Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

1961/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tullut taas vietettyä hiljaiseloa. Ihanaa, että tänne on saatu plussia sillävälin! Onnittelut Ambrosiaa ja Sofia2016 paljon vauvaliimaa teille! :)

Pahoittelut menkat kohdanneille :/ Paljon onnea uuteen kiertoon!

Niiskuäiti onnittelut. Tuollainen pitkä kierto on varmasti piinaava, kun ei yhtään tiedä milloin on aihetta testailla ja milloin on kierto muuten vaan venähtänyt! :/ Mukavaa kuitenkin, että nyt on tärpännyt. Itse kun oon lukenut, että pitkässä kierrossa ei olisi niin helppoa raskautua kun limakalvot paksuuntuvat liikaa tms. ja olen alkanut miettiä, että eikai mullakin oo liian pitkä kierto, vaikka onkin paljon lyhyempi kuin sinulla. Sitä vaan omalle kohdalle tulee mietittyä kaikenlaista aina välillä :D Hyvä kuitenkin, että se raskautuminen ei kuitenkaan ole mahdotonta vaikka kierto olisikin tooosi pitkä :) Antaa varmasti toivoa niille, joilla on oikeasti pitkä kierto. (ja ehkä myös vähän mullekin ;))

Pinkkidrinkki eihän ne tikutkaan 100% varmuutta anna siitä ovulaatiosta, eli jos tunnet sen hyvin niin ei ole "pakollista" sun kohdallasi :) Toisaalta, itse ainakin saan itsevarmuutta siitä, että kun huomaan merkkejä lähestyvästä ovulaatiosta ja sitten tikutkin varmistavat aavistuksen aiheelliseksi :) Kaikilla ne eivät kuitenkaan toimi yhtä hyvin, eli voivat myös aiheuttaa hämmennystä. Toisaalta luin joskus, että pitäisi hankkia itselleen sopivia ovistestejä. Eli siis toisilla lh:ta erittyy enemmän kuin toisilla. Ja sellaisiin normitesteihin ei sitten plussaa tule, jos kuuluu niihin joiden lh:n eritys on vähäistä. Sitten taas sellaisten, joilla sitä erittyy paljon pitäisi käyttää vähemmän herkkiä, että ei tulisi monena päivänä ovisplussaa. En tiedä ymmärsitkö sepustustani mutta sepustimpa kuitenkin :)

Dreamer15 !!!! Herraisä kun jännittävää, toivottavasti pissa oli liian laimeaa niille muille testeille! Peukut pystyssä, toivotaan että haamu vahvistuu! :)

Dimou äh, ärsyttävää kun asia ei selvinnyt. Toivottavasti on kuitenkin auki ja clomeista hyötyä!

On hehheh, haluatteko kuulla mun toilailuani? Ai ette... No kerron silti! :D Mähän en oo itse harrastanut sellaista himotestailua, eli tyyliin oviksesta alkaen tehnyt r-testejä. No, viime lauantaina mulle tuli ihan hillitön tarve kokeilla miltä se tuntuu kun niitä kaupanpäällis testejä kaapista kerran löytyy! :D 1,5h pidätyksellä aloitin himotestailu urani. Tuli sellainen olo, että oisin niinku lapsi salaa karkkikaupassa ja siis miehelle en ole kertonut tästä :D Se negatiivinen testi ei aiheuttanut mielipahaa (varmaankin siksi, että viikko ennen menkkoja se ei kertakaikkiaan voi näyttää muuta kuin negaa) ja hykertelin innosta ja suunnittelin tilaavani kasan r-testejä ja tekeväni niitä joka aamu. No... Sitten asia unohtui, eikä ole pää seonnut tuolla tavalla enää :D Jäi tuo himotestailu tuohon yhteen kertaan, eli ei sitten ollutkaan mun juttu ;)

Mulla alkaa menkat aina parin päivän tiputtelulla ja oonkin ajatellut, että jos ei tiputtelua kuulu niin sittenhän mä saan hyvillä mielin tehdä testin jo sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. Nyt ei oo näkynyt eikä kuulunut koko tiputtelua, odottelin sitä alkavaksi eilen. Olo on ihan vittuuntunut, koska mulla ei oo yhtään sellainen olo, että voisin olla raskaana. Ottaa päähän, että venyykö ja paukkuuko tämä kierto nyt sitten! Huomisaamun testaus tuntuu aivan liian aikaiselta, voihan nyt olla niin, että se tiputtelu puuttuu tästä kierrosta ja menkat alkaa heti kunnolla. Eli sunnuntai aamuna vasta kusasen tikkuun jos puna-armeija ei ole hyökännyt sitä ennen. En ois ikinä uskonut, että mua v*tuttaa jos menkkoja ei näy! Varmaan joku itsesuojeluvaisto iskenyt päälle, että ei näe pienintäkään mahdollisuutta tärpistä. Huoh, naiset :D

