Mies imuroi sikiöasennossa sängynalusia.
Ja se jollainlailla on alkanut vituttamaan viime vuosina. Siis menee kyljelleen makaamaan sängyn viereen jalat kippurassa ja imuroi siinä sitten. Äh, samapa tuo, hyvä kun ylipäänsä imuroi. Oli vaan pakko päästä sanomaan tämä ääneen, helpotti. Kiitos.
Kommentit (21)
Hei, ollaan kiitollisia imuroivista miehistä! Mä inhoan syvästi sitä hommaa, mies ei. Ihan sama vaikka imuroisi nelinkontin.
Joskus mietin, onko maailmassa asiaa, joka ei ärsyttäisi naisia!?
Tämä lienee viimeinen pisara suhteessanne? Mun mies käveli varpaat kippurassa vieraissa paikoissa. En kestänyt. Ei päässyt edes mieheksi asti vaan oli vain miesystävä.
:D Onko peukalokin vielä suussa? Jos selkä tai polvet ei tykkää olla pers pystyssä? Itse en voi imuroida pers pystyssä sängynalusia, kun mies tulisi heti pökkimään takaapäin. Kerran sain aivotärähdyksen sen takia, kun pää paukahti seinään pökkimisen takia >:( Pitääkin kokeilla tuota sikiöasentoa.
No ole onnellinen että imuroi. Ja voithan mennä eri huoneeseen ,ettet näe. Itseäni otti pattiin kun olin 9kk raskaana ja en enää pystynyt imuroimaan sängynalta kun en taipunut sen vertaa, niin mies ei silti voinut imuroida. Olisin ollut ihan mielissäni jos olisi imuroinut vaikka tuossa sikiöasennossa kuhan olisi imuroinut. MYös kun jalkani murtui ja olin viimeisilläni, mies ei vienyt edes pyykkejä narulle kuivumaan vaan minun piti pitää kepit ja pyykkikori samoissa käsissä ja viedä pyykit kuivumaan. Koskaan ei edes ihmetellyt miten olin ne sinne saanut.
Jotenkin säälittävä kuva piirtyy verkkokalvoilleni. Sikiöasentoinen olmin näköinen, mahdollisesti vielä kotikiusattu mies imuroimassa sohvanalusia. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:12"]:D Onko peukalokin vielä suussa? Jos selkä tai polvet ei tykkää olla pers pystyssä? Itse en voi imuroida pers pystyssä sängynalusia, kun mies tulisi heti pökkimään takaapäin. Kerran sain aivotärähdyksen sen takia, kun pää paukahti seinään pökkimisen takia >:( Pitääkin kokeilla tuota sikiöasentoa.
[/quote]
Aion halata tänään imuria ja kiittää yhteisistä hetkistä
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:07"]
Ja se jollainlailla on alkanut vituttamaan viime vuosina. Siis menee kyljelleen makaamaan sängyn viereen jalat kippurassa ja imuroi siinä sitten. Äh, samapa tuo, hyvä kun ylipäänsä imuroi. Oli vaan pakko päästä sanomaan tämä ääneen, helpotti. Kiitos.
[/quote]
Mikä sitten on "oikea tapa" imuroida sängynalunen kunnolla? Itse nostan sänkyä,niin että alunen tulee näkyviin ja on helppo siivota,mutta jos se ei onnistuisin,saattaisin hyvin imuroida rähmälläni maassa.Mikä tuossa nyt on niin ärsyttävää?
Ehkä kontillaan. Totaalinen turn off moinen sikiöasento.
Minä imuroin sängynalusen lattialla maaten. Siitä kulmasta näkee kätevästi jääkö pölyä johonkin. :D
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:33"]
Jätä se sika!
[/quote]
Tarkoitit varmaan: Jätä se sikiö?
Miks ne polvet pitää vetää koukkuun? :D
Pitääkö miehen olla elämänsä jokaisena sekuntina turn-on? Toisaalta, Men's Health -lehdessä aikoinaan ohjeistettiin ettei mies saa koskaan esiintyä alasti sukat jalassa naisen edessä.
Kuva! Mikään ei oo Kyl epämiehekkäämpää ku mies sikiöasennossa.Onneks ei itke samalla kuitenkaan vissiin!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:53"]
Kuva! Mikään ei oo Kyl epämiehekkäämpää ku mies sikiöasennossa.Onneks ei itke samalla kuitenkaan vissiin!
[/quote]
Entäs mies imuroimassa sikiöasennossa vain valkoiset tennissukat ja sandaalit jalassa :D
En ole tiennytkään että ihmiset imuroi sikiöasennossa tai ylipäätään makuultaan :D Luulin ensin että tää on joku vitsi. Meillä kyllä imurin varsi ylettää melkein kokonaan sängyn alle ja sänkyä siirretään vähän seinästä että saa loputkin. Ei vaadi makaamista. Kiitos ap, opin taas jotain uutta av:lta tänään :D
No perse pystyssäkö olisi parempi imuroida? Sitten valitat että pieree ja haisee.