Miehet eivät ole yksiavioisia
Varmasti suurin osa jo tämän tajuaa, että hyvin harva mies on yksiavioinen. Eli jos alkaa parisuhteeseen täytyy hyväksyä se, että ne teidän miehet kuolaavat muita naisia, teidän kavereita, naapurin Jennicaa jne. Hyvin suurella todennäköisyydellä miehet ajattelevat näitä naisia runkatessaan ja jopa harrastaessaan kanssanne seksiä. Näin varsinkin pitkässä parisuhteessa. Myös kunnon ihastumisia tulee enemmän kuin naisilla yleensä.
Ja kyllä, miehet myös pettävät. uskon että on miehiä jotka eivät sitä tee, koska moraali on niin korkea tai tilaisuuksia ei vain tule. Mutta kyllä ne keskimääräistä paremman näköiset miehet kyllä maistavat kiellettyä lihaa jos tietävät etteivät jää siitä kiinni.
Joku varmaan tulee väittämään, että olen vain katkera ja yksinäinen vanhapiika. Ei, minulta löytyy mies ja vielä hyvännäköinen sellainen. Vaikka olen itse kaunis ja ihan kuumakin pakkaus, olen hyväksynyt sen tosiasian että tuo ihana mieheni kuolaa muita naisia ja saattaa todennäköisesti jopa joskus pettää. Olen realisti tämän asian kanssa. En tutki mieheni facebookia ja puhelinta ja etsi merkkejä pettämisestä. Päinvastoin, olen rento asian kanssa ja annan miehen elää myös omaa elämäänsä. Jos hän pettää ja rakastuu toiseen niin sitten näin käy. Minä tuskin voin vaikuttaa asiaan sen enempää, kuin yrittämällä olla mahdollisimman hyvä puoliso miehelleni ja myös päinvastoin.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:02"]Tilastollisesti naiset pettävät enemmän, ei miehet. En tiedä missä mielikuvitusmaailmassa lassukat elävät, kun kuvittelevat miesten olevan jotain hurjia pettäjiä ja naisten istuvan kotona nypläämässä pitsiä.... :) Naisilla on siinä mielessä erilainen seksuaalisuus, että naiset pystyvät olemaan vaikka kymmenen miehen kanssa ja saamaan kymmeniä orgasmeja, joten kummalla on enemmän ominaisuuksia useamman kumppanin pitämiseen. Siihen on syynsä miksi melkein kaikki kulttuurit kontrolloivat naisten seksuaalisuutta, ja mm. leikkaavat naisten klitorikset pois. Ja se on syynä on siinä, että naisten seksuaalisuus on "vähän" laajempaa kuin miehillä ja ulottuu huomattavasti useampaan mahdolliseen kumppaniin kuin miehillä. Joten naisille on turha selittää miten luonnollista useammat kumppanit on, itsekin mielellään pitäisin isoa mies/naishaaremia ja harrastaisin seksiä huomattavasti useammin kuin yhden miehen kanssa, kuten muutkin naiset, mutta mieheni, jota rakastan, ei kestäisi sitä. [/quote] Ei kai me miehet olla koskaan kiistämässä naisten intoa pettämiseen? Itse, kun kerron totuuden miesten ajatusmaailmasta niin eihän tuosta vinkumisesta meinaa loppua tulla.
[/quote]
Tiedätkö mitä naisille tapahtuu, jos kerrotaan totuus naisten seksuaalisuudesta?
Siihen liittyy silpomisest, pahoinpitelyt, murhat, sulkemiset mielisairaaloihin jne. jopa ihan parikymmentä vuotta sitten, joten en paljon itkisi miehenä sitä miten te ette uskalla kertoa totuutta ajatuksistanne ja seksistä.
[/quote]
Ei teille varmaan tapahtuisi yhtään mitään ainakaan Suomessa. Eli onko nyt niin, että alkuperäisen kirjoitukseni sisältö on mennyt jakeluun?
Ap on kyllä ihan hakoteillä. Ei minulla (oikeasti komealla, naisten mielestä, treenatulla kropalla), ole käynyt mielessä pettää puolisoani. Vaimoni on lihonut vuosien varrella, lasten saannin jälkeen yllättäen, vielä on kuitenkin siedettävissä rajoissa. Toki jos älyttömäksi pullukaksi lihoo, mietin kyllä, et jaksaako häntä katsoa edes lasten vuoksi.
Sisäinen kauneus, läskithän niin sanoo. Vaimokin tietää, että kovin isoksi possuksi ei kärsi paisua, minä en ainakaan katsele. Tiedän kyllä, että alapeukkuja satelee, mutta se on voi voi. Miksi helkkarissa mulla loppuelämä pitäis katella ylipainoista valasta.?
En siis ole tyrmäämässä normaalia naista, vaikka hieman ylipainoistakin, mutta läskit on kuitenkin läskejä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:08"]
Kyllä kuule ne tasokkaimmat miehet kykenevät yksiavioisuuteenkin.
[/quote]
Se on ihan yksilöstä riippuvaa, miesten ja naisten suhteen.
Mutta kumpikaan sukupuoli ei ole ns. yksiavioinen varsinaisesti.