miksi et osta liivejä liivikaupasta?
Liivikaupan liivit säilyvät hyvänä pitkään ja tukevat paremmin kuin halpamyymälöiden liivit.
Kommentit (39)
Koska harvemmin lähden varta vasten rintsikoita ostamaan, vaan vaatekaupoissa käydessä saan samalla päällivaatteet ja alusvaatteet. En myöskään ole kokenut ei-liivikauppojen rintsikoita huonolaatuisiksi. :)
Porissa ei ole liiviliikettä enää. Aikaisemmin oli, ja ostin sieltä liivit, kun sain mieheltäni liikkeeseen lahjakortin. Nyt pitäisi ajaa Tampereelle tai Turkuun, ehkä jommassakummassa on. Muutenkin ostan halvempia liivejä ja harvakseltaan ja käytän ne loppuun, ennen kuin ostan uudet. Prisman liivit sopivat minulle mainiosti ja saan sovittaa niitä rauhassa. En kaipaa toimenpiteelle asiakaspalvelua.
Koska myyjä tulee heti ovelle jo vastaan ja koko ostotoimitus pitää tehdä myyjän kanssa. En tykkää sanonnoista kuten "sulle ei kyllä riitä tässä tuki, on oltava enemmän" ym. Ei ole oltava yhtään mitään. Tissit ne vaan on. En halua mitään hirveetä showta niiden takia. Olen ihan tyytyväinen tavallisten vaateliikkeiden alusvaatevalikoimaan. Rintsikatkin saa ostaa ilman ympärillä pörräävää myyjää.
Oon kerran ostanu kalliit liivit liivikaupasta ja silti käytän cubuksen liivejä. Siinä muuten hyvä vinkki rintaville, jotka ei yleensä löydä h&m, seppälä, lindex akselilta halpoja liivejä koon vuoksi ni cubuksella menee koot pidemmälle kun ylläolevissa. :)
Osta ite liivit sieltä liivikaupasta ja anna muitten ostaa ne ritsaliivit halpaketjuista jos huvittaa, onpaha sit oma varustus kunnossa. Taitaa liivikaupan myyjä olla vaan pettyny ku töitä ei kunnolla oo ja et ne halpaketjuliivit onki iha hyviä ja rahaa menee vähemmän ilmaan ;D
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:58"]
Siksi, että löydän itselleni sopivia liivejä muualta. En tosiaankaan halua kaaritukia, käsin pestäviä liivejä enkä liian kireitä ympärysmittoja. Sellaisia mulle myytiin sen ainoan kerran, kun kävin liiviliikkeessä (Change)
[/quote]
En myöskään liian pieniä kuppeja, joita minulle yritetään myydä, kun ei kokoa 75H ole edes erikoisliikkeissä.
Mistä oletus, ettei osaisi ostaa sopivia, istuvia liivejä ilman liivikaupan myyjän apua?
Mistä oletus, että kaikki haluaisivat pitää samoja liivejä pitkään?
Molempia ollut, kalliita merkkiliivejä ja halpaketjujen liivejä. Molemmissa ollut sekä hyviä että huonoja.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:52"]Ostan netistä. En halua palvelua. [/quote] miten netistä voi ostaa sopivat liivit? 90 % kaupassa sovittamistani liiveistä ei ole hyvät.
[/quote]
Tilataan ne sellaisesta paikasta jossa on vaihto- ja palautusoikeus.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:50"]
Käytän ainoastaan urheiluliivejä.
[/quote]
Sama. Pienitissinen ei tartte muuta. En tykkää hakasista ja pitseistä yhtään.
Ei löydy oikeaa kokoa, pienellä paikkakunnalla on vain yksi liivikauppa joten mieluummin maksam 20e kuin 60e vääränkokosista liiveistä.
Siksi koska en käytä rintaliivejä juuri ikinä. Sen sijaan käytössä urheiluliivit. Satunaiseen käyttöön riittää vallan mainiosti ne markettien Triumphit tai vastaavat.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:35"]
Mistä oletus, ettei osaisi ostaa sopivia, istuvia liivejä ilman liivikaupan myyjän apua?
Mistä oletus, että kaikki haluaisivat pitää samoja liivejä pitkään?
Molempia ollut, kalliita merkkiliivejä ja halpaketjujen liivejä. Molemmissa ollut sekä hyviä että huonoja.
[/quote]
No katsele ympärillesi. Kuinka monella naisella näet huonosti istuvat liivit? Niinpä, aivan liian monella.
Mä en ymmärrä, että vaatteisiin ollaan kyllä valmiita käyttämään rahaa, mutta hyvin istuviin alusvaatteisiin ei. Ja sen todella huomaa, valitettavasti. Ei ne vaatteetkaan näytä hyviltä, jos liivit ei istu.
Siksi kun tilaan netistä yleensä calvin kleinin liivejä. Ovat ihan parhaita.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:52"]Ostan netistä. En halua palvelua. [/quote] miten netistä voi ostaa sopivat liivit? 90 % kaupassa sovittamistani liiveistä ei ole hyvät.
[/quote]
Jos on tuttu merkki, koko on aika helppo löytää. Muuten kannattaa tilata pari rinnakkaiskokoa ja sovitella kotona.
urheiluliivit tai toppi on muutenkin parempi, ei tule selkätissejä eikä makkaroita, kun ei se kapea nauha uppoa sinne "kurvien" keskelle.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:15"]Porissa ei ole liiviliikettä enää. Aikaisemmin oli, ja ostin sieltä liivit, kun sain mieheltäni liikkeeseen lahjakortin. Nyt pitäisi ajaa Tampereelle tai Turkuun, ehkä jommassakummassa on. Muutenkin ostan halvempia liivejä ja harvakseltaan ja käytän ne loppuun, ennen kuin ostan uudet. Prisman liivit sopivat minulle mainiosti ja saan sovittaa niitä rauhassa. En kaipaa toimenpiteelle asiakaspalvelua.
[/quote]
Raumalla on ainakin yksi palveleva alusasuliike, torin laidalla. Toinenkin taitaa vielä löytyä ihan siitä samalta kadulta. Matkakin olisi lyhempi kuin Turkuun ja automatka sekä parkkeeraus Treehen verrattuna mukavammat.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:58"]
Siksi, että löydän itselleni sopivia liivejä muualta. En tosiaankaan halua kaaritukia, käsin pestäviä liivejä enkä liian kireitä ympärysmittoja. Sellaisia mulle myytiin sen ainoan kerran, kun kävin liiviliikkeessä (Change)
[/quote]
Kaikki liivit pitää pestä käsin.