Tiinu89 kp35/35 yk3

1962/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Lomalle lomps! Koitan käydä lukemassa juttuja mutta en tiedä kuinka ehdin/pystyn(suuntaamme periferiaan jossa netti toimii joskus ja jouluna) kirjoittelemaan. Illalla tempaisen hyvällä omallatunnolla synttärikuoharin rantasaunalla.. Kivaa kesää teille ihanat leidit ja toivon tapahtuvan hyviä asioita kaikille tasapuolisesti :)

Konttri (33v.) kp 6/27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1963/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp43 ja plaah. Pari päivää ehti jo närästää ja toiveet nousi, mutta negatesti (kp41) vei kyllä sen toivon kokonaan pois >:( Kai mä sitten vieläkin odottelen ja toivon tollasta samanlaista pitkän kierron ihmettä, kun täällä on nyt liikenteessä :P Tsemppiä Dreamer15, toivottavasti muuttuu vielä plussaksi!

Päättyy tämä kierto sitten mihin vaan, niin soitto terkkariin taitais olla paikoillaan... Vaikee yrittää ja turhautua siihen, kun kroppa ei tunnu edes antavan edellytyksiä raskautumiseen :c

Noorav, kp43 ja yk7

1964/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dreamer15: toivottavasti viiva vahvistuu! <3 millon teet uuden testin? :D

Pahoittelut menkat kohdanneille!

Täällä vieläkin ootellaan ovista. Luultavasti tänään tai huomenna viimestään pitäs tulla, ainakin limat näyttäs kirkastuneen. Samanlaisia hölähdyksiä ei oo tuntunu eikä muutenkaan niin kostee olo oo, kun viime-kierrossa, mutta jospa sen tunnistas, jos ja toivottavasti on tässä kierrossa tuloillaan, vaikka limat ei antaskaan niin selvää merkkiä. Tosin niin tarkkaan en oo tutkaillukkaan, kun viime kierrossa :D

Mies on vähän antanu merkkiä siitä, että voi olla että alkas jopa toivoa pientä, eikä oo vaan "voi olla jos on tullakseen, mukava ois joskus saada omia lapsia", mitä luulen että on nyt aiemmin aatellu. Nimittäin tässä yks yö kun oltiin jo nukkumaan käymässä ja miehellä oli enää liian vähän aikaa nukkua,  sanoin että ois tehny kovasti mieli :P ja mies kysy sitten "miks?" :D aiemminhan tuommosta ei oo tarvinnu edes kysyy, kun jos on halunnu niin on halunnu ja piste. Aiemmin kun ei oo ollu minkäänlaisia taka-ajatuksia. Ja nytkin vähän ihmettelin, että kysyykö se oikeesti :D no, sanoin sitten että no kun tekee mieli... ja pidin pienen tauon ja jatkoin että "ja tässä alkas olemaan myös hyödylliset ajatkin käsillä..." tms. :D mies sitten kysy että millon ja kerroin, että tässä muutaman päivän sisällä, viimestään parin-kolmen päivän päästä tms. Siihen sitten mies vaan että "noh, hommaillaan (tässä kohtaa tosin sanan paikalla meidän oma sana sille toiminnalle :D ) sitten muutaman päivän päästä" ja mie vaan siihen että "ei kun ois se hyvä olla siementä siellä oottelemassakin!" :D ja tarkotin tuolla muutamalla päivällä että sillon oottelen ovista tulevaks, enkä ruennu selostamaan, että oikeesti siinä on vähintään muutaman päivän pelivara. Mutta joko kiusatakseen mua, tai sitten oikeesti meinas vähän pelailla ajotuksen kanssa :D tosin seuraavana päivänä sitten sainkin siementä sisuksiin :D 

Puuh, tulipas enemmän tekstiä kun mitä piti. Piti vaan pikasesti käydä täällä. Paljon onnea piinalijoille, toivottavasti saatas tässä kuussa vielä plussia lisää! ja eikös muuten tään kuun pitäs olla neitsyeiden kuu? jos viime kuu oli leijonien? :D jos meneevät järjestyksessä... 

Niin, ja sen vielä mainitsen, että huh, tuli ne testit! vähän vaan myöhässä sen osote-sekoilun takia varmaankin. 

1965/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ajattelin tulla vähän kirjoittelemaan...
Jos vaikka helpottaisi teidän vauvakuumeetta.
Ennen plussaa ei ollut mitään oireita paitsi kupliva maha (rv 3-4). Ei minkäänlaista nipistelyä, eikä hirveetä pissahätää eikä mitään muita "raskausoireita". Ainoat menkkakivut olivat kiinnittymispäivänä, silloin kun tuli puoli teelusikallista vaaleanpunaista vuotoa.
Ennen plussaa olin miehelleni joka päivä kiukkuinen, plussapäivän aamuna olin erittäin hysteerinen ja itkin, riita tuli todella pienestä asiasta. Iltapäivällä tein positiivisen r-testin, minkä jälkeen olen rauhoittunut :D Mieheni tiesi jo ennen plussaa, että olen raskaana kun olin niin kiukkuinen hänelle.
Ennen plussaa tein muutaman negatestin, mutta ovistesteissä oli silloin jo vahvat viivat, joten ostin toisen firman r-testin ja sain todella vahvan viivan :) kylläpäs testit ovat erillaisia.
Tänään on raskausviikkoja kasassa 5+1 ja ei vieläkään mitään oireita, paitsi kipeät rinnat. Pahoinvointi saattaa tulla vasta parin viikon päästä mutta toivottavasti jää tulematta.
Eli minun alkuraskausoire on oireettomuus :)
Tsemppiä ja malttia teille kaikille. Ottakaa iisisti :)
Dreamer15, toivottavasti haamusi muuttuu vahvaksi viivaksi!
Finest rv 5+1

Vierailija
1966/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje: en malttanut odottaa hetkeäkään kotiinpääsyn jälkeen, mutta nyt ei tullut viivaa. En kyllä malttanut pidättää kuin maks. sen kaksi tuntia ja vettä tullut juotua paljon, koska ennen lounasta oli etova olo ja vesi sitä helpotti. Toivotaan että oli vaan liian laimeaa virtsa. Tässä nuo aamun viivat. En tiedä kuvan laadusta, mutta mieskin ne aamulla näki. Tuo predictorin tuli testiajan sisään, 10-liuska saattoi kestää kauemmin, oli nimittäin lähettävä töihin heti sen jälkeen.

Vierailija
1967/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäli tuo siis on haamu, niin tuli kp 51. Ja vaikka jäis kemialliseksi, niin antakoon tää voimia kaikille pitkäkiertolaisille - Toivoa on! :) 

Vierailija
1968/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan naiset.

Ensiksi onnittelut plussista Ambrosiaa & Sofia2016! Toivottavasti pienet pysyvät matkassa<3 Varovaiset onnittelut Dreamer15, toivotaan että viiva vahvistuu! :)

Pahoittelut menkoista & pitkittyneistä kierroista, ne on ihan persuuksista :( Dimou, voimia sinulle, toivottavasti jossain vaiheessa saat asioihin lisää selvyyttä & kaupanpäälle plussan<3

ON; tai paskat tässä mitään ole jos tarkkoja ollaan :D Ovista odotellen jos on tullakseen, tosin mulla vasta kp 14... jos ovis tulee niin se tulee n. 4-6 päivän päästä huoh. Eli pelkkää odotustahan tämä on, perkeleen perus pidemmät kierrot, aika tuntuu matelevan hitaammin kuin etana pakkasella, varsinkin kun ei ole hirveästi näillä ukkos-säillä ollut puuhaa. Noh onneksi olen jo melkeen puolivälissä kiertoa, jos jotain positiivista pitäisi taas repäistä & tietty olen jo lähempänä lääkärille soittoa huih. En oikein tiedä mitä tässä pitäisi ajatella, päivä kerrallaan näin se vaan on :) Minäkin tahdon jo vaappua masuni kanssa tuolla! Tossa eilen mietiskelin, että jos olisin heti raskautunut niin olisin jo ehtinyt pienokaisen ponnistella pihallekkin... noh empä ponnistellut, mutta jos sitä edes raskautuisi tän vuoden puolella!

Hyvää viikonloppua kaikille<3

Kikiii kp 14/30-35 yk 7 (-yk10)

Vierailija
1969/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NooraV, I feel you. Toivottavasti menkat suvaitsee saapua ennemmin kuin myöhemmin (ellei sitten toki tapahdu sitä plussaihmettä ;) Tsemppiä terkkarille soittoon, mullakin kesti kauan ennen kuin lopulta uskalsin, varsinkin kun vuoden yritys ei edes ollut siinä vaiheessa vielä täynnä, mutta eihän tämmöisillä kierroilla ole mitään järkeä sitä vuotta odottaa, kun ihan selvää on että ovis ei vaan tule. Onneksi olen ripeällä aikataululla saanut apua, toivottavasti sinäkin! Ja helpoimmillaan raskaushan saattaa saada tosi nopeasti alkunsa kun ovis aiheutetaan lääkkeellisesti, toivoa siis on :)

Vierailija
1970/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 17.7

Dreamer15 (28v) kp 52/30-40 yk 2

NooraV kp 43/? yk 7

Supera (20v) kp 36/27-29 ya 2/14

Tiinu89 kp 35/35 yk 3

Uusio Mamma kp 26/26

Norappi kp 21/23-29 yk4 (kkm 4/15)

Nuuskiksentytär kp 21/28-31 yk 5

Muffeli (29v) kp 20/30-33 yk 2

EK0025 kp 18/32 yk3

Minniminni (22v) kp 17/32-36 ya 3/2015

Stardust (22v) kp 17/26-40 yk 4

Miuku Mauku (27v) kp 17/? yk 4

Pioni1 (27v) kp 16/34 yk 5

Kompuroiva Hylje (29v) kp 14/29 yk 2

Kikiii (20v) kp 14/30-35 yk 7

Kepuliina (29v) kp 13/28 yk 2

Laulurastas83 kp 12/29 yk 8

Dimou (26v) kp 11/? yk 10 (ya 7/14)

PinkkiDrinkki (35v) kp 10/27-30 yk 7

Lumilla kp 9/25-27 yk 9

Annuska (20v) kp 9/35-43 ya 12/14

Jannuli85 kp 8/24-30 yk 17 (ya 03/2014)

Konttri (33v) kp 6/27 ya 5/2014

Pallopaita kp 4/27-29 yk 2

Sipriina (27v) kp 1/29-31 yk 4

muut kuumeilijat: Noelle (24v), Meriemilia, Kisuliini, Starling (40v), Tuulahdus

Tammikuussa 9 plussaa

Helmikuussa 12 plussaa

Maaliskuussa 13 plussaa

Huhtikuussa 5 plussaa

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (4 plussaa)

Mizi (29v) yritystä yli vuosi, Hilkkak (30v) yk 4, Jenniferia (24v) yk 2, Miinuska15 (25v) yk 2

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1

HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET

Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Kevättähti yk 2, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14

Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!

1971/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä menossa 7dpo ja 20/?

Yleensä mulla on normaalikierrossa rinnat tosi arat pari viikkoa ennen vuodon alkua. Nyt ollu viikon arat ja alkaa tuntumaan, että se on laantunut. Verisuonet edelleen hyvin näkyvissä.

Vatsa ihan järjettömän turvonnut koko ajan ja vatsa sekaisin ajoittain.

Nämä voi hyvin olla ihan kyllä vaan ennen menkkoja oireita. Kunpa ei olisi.

Meillä siis yk1 ja oviksen sain clearbluen hymynaamalla.

Olisi ihan järjettömän hyvä onni jos olisi tärpännyt ekasta kierrosta, sillä mulla on pco. Toivon, mutta en pety liiaksi:)

Tuulahdus

Vierailija
1972/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väli päivitys kaiken touhun keskellä. :) Tänään alkoi kp 1/27-28 ya 2/2014, mutta ei haittaa kyllä se vielä joku päivä haikara koputtaa oveen. :) Ei jaksa ressaa, nautin nyt isännän kanssa ajasta ennen kuin on syli täynnä lapsia... ;)

Vierailija
1973/2455 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon unohtanut jo miten sinne haikara hakoteillä ryhmään löysikään?

1974/2455 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUULAHDUS: Mun edelliset raskaudet oli tosi oireettomia, ainoostaan ilmavaivat oli ainoo oire, älä heitä pyyhettä kehään, ihan hienosti ekasta kierrosta voi napata!(:

Mulla on tosiaan ollut jo näitä oireita about 5 päivää, ilmavaivoja, rinnat turvonneet, nännit kipeät, alavatsa ja munasarja kipuilevat, vessa rumbaa.. Ja tänään kun miehen kanssa puuhailtiin niin ekaa kertaa tuli aivan järkyttävät yhdyntäkivut, eli siis tuntu semmoselta että "tökki" jonnekkin mikä aiheutti kipua syvällä alavatsassa ja oikeassa munasarjassa, kuulostaako tommonenkin raskaudenoireelta? Edellisissä raskauksissa en muista oliko samanlaista kipua... Toivottavasti tärppi kävi!

1975/2455 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitte malttanut odottaakaan huomiseen! One stepin liuskaan tuli haalea haamu! Onko teillä noista kokemusta, tuleeko niihin viivanpaikkoja? Siihen aikaisempaan tuli vasta kuivuttua joku ohut viiva jonka viivanpaikaksi tulkitsin. Tämän aamuiseen tuli testiajalla yhtä leveä kuin kontrolli, mutta tosi haalea. En kyllä uskalla luottaa. Kaapissa olisi vielä apteekin r-testi, täytynee se tehdä joku pv jos menkat ei ala.

1976/2455 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu89: Tuolla toisella palstalla ainaki puhuttiin että niihin tulee viivanpaikka. Näätkö sä siinä yhtään väriä? Jos on väriä niin sitten pitäis tulkita jo haamuksi(:

Vierailija
1977/2455 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu89: One steppeihin tulee viivanpaikka. Itseasiassa se paikka on vielä aika tummakin. Tarkkaile siis näkyykö siinä väriä! Toivottavasti viiva tummuu!

On: Tämän aamun testi nega. Samalla pyörähti käyntiin yk3. Masennus ja ärsyynnys on mittava! Eilisaamun testeissä selkeesti oli sitä punasta. Varmaan sitten ei päässyt kiinnittymään minun yli 50 päivää vanhoihin limakalvoihin. Harmitus on kyllä suuri. 

Minua voi pitää listoilla, mutta yritän nyt tässä kierrossa ottaa rennommin ja olla miettimättä koko raskautumista. Jos se sit olis helpompaa. Tulen takasin päivittämään, jos ja kun bongaan oviksen.

Paljon plussatuulia kaikille!!

Dreamer15 Kp1/30-40 yk3.

1978/2455 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, käyn aina välillä lukemassa tämän palstan kuulumisia. Kiva, että on plussia tullut tänne lisää:) Täällä pohdittiin raskauden ensioireita. Itselläni ei oikeastaan ollut juuri minkäänlaista oiretta ennenkuin ensimmäisen viivan raskaustestissä havaitsin. Muistan kuitenkin, että aamulla ihmettelin rintojani, jotka eivät tuntuneet lainkaan "omilta". Olivat siis jotenkin aivan liian "kiinteän" oloiset. Yllätys oli todella suuri, kun olin asennoitunut negaan testissä. Negoja, kun oli aikaisemmin testeissä tullut aikaisemmissa kierroissa.

Usein palstoilla saa lukea raskauksista, jotka eivät ole sujuneet sitten niinkään hyvin. Keskenmenot jne. Itse nyt kuitenkin kerron, että oma raskauteni on tähän asti sujunut oikein hyvin. Nyt on myös aamupahoinvointi (joka aamuinen oksentaminen) loppunut.  Äitiyshousut otin käyttöön jo noin kolme viikkoa sitten.

Haluan kaikille teille toivottaa paljon voimia tulevaan. Odottavan aika on pitkä ja niitä pettymyksiä mahtuu väistämättä matkan varrelle. Kuitenkin useimman kohdalla odotus palkitaan ennen pitkään. Itselläni tärppäsi siitä kierrosta, jolloin en bongaillut ovista millään lailla ja muutenkin koetin ottaa rennommin. Mutta jokainen tavallaan :)

Hyvää kesää!

Hilkka K. rv 14+1 

(yk 4)

1979/2455 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DREAMER15 voi harmi! Pahoittelut kiinnittymisen epäonnistumisesta ja uuteen kiertoon joutumisesta!

HILKKAK mukava kuulla että siellä voidaan paksusti!

Oon säästänyt sen viimeviikkoisen one stepin ja siinä harmaa ohut viiva on eri paikassakin näemmä kuin tuo haalea VAALEANPUNAINEN. Iiks, voiko tää käydä näin nopeasti ja kivuttomasti? Tipunkohan kovaa ja korkealta jos nyt uskallan innostua? No, huomenna taidan tehdä sen apteekin r-testin. Niihin en ainakaan oo saanut ikinä viivanpaikkoja.

Vierailija
1980/2455 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu89: toivottavasti sinulla on tärpännyt! Hyvältä kuulostaa.

Olen kaveriporukalla mökillä ja suunnittelen lähtöä yksin ja aikaisemmin kotiin. Nytkin istun yksin makuuhuoneessa lukemassa kemiallisista :( mies on ainoa joka tietää ja sitä ei vaikuta paljon kiinnostavan. Ihmettelee miksi otan tämän niin vakavasti. Taidan lähteä kotiin potemaan pahaa oloani. Vuotokin näemmä tyrehtyi eikä vielä alkanut kunnolla, kunhan pirulainen päätti vaan tehdä loput mun viimeisimmistäkin toiveistani. Kivut on kyllä tallella ja tosi kovat.