välillä paljon etäisempi. Joskus seksuaaliset halut huipussaan ja joskus ei. Kerran oli kokonaisen viikon viesteilemättä yhtäkkiä. Nämä voisi selittyä muullakin, mutta kun on näin paljon asioita, niin ehkä todennäköisin selitys toinen nainen/naiset. Asumme kaukana toisistamme ja siinä mielessä olisi loogistakin haluta korvata minut jollakulla, jonka kanssa olisi käytännössä helpompi olla Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ketju numero 10 899.
Nyt joku nainen voisi taas painottaa kuinka naiset eivät pidä pelimiehistä.
Vain kiinnostava mies voi pelata
Siinä se juju onkin.
Naiset eivät laske noita miehiä pelimiehiksi. He ovat kiinnostavia miehiä tai kivoja miehiä.
Pelimiehiksi lasketaan vain uhoajat joista naiset eivät ole kiinnostuneita, eli ns. wannabe-pelimiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa mies saa panna vaikka kymmentä naista samana iltana, kun käy sinun kanssa treffeillä. AP vaikuttaa mustasukkaiselta. N21
Onko se mikään ihme, että mies joutuu valehtelemaan? Kummasti te suomalaiset naiset pillastutte, jos mies tapailuvaiheessa panee enemmän kuin te! N21
Ai että joutuu puhumaan totta, sekö on hirveetä? Kaikki ei halua tulla hyväksikäytetyksi.
Niin ja miehen sometoiminnassa on ollut merkkejä siitä, että muille naisille on flirttailtu. Se nyt on se selkein. Sekä se, että mennyt jo yli 2kk eikä ole kysynyt, oltaisiinko sitoutuneessa suhteessa. Sinänsä suunnittelee tulevaisuutta ja tapaamisia, mutta tyttöystävä-kysymystä ei ole kuulunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri nämä pelimiehet ovat naisille sellaisia joiden takia pyörrytään onnesta?
Olen parin sellaisen toimia seurannut, ja naiset ovat ihan lääpällään heihin. Pettämisetkin annetaan anteeksi.
Hänhän ei juurikaan ollut pelimies. Pelimieshän ei olisi mitään rehellisesti kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, etkö päässy muutamassa viikossa miehen elämän keskipisteeksi ja nyt siitä katkeroiduit
Onhan tuo aika noloa joutua odottelemaan kyntövuoroa.
Mut jotkut miehet tähän pystyy ja jotkut naiset antavat siihen mahdollisuuden.
naiset luo sääntöjä alemman tason miehille, joita rikkoo korkeamman tason miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä jutussa -tai tuossa miehessä- häiritsee...valitan mahdollista kyynisyyttäni, mutta minun kanssani ei pelattaisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Mutta mun ei tarvitse sellaista hyväksyä vaan voin jättää tapailun siihen.
Ap:lle suosittelen että ilmoitat saman sille miehelle, sen voi sanoa ihan nätistikin. "Ollaan nyt tässä tapailtu jo tovi ja tykkään susta ja haluaisin kattoa mihin tää johtaa, millanen fiilis sulla on, haluatko jatkaa ja lopetetaan muiden tapailu? Ai et, no kiitos hei ja hyvät jatkot sitten". Tai sitten vastaus onkin se mitä toivot ja sen jälkeen ei tarvitse elää missään löysässä hirressä. N33
Jos nyt Tinderistä tai muilta alustoilta sopii tapaamisia useiden ihmisten kanssa, niin siinä ei mun mielestä ole mitään outoa. Usein yhden tai kahden tapaamisen jälkeen tietää onko molemminpuolista kiinnostusta. Jos tunteita herää, niin tietysti sitten ei enää mennä muiden kanssa kahville.
Mun mielestä kyse on siitä että tutustuu ihmisiin, eikä mistään seurustelusta. Seurustelusta sovitaan erikseen.
Ja jos seksiä on jo jonkun kanssa, niin sit ei minusta ole kohteliasta pyöritellä useampia kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se Sika 🐷
Eihän nyt jouluna.
Jouluna sikaa mä muista en, kun kinkkua vahtaan himoiten.
Kun loppuu aatto ja alkaa yö, ihminen on sitä mitä hän syö. Sika.