Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

Vierailija
2021/2455 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Miimamuru plussasta!

On-päivitys: menkat loppui. Kävin tänään yksityisellä gynellä, joka totesi kaiken olevan kunnossa. Kohtu hieman taaksepäin kallistunut. Olen sen ennenkin kuullut, mutta en sit tiedä miksi se vaikeuttaisi asiaa.. Sain kolmelle kierrolle nyt primolutit. Toivotaan, että kierrot nyt tasaantuu.
Dreamer15 kp6/30-40.

2022/2455 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tänne! Mahtuuko yksi kuumeileva mukaan? Minä olen 22v ja mies 26v, yhdessä olemme olleet suunnilleen 2,5v. Joidenkin mielestä ehkä liian aikaista perheenlisäykselle, mutta nyt se vaan tuntuu oikealta. :) Alusta asti olemme paljon puhuneet lapsista ja tulevaisuudesta, mutta kevään aikana vakavammin. Mies ei tainnut ottaa minua todesta heti, ja vastasi jotain epämääräistä, että jos juhannuksen jälkeen sitten. Juhannus tuli ja meni, miehelle tuli pieni paniikki ja alkoi perumaan. Minä tietysti olin pari kuukautta elänyt sen voimalla, että kohta aletaan yrittämään, ja pieni kriisi puhkesi miehen perääntymisestä. Viime kuukausi on nyt aktiivisesti keskusteltu asiasta, ja mies taitaa olla (toivottavasti) varma päätöksestään. "Yritystä" nyt siis ensimmäinen kierto, ovulaatio näillä näppäimillä. :) Lainausmerkeissä siksi, että mies haluaisi antaa lapsen tulla kun on tullakseen, minä en voi lopettaa ovulaation kyttäämistä. :D Toivotaan, että löydetään jokin kultainen keskitie meidän yrittämiseemme, jos ei nyt jo tästä kyttäyskierrosta tärppää. :)

Ensimmäinen lapsi on siis toiveissa, jonka vuoksi olen turvautunut vauvakirjaan, keskustelupalstoihin ja erilaisiin artikkeleihin asioita selvittääkseni. Koitan syödä terveellisesti ja liikkua, taloudesta löytyvät koirat onneksi helpottavat tätä puolta. :) MultiTabs Raskaus ja imetys-monivitamiinit aloitin myös, kun olen niin huono syömään kunnolla.  Eli jonkinlaista yritystä on ilmassa monin tavoin, mutta rennosti pyritään ottamaan. :)

tv. 143, kp 14/26-31, yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2023/2455 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnni - ihan suht normaalia tollanen vaihtelu vielä on :) Ja raskautumisen mahdollisuudet on oikeesti aika paljon pienemmät mitä todella moni aina kuvittelee...

... mutta sitten löytyy kyllä näitä kerrasta tärppääjiäkin. Onnea siis Miimamuru!

On muuten masentaaa olla tuolla ekana listassa heilumassa ilman mitään positiivista kerrottavaa. >:( Kp 49 (oikeesti hei, ihan tosi kroppa?!!?) menossa ja plaah! Negoja on tuijoteltu jo ihan liikaakin. Tänään teki mieli jo tepposet, mut just ja just oli ehkä viivanpaikka jos oikein tihrusti :D Ajattelin myös käydä gynellä, jahka saan kerättyä rohkeuteni, koska tuskin tää tästä plussaksi muuttuu... :( Kerro sitten Dreamer15, että mitä mieltä olet niistä Primoluteista! Toivottavasti auttaa ja kierrot tasaantuu plussaamiseen asti :P 

Noorav, kpmiljoona, yk7

2024/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava kp1 saapui paikalle tänään. Jos vaikka miehen loma ja ei niin kova yrittäminen tuottaisi toivotun tuloksen. Masentaa kun esikoinen tärppäsi heti, mutta kakkosta ei meinata millään saadaa. Vaivaa taas keväinen keskenmenokin mieltä. Tein eilen testin kun ei menkkoja ollut vielä siihen mennessä näkynyt. Tietenkin se oli nega. On kakkonen paljon vaikeampi saada kun eka lapsi.

Norappi (28v) kp1/27-29 yk5 (kkm04/15)

Norappi

2025/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia, pitänyt vähän kiirusta, enkä ole ehtinyt täällä vieraillakaan. Plussilla onnea ja uusille tervetuloa.

Täällä olin ensin bongaavinani oviksen jo kp 10, ja nyt eilen taas selkeät oireet. Mä en taida oikein osata tätä sittenkään. No niin tai näin, kumpikin päivä hyödynnetty, toivotaan parasta. Varasin myös jo ensi kiertoon yksityiselle lapsettomuuteen erikoistuneelle lääkärille ajan, toivottavasti saan sen perua <3

Nyt sitten pari viikkoa vaan piinailua. Mukavaa viikonloppua kaikki!

PD kp 17

2026/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan ollaan pidetty vähän taukoa palstalta, koko kuukausi?! Miten olen pystynytkään olemaan stressaamatta.
Lukenut olen viestejänne aika ajoin, onnittelut kaikille plussaajille ja tarkastuksia matkaan mukaan. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
Täällä edellään kp 28/28-31, mitään tuntemuksia ei mihinkään suuntaan ole. Toiveet katossa ettei kierto venyisi kuten edellinen outo kierto.

Mies on reissussa viikonlopun ja toivon ettei tarvitsisi häiritä häntä negatiivisilla uutisilla.
En tiedä vielä milloin tekisi testin.

Vierailija
2027/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NooraV, haluatko pois juoksevalta listalta? Ymmärrän kyllä täysin, määkään en tykkää heilua siellä kärkipäässä ja katsella kun kiertopäivät vain kasvaa ja kasvaa...

2028/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskuäiti hop: Paljon onnea plussasta! <3 :)

Samoin Miimamuru:  Paljon onnea! :) <3 paljon onnea, tuuria ym. matkaan molemmille! :)

Norappi: Pahottelut menkoista! Samoin kun muillekin ne kohdanneille :(

Ja kiva kun Pinkkidrinkkiä ja Nuuskiksentytärtäkin näkee välillä :) Paljon onnea tähän kiertoon teille molemmille! Nuuskiksentyttärellä alkaakin olla jo jännät paikat käsillä :) 

ON: Tänne ei mitään uutta. Oon käyny kyllä täällä lähes joka päivä lukemassa, mutta ei oo tullu kirjotettua. Dpo 6:tta elellään ja vähän oottelen, että josko tulis viikonloppuna jotain vinkkiä kiinnittymisestä, kuten kohtu-juilintaa tai hentoa veren vuotoa (kummallista toivoa näkevänsä verta :P ). Edelleen rauhallisesti kuitenkin tätä yritystä/kiertoa yms otan. Kohtu-juilintaa on tässä muutamana päivänä itseasiassa jo ollukin, tosin koska tässä vaiheessa ei mitään kiinnittymistä oo voinu edes tapahtua, joten se on luultavasti jotain oviksen tai endon aiheuttamaa tai ihan vaan muuta häröilyä :P joten vähän kovempia juilintoja viikonloppuna, kiitos :) kummallista itseasiassa myös kipujen toivominen :D

2029/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Luin tuossa juuri viestejänne, onnea plussanneille! :) Norappi, ihan samassa tilanteessa olemme. Meillä kans esikoinen tärppäsi heti ja oli klassisesti  vielä "häämatkan hedelmä". :D Ajattelin, että no tässähän ollaan hedelmällistä sakkia ja siksi toisen lapsen yrittämistä halusin vähän mieheni ehdotteluista huolimatta siirtää. No, sitten taas heti raskauduin, mutta sitten tulikin keskeytynyt km joulukuussa. :( Sen jälkeen on vähän hankalaa ollut, vaikka tiedänkin, ettei vielä pitäisi huolestua.

Nyt tunnen joka kerta pienen kateuden piston, kun näen perheitä, joissa on kaksi lasta juurikin sillä parin vuoden ikäerolla, mikä meillekin olisi tullut, jos kaikki olisi hyvin mennyt. Harmittaa jotenkin eniten tuon meidän esikoisen puolesta, kun hälle niin kovasti olisimme sisarusta ja leikkikaveria toivoneet. No, eihän se vielä myöhäistä ole. Jännä, miten tuo km kuitenkin edelleen välillä tulee mieleen ja masentaa ja surettaa. :/ Ei ole helppoja nämä asiat. Vaikka mulla onkin ihana ja ymmärtäväinen mies, ei se silti ymmärrä, miksi on mieli maassa, kun menkat tulee tai miten rankalta km oikeasti vieläkin välillä tuntuu. Pitää olla kuitenkin kiitollinen siitä, että on yksi ihana lapsi ja nauttia tästä elämästä, joka hänen kanssaan muuttuu päivä päivältä helpommaksi. :) Pitää luottaa tulevaan ja iloita niistä asioista, jotka elämässä jo on hyvin.

Kp 8/25-28, yk 5

2030/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aina kierron loppupuolella mäkin herään tähän jännittämiseen. Joten lähipäivinä joudutte valitettavasti lukemaan meikäläisen juttuja :)

2031/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOORAV Noin pitkät kierrot ei kyllä taida olla normaaleja? Oletko käynyt missään tutkimuksissa?

ON: olen aika varma että se parin päivän takainen mahakipu oli ovis, sillä huomasin samana päivänä kirkasta limavuotoa. Nyt pitäis sitten jaksaa odotella oliko peitonheiluttelulla mitään apua. (ja tulen hulluksi). On se rankkaa odotella kuukausi kuukaudelta.. Olen nii-in katkera niille joilla tärppää puolivahingossa! Aaarg.

Vierailija
2032/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 22.7

Minea92071 kp 32/28-36 yk 5 (ya 11/14) tm 02/15

Nuuskiksentytär kp 28/28-31 yk 5

Muffeli (29v) kp 27/30-33 yk 2

Tuulahdus kp 27/? yk 1

Mia94 (21v) kp 26/28(?) yk 1

EK0025 kp 25/32 yk3

Minniminni (22v) kp 25/32-36 ya 3/2015

Stardust (22v) kp 24/26-40 yk 4

Miuku Mauku (27v) kp 24/? yk 4

Pioni1 (27v) kp 23/34 yk 5

Kompuroiva Hylje (29v) kp 21/29 yk 2

Kikiii (20v) kp 21/30-35 yk 7

Kepuliina (29v) kp 20/28 yk 2

Laulurastas83 kp 19/29 yk 8

Dimou (26v) kp 18/? yk 10 (ya 7/14)

PinkkiDrinkki (35v) kp 17/27-30 yk 7

Lumilla kp 16/25-27 yk 9

Annuska (20v) kp 16/35-43 ya 12/14

Jannuli85 kp 15/24-30 yk 17 (ya 03/2014)

143 (22v) kp 15/26-31 yk 1

Konttri (33v) kp 13/27 ya 5/2014

Pallopaita kp 11/27-29 yk 2

Mimmie (30v) kp 8/25-28 yk 5

Heta87 kp 8/27-28 ya 2/2014

Sipriina (27v) kp 8/29-31 yk 4

Uusio Mamma kp 7/26

Dreamer15 (28v) kp 7/30-40 yk 3

Norappi kp 1/23-29 yk 5 (kkm 4/15)

muut kuumeilijat: Noelle (24v), Meriemilia, Kisuliini, Starling (40v), Supera (20v), Ninnni (20v)

Tammikuussa 9 plussaa

Helmikuussa 12 plussaa

Maaliskuussa 13 plussaa

Huhtikuussa 5 plussaa

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (4 plussaa)

Mizi (29v) yritystä yli vuosi, Hilkkak (30v) yk 4, Jenniferia (24v) yk 2, Miinuska15 (25v) yk 2

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1

HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET

Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Kevättähti yk 2, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14. Tiinu89 yk 3, Miimamuru yk 1

Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!

Vierailija
2033/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, jäi ärsyttävästi päivämäärä muuttamatta :D 

Ja unohdin piru vie myös laittaa NooraV:n tuonne muiden kuumeilijoiden listalle... Vähän tuli nyt hajamielisesti tehtyä. Jos joku haluaa huomenna päivittää niin antakaa mennä, minä en ehdi koneelle koko päivänä.

2034/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut voikin sitten jo ottaa tuolta listalta pois jonne mut juuri lisättiin takaisin. 

Se on nimittäin kaksi viivaa! :D Oli pakko testata kun ajattelin ottaa siiderin, hyvinkin poikkeuksellisesti ja hyvin ei-minämäisesti! Alaselkä niin kipeä ja ärsytti kunnei menkat vieläkään ala vaikka kokoajan semmoinen märkä olo että töissäkin joutui kolme kertaa päivässä menemään vessaan vain tarkistaakseni että no joko punaista! :) Nyt peukkuja pliis että tää jatkuu ja kehittyy kokonaiseksi terveeksi pikkuihmiseksi eikä ole tuulimuna yms. 

Ensi viikolla varmaan vasta soitan neuvolaan. Ei siellä viimeksikään päässyt käymään kun vasta kk päästä ja sinänsä mitään hyötyä ollut. Ja pessimisti ei pety niin katotaanko onko tämä nyt 9kk kestävä tila vai taas pettymys-kierros.

Oireita ei oikein muuta kuin tuo fiilis että kokoajan märkänä/menkat alkanut. Nännit oli edellispvänä suihkussa poikkeuksellisen arat ja mietinkin jo että oho olisko... Bussissa tullut myös huono olo kuten viimeksi tuulimunassakin tuli jo ennen plussaa. Alaselkäkipu menee töissä fyysisen raatamisen piikkiin, en usko että tässä vaiheessa menisi raskauden piikkiin mitenkään. Vaikka eipä sitä tiedä.

Minea (25v) kp34/28-35 (ya 11/2014, tm 12/14-2/2015)
plussa 24.07(!!) rv4+jotain

2035/2455 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Mimmie, sullahan on sitten aikas samanlainen tilanne. Tää alkaa rasittamaan mua sen takia kun oli niin suunnitelmissa saada kaksi lasta alle 2 vuoden erolla. Kohta se ei toteudu. Mua ärsyttää se että mun serkku sanoi että pitää odottaa ennen kun alkaa keskemenon jälkeen yrittään. Hyvä sen on puhua. Sillä on alle 2 vuoden erolla 3 lasta. Esikoinen ja kaksoset tuli toisiksi.

Mä tänään päätin tilata raskauskeijusta 60 ovistestiä ja 30 raskaustestiä. Nyt on sitten testejä vähäksi aikaan. Testaan ovista vaikka ajateltiin seuraava kierto olla liikaa yrittänättä. Mieskin lomalla jos se vaikka vaikuttaisi asiaan. Talletuksia tehdään fiiliksen mukaan. Ajateltiin nauttia toisiatamme ja perheen kesken tehä kaikke kotona. Oviksen jälkeen lähdetään vasta reissuun. Jos tästä kierrosta vaikka tulisi yllätys plussa. Mä ostin paljon herneitä ja kirsikoita jotta saan tämän menkka v*tutuksen loppumaan. Hyvin auttavat :)

Norappi

2036/2455 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän ne menkat sit tuli. Ja etuajassa. Normaalisti kierto sen 30-32pv, mut tänään kp 28 vaihtuikin kp1.

Aamulla heräsin kauheaan alavatsakipuun, joten ei kauan tarvinnut miettiä, mistä johtui.

Muffeli kp1/ 28-32, yk 3

2037/2455 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus kiertopäiviin, siis Muffeli kp1/ 28-33, yk3

2038/2455 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Liityin juuri tänne kohtalotovereiden seuraan. Toiveissa siis esikoinen noin ensisynnyttäjän keski-iässä (28) . Naimisissa 5 vuotta, vakkari työt ja pieni kaupunkikoti. Tukiverkot aika kaukana.. Yk 1, kp25/27. Kuvittelen tietty kaikkia oireita. Jännittää!

Vierailija
2039/2455 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten löydän sinne Haikara hakoteilla-ryhmään, kirjoittelisin mielummin sinne? :)

Vierailija
2040/2455 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi turhat kyselyt,nyt löysin sen ryhmän. :) Mobiili-versiossa ei sitä löytynyt jostain syystä. :)