Olen alkoholisti, yritän raitistua
Siinäpä se tuli jo otsikossa. Koskahan alkaa tuntumaan siltä että ei koko ajan mieti viinaa. Koskahan alkaa tulla niitä positiivisia puolia ja tuntemuksia esille...
Kommentit (30)
Ap täällä. Kiva viikonloppu takana. Ihanaa kun ei ole ollut krapulaa näin pitkään aikaan. Kävin jopa urheilemassa eilen.
Olen laittanut hyvää ruokaa ja tavannut kavereita selvin päin. Tähän voisi tottua. :)
Hyvä kuulla! Klikkasin vahingossa alapeukkua:) Tuosta saa varmasti motivaatiota jatkaa samaan malliin :)
Suurin työ on pään sisällä. Oma mieheni on ollut raitis 14 vuotta ja joka aamu (vieläkin) hän herää aamuun ajatuksella "tänäänkään en ota ryyppyä".
Voisitkohan sinä keskustella jonkun raitistuneet kanssa ja hakea vertaistukea raittiuteen?
Hyvä ap, uskon että onnistut, itse toivon nyt samaa itsellenkin, päätös tuli tehtyä viime yönä...
Alkoholisti on narsisti. Huomio omaan napaan keinolla millä hyvänsä. viimesen voiton se vie vielä saakuollessaankin kun muut jää suremaan ja syyllistymään.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:43"]Suurin työ on pään sisällä. Oma mieheni on ollut raitis 14 vuotta ja joka aamu (vieläkin) hän herää aamuun ajatuksella "tänäänkään en ota ryyppyä".
Voisitkohan sinä keskustella jonkun raitistuneet kanssa ja hakea vertaistukea raittiuteen?
[/quote]
Kiitos. Keskusteluapua tai vertaistukea kaipailen kyllä. Miehelleni voin toki puhua, mutta pidemmän päälle olisi varmasti hyvä että olisi joku oikea tukihenkilö.
Ap
Onneksi olkoon, olet tehnyt hyvän päätöksen loppuelämäsi kannalta. Se voi olla taistelua pitkäänkin, hanki tukea ja apua eukäteen pahan päivän varalle. Olet voittaja!