Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muka-vela tekaiseekin tenavan - miksi kauhea vakuuttelu?

Vierailija
16.04.2015 |

Ensinnäkin lastentekemisestä; on aivan sama (tai ainakin pitäisi olla) muille ihmisille, tekeekö joku lapsia vai ei. Jos ei tee, koska ei halua, on järkevää ja suorastaan toivottavaa olla tekemättä. Mutta sellainen on melko kummallista, että kun nainen joka on toitottanut olevansa vela, meneekin ja tekaisee tenavan, alkaa älyttömältä kuulostava vakuuttelu, että "kuinka minäkin aina ajattelin etten koskaan hanki, mutta sitten kun sitäjatätä niin hankin sitten kuitenkin vaikken edelleenkään noinniinkuin vieraiden lapsista perusta mutta omat on eri asia, enkä vaihtaisi lapsettomaksi enkä yhtään kadu vaikka lapset hankin ja on kyllä niin hienoa blaablaa".

Jos ihminen on tyytyväinen telemäänsä valintaan, ei sitä tarvitse about jokaiselle vastaantulijalle olla selittelemässä ja vakuuttelemassa että joo kamalan tyytyväinen olen, siis olen minä ja varmasti olen seliseli. Tulee mieleen, että onko sellainen kuitenkaan tyytyväinen kun tarvitsee niin kauheasti vakuutella (ehkä myös itselleen) vai hävettääkö se, että ei tiedä edes omia haluamisiaan vaan mielipiteet tärkeissä asioissa muuttuvat kuin tuuliviirillä ja siksi tarvitsee selitellä? Eilen mouhoaa sitä, tänään vastakkaista ja selittelyä riittää, ei oikein itsetuntoiselta kuulosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä, jotka sanovat olevansa veloja oikeasti haluaisivat lapsen, mutta eivät tule raskaaksi tai ei ole miestä jne. Se olisi vain heille liian noloa, että totuus paljastuisi, joten siitä vela-puheet. Sitten kun se lapsi vihdoin on saatu, niin pitää painottaa, että ei se mikään vahinko ollut. Vahingon paljastuminenkin kun on noloa. Nämä ihmiset usein ovat tyyppiä, jotka nolostelevat asioita ihan liikaa. Ja kyse ei ole kaikista veloista, vaan sentyyppisistä, joista ap kirjoitti.

Vierailija
2/3 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti juuri se, että kun on ensin vouhottanut kuinka EI hanki lapsia ja on niin velaa, mutta velaus onkin ollut vain selitys kun ei ole saanut miestä joko lainkaan tai ainakaan kunnon parisuhteeseen, niin sitten on selitetty etten mä edes haluaisi. Ja sitten tulee tarve selitellä kun ei edes itse seiso omien puheidensa takansa.

Näitäkin veloissa on, joka tietenkin on "oikeiden" velojen (jotka eivät tee lapsia vaikka olisi millainen mies ja parisuhde) kannalta huono homma, koska juuri mukavelojen vuoksi tädit vakuuttelee sukujuhlissa veloille, kuinka sinäkin sitten teet kun sitä ja tätä ja tuota :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei kuitenkaan olekaan niin ihanaa ja vakuuttelevat samalla itselleen. Sitä kun ei voi peruuttaa, takaisin velaksi ei voi enää ryhtyä niin pakko sitten vakuutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme