Tekeekö teidän miehet 12 tunnin työvuoroja?
Ja matkoihin menee vielä tunti tullessa ja mennessä. Ei paljon näy miestä kotona työpäivinä.
Kommentit (28)
pisimmillään 16 tuntia plus matkat. Eikä saa palkkaa kuin kahdeksasta tunnista.
Elämä on...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:21"]
Meillä kumpikin tekee töitä noin seitsemän tuntia päivässä ja se on ollut juuri sopivasti.
[/quote]
Niin ja työmatkat 15min suuntaansa kummallakin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:17"]
Mitä työtä tehdään 16 tuntiakin päivässä? Jotain päivystystyötäkö?Sen ymmerrän että reissuhommissa on pitkät päivät, mutta silloin ollaa kotoa pois koko työviikko putkeen. Itse teen raskasta kuntoutustyötä,enkä kyllä jaksaisi tehdä esim 12 tuntia putkeen. 8 tuntia riittää paremmin kuin hyvin. Mieskin on aina tehnyt normaalia 8 tuntia päivä.
[/quote]
Ravintola-alalla esimerkiksi.
Mun miehellä on aika tavallinen tuo 12h vuoro. Usein on pidempiäkin. Hän on konduktööri.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:17"]
Mitä työtä tehdään 16 tuntiakin päivässä? Jotain päivystystyötäkö?Sen ymmerrän että reissuhommissa on pitkät päivät, mutta silloin ollaa kotoa pois koko työviikko putkeen. Itse teen raskasta kuntoutustyötä,enkä kyllä jaksaisi tehdä esim 12 tuntia putkeen. 8 tuntia riittää paremmin kuin hyvin. Mieskin on aina tehnyt normaalia 8 tuntia päivä.
[/quote]
Esim pomon hommaa.
Joskus on töissä 24/7, useimmiten normit 8 tuntia päivässä, toisinaan siihen päälle vielä 16 tuntia päivystystä. Miten milloinkin.
Ei tee, mutta itse teen noin kerran viikossa. Joskus on pidempiäkin 17h päiviä. Plus matkat tunnin suuntaansa. Leikkausosastolla työskentelen.
Joskus saattaa olla töissä vaikka 14h + matkat.
Joskus taas työpäivän pituus 8h.
Vaihtelee.
Nyt kun mies sai ylennyksen niin työpäivät ovat helposti 16h, työmatkoihin tosin menee 20min suuntaansa. Odotan aina innolla miehen vapaapäiviä niin on kotona muutenkin kuin nukkumassa! :)
Itse teen 18h, plus matkat. Tosi tyhmää!
Minä teen monesti pidempiäkin, mies ei tekisi kirveelläkään, liian mukavuudenhaluinen.
joo, koska käy vieraissa ja laskee sen työajaksi.
hmm... joka päivä yli 12h. aloittaa onneksi yleensä jo 1 tai 2 aikaan niin jo iltapäivästä kotona.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:04"]
joo, koska käy vieraissa ja laskee sen työajaksi.
[/quote]
BUAHAHAHHAHAHHAHA
Minä teen, yleensä sellaiset 14-15h.
Ja joutuu vielä imuroimaan kotona koska feminismi.
Meillä kumpikin tekee töitä noin seitsemän tuntia päivässä ja se on ollut juuri sopivasti.