Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä vitamiinia tai lisäravinteita tms syöt?

Vierailija
06.04.2015 |

Apteekin mainoslehtiset mainostaa sitä sun tätä, mutta mitä kannattaisi syödä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan D-vitamiinia 50 mcg päivässä kesäkuukausia lukuunottamatta.

Lisäksi syön suomalaista kylmäpuristettua pellavansiemenöljyä, suunnilleen lusikallisen päivässä. Joskus laitan sen jugurtin tai viilin joukkoon, joskus syön ihan sellaisenaan (se maistuu aika hyvältä).

Vierailija
22/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tapa pilata terveytensä on se että perusterve ihminen käyttää lisäravinteita ja vitamiineja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:50"]

Varmin tapa pilata terveytensä on se että perusterve ihminen käyttää lisäravinteita ja vitamiineja.

[/quote]

Riippuu määristä ja muusta. Joku tavallinen monivitamiinitabletti ei takuulla pilaa tavallisen ihmisen terveyttä, vaikka voikin olla turha ja lievästi haitallinen. Mega-annokset ja muut ravintolisät on asia erikseen.

Vierailija
24/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia 20 mikrogrammaa päivässä ympäri vuoden.

Vierailija
25/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D3, omegat/kalaöljy, valkosipuli, monivitamiini ja vaihdellen eri yrtit

Vierailija
26/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia, kalkkia, monivitamiinia, Möllereitä, jodia, seleeniä ja ubikinonia.

Vierailija
27/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitaepro ja c vitamiini.

Vierailija
28/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia 100 mikrogrammaa pimeinä vuodenaikoina, kesäisin vähemmän,  Möllerin tuplaa, B-vitamiinia ja talvisin C-vitamiinia.

Vierailija
29/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 mcg d-vit. Päivässä, koska d-vit.määrät veressä liian matalat :( pississä olen jos tämäkään määrä ei nosta tasoja normaalille. No sen näkee kuukauden päästä kun otetaan taas verikokeet.

Vierailija
30/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni kaikkia mahdollisia vitamiineja ja kivennäisaineita. Ainakin niitä tärkeimpiä. Kaikkia kaksinkertaisen annoksen suosituksiin nähden, paitsi d-vitamiinia viisinkertaisen annoksen.

Vierailija
31/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:50"]

[/quote]

Minä ainakin paranin masennuksesta, nukun yöni ilman lääkkeitä ja kilpirauhanenkin alkoi toimia taas, kun aloitin syömään vitamiineja.

Vierailija
32/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäpätevyyttä taas. Kyllä teidänkin pitäisi tulla ulos kiviluolistanne, ja lukea tutkimuksia vitamiineista. Kauhein virhe mitä voi tehdä on olettaa että on jotakin puutoksia, joita vitamiinit korjaavat. Sellaisia ei kyllä ole, jos syö edes jotenkin normaalisti. Itse ainakin menen luontaistuotekauppaan sillä mielellä että haluan mikrobeja tappavaa tavaraa, ja biofilm busting tavaraa. C-vitamiini taitaa olla yksi tehottomimmista vitamiineista, ei tehoa edes syöpään, jos suun kautta ottaa, IV:nä homma jotenkin toimii tutkimusten perusteella. D-vitamiini taas on immunosuppressiivinen, eli olette keksineet uuden tavan nauttia kortisonia (tosin D-vitamiini ei taida olla yhtä haitallista kuitenkaan).

D-vitamiinin puutosta ei ole olemassakaan, mikäli arvot ovat matalat, se kielii kroonisesta tulehduksesta elimistössä, ja elimistö on vain säätänyt tämän hormonin pitoisuuksia alemmas, koska silloin sen immuunipuolustuksen osa, joka on tekemisissä kroonisten infektioiden kanssa tulee vahvemmaksi.

Vierailija
33/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain d ja c. Paitsi nyt enää en syö c koska syön säännöllisesti marjoja

Vierailija
34/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette syö dvitamiinia ympärivuoden? Ei siitä auringosta mitään saa. Tyhmät ihmiset uskoo mitä valtamedia kertoo.. labran pitäisi näyttää yli 100.

Vierailija
35/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:46"]

Epäpätevyyttä taas. Kyllä teidänkin pitäisi tulla ulos kiviluolistanne, ja lukea tutkimuksia vitamiineista. Kauhein virhe mitä voi tehdä on olettaa että on jotakin puutoksia, joita vitamiinit korjaavat. Sellaisia ei kyllä ole, jos syö edes jotenkin normaalisti. Itse ainakin menen luontaistuotekauppaan sillä mielellä että haluan mikrobeja tappavaa tavaraa, ja biofilm busting tavaraa. C-vitamiini taitaa olla yksi tehottomimmista vitamiineista, ei tehoa edes syöpään, jos suun kautta ottaa, IV:nä homma jotenkin toimii tutkimusten perusteella. D-vitamiini taas on immunosuppressiivinen, eli olette keksineet uuden tavan nauttia kortisonia (tosin D-vitamiini ei taida olla yhtä haitallista kuitenkaan). D-vitamiinin puutosta ei ole olemassakaan, mikäli arvot ovat matalat, se kielii kroonisesta tulehduksesta elimistössä, ja elimistö on vain säätänyt tämän hormonin pitoisuuksia alemmas, koska silloin sen immuunipuolustuksen osa, joka on tekemisissä kroonisten infektioiden kanssa tulee vahvemmaksi.

[/quote]

C-vitamiini on ihan turha, kun "se ei tehoa edes syöpään"! :D

Vierailija
36/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-D -vitamiinia muuten paitsi kesäaikana

-kalaöljyä välillä

-magnesiumia silloin kun tunnen siihen olevan tarvetta, eli kun saan suonenvetoja tai sydämen rytmihäiriöitä tai stressaan tai hikoilen hyvin paljon

-multivitavalmistetta, vaikka syön kyllä ihan terveellisesti. Turvaa kuitenkin tiettyjen aineiden saamisen, esim. foolihapon saamisen, kun yritämme raskautta.

Vierailija
37/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko oikeasti, että nykypäivän ruuasta saatte likikään tarpeelliset vitamiinit ja hivenaineet. Ravinneköyhä ruoka tänä päivänä on tutkittu juttu.

Mä syön D-vitamiinia, monivitamiinitabletteja, omega3, L-arginiinia, probiootteja.

Vierailija
38/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:00"]

Luuletteko oikeasti, että nykypäivän ruuasta saatte likikään tarpeelliset vitamiinit ja hivenaineet. Ravinneköyhä ruoka tänä päivänä on tutkittu juttu. Mä syön D-vitamiinia, monivitamiinitabletteja, omega3, L-arginiinia, probiootteja.

[/quote]

Mistä ihmeen "nykypäivän ruoasta"? Laittaisit itse ruokasi etkö mussuttaisi jotain einespaskaa aina.

Vierailija
39/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:00"]

Luuletteko oikeasti, että nykypäivän ruuasta saatte likikään tarpeelliset vitamiinit ja hivenaineet. Ravinneköyhä ruoka tänä päivänä on tutkittu juttu. Mä syön D-vitamiinia, monivitamiinitabletteja, omega3, L-arginiinia, probiootteja.

[/quote]

Mistä ihmeen "nykypäivän ruoasta"? Laittaisit itse ruokasi etkö mussuttaisi jotain einespaskaa aina.
[/quote]

Ei meillä syödä eineksiä juurikaan. Porukat vaan vetää tuontihedelmiä ja -vihanneksia ihan simona, mutta kun ne poimitaan raakoina, eikä kypsymisen aikana normaalissa kasvuympäristössä muodostuva vitamiinipitoisuus vaan tule varastokypsytyksen aikana. Sitä ei tajuta.. Tehotuotettu liha -sama juttu, tärkeät ravinteet ei vaan ehdi kehittyä.

Vierailija
40/40 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia ja B12-vitamiinia. Rautaakin pitäis ottaa, mutta pistää vatsan huonoksi, nestemäistäkin olen kokeillut. Noilla kahdella pärjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